W części pierwszej Tutoriala:
Link do poradnika odpowiadającego na pytanie:
Jak wyrenderować modele 3d w Blenderze pod tilesety, charry itp do RM by pasowały rozmiarem kratki 32 piksele na 32 i perspektywą?
Link:
https://www.mediafire.com/file/bu1lx1u6 ... y.zip/file
Tutorial nie pokaże ci jak zrobić modele, Ale pokaże ci jak wyrenderować dowolne modele w takiej perspektywie i by zgadzały się rozmiarem gdzie jeden metr to 32 piksele.
Czekam na wasze prace
Jeśli będzie zainteresowanie tematem to zrobię część drugą w której pokaże jak nałożyć tekstury.
Wtedy będziecie dysponowali wiedzą pozwalającą zrobić między innymi coś takiego:
https://opengameart.org/content/isometr ... uildings-2
Rób Modele 3d i renderuj je do RM :)
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
- Tautulas
- Posty: 15
- Rejestracja: 30 wrz 2018, 16:16
- Tautulas
- Posty: 15
- Rejestracja: 30 wrz 2018, 16:16
Re: Rób Modele 3d i renderuj je do RM :)
Obiecany w tutorialu pokazowy model. Bryg w 8 kierunkach :
Długi na 33 metry i szeroki na 10.
By skończyć tą grafikę i włożyć ją do gry są dwie drogi albo obróbka w gimpie, albo nałożenie tekstur przed renderowaniem w blenderze.
O czym w kolejnej części tutoriala jeśli będzie grono zainteresowanych.
Spoiler:
By skończyć tą grafikę i włożyć ją do gry są dwie drogi albo obróbka w gimpie, albo nałożenie tekstur przed renderowaniem w blenderze.
O czym w kolejnej części tutoriala jeśli będzie grono zainteresowanych.
- Tautulas
- Posty: 15
- Rejestracja: 30 wrz 2018, 16:16
Re: Rób Modele 3d i renderuj je do RM :)
A tak z teksturami na prostym modelu chaty:
https://www.mediafire.com/view/l3rnhb15 ... 1.PNG/file#
https://www.mediafire.com/view/9lwlomde ... 2.PNG/file#
https://www.mediafire.com/view/l3rnhb15 ... 1.PNG/file#
https://www.mediafire.com/view/9lwlomde ... 2.PNG/file#
- Tautulas
- Posty: 15
- Rejestracja: 30 wrz 2018, 16:16
Re: Rób Modele 3d i renderuj je do RM :)
2 filmy na zakończenie Tutoriala.
Jak uzyskać czysty render bez gradientowania przejść między kolorami:
https://www.youtube.com/watch?v=zTo-GkSPSfc
A tutaj gdyby ktoś chciał robić bardzo małe elementy jak świeczniki, dzbany, biżuterie itp. Filmik pokazuję jak ustawić blendera by piksel na texturze odpowiadał pikselowi na renderowanym modelu:
https://www.youtube.com/watch?v=RQVAUaSUP-k
I to by było na tyle z informacji, teraz pozostaje mi tylko co jakiś czas wrzucać co można uzyskać dzięki tej wiedzy.
Powodzenia :)
i chwalcie się pracami :)
Jak uzyskać czysty render bez gradientowania przejść między kolorami:
https://www.youtube.com/watch?v=zTo-GkSPSfc
A tutaj gdyby ktoś chciał robić bardzo małe elementy jak świeczniki, dzbany, biżuterie itp. Filmik pokazuję jak ustawić blendera by piksel na texturze odpowiadał pikselowi na renderowanym modelu:
https://www.youtube.com/watch?v=RQVAUaSUP-k
I to by było na tyle z informacji, teraz pozostaje mi tylko co jakiś czas wrzucać co można uzyskać dzięki tej wiedzy.
Powodzenia :)
i chwalcie się pracami :)