https://www.cda.pl/video/38593368a
Przerobilem intro od podstaw. Wlasnie wysylam gre na serwer. Istnieje jeszcze dosc powazny blad zwiazany ze znikajacymi, maksymalnymi punktami zycia ale nie udalo nam sie znalezc przyczyny. Wystepuje rzadko, ale gdzies tam jest. Po prostu zapisujcie w czesto i gdzie sie da.
edit.1
https://www76.zippyshare.com/v/vJaQ8mdp/file.html - Aktualna wersja Sagi Demonów 1.0
Nie będę wymieniał ilości zmian i poprawek, gra została praktycznie napisana od początku, przebudowano systemy, które w zalążku działały już w poprzedniej wersji. Zrezygnowałem z własnego systemu walki na rzecz rozszerzenia tego, który już jest w silniku.
Zagracie, zobaczycie sami. Kto zna poprzednią wersją będzie w stanie od razu zobaczyć liczne różnice.
Gra jest po prostu spakowana, dlatego wymaga obecności RTP na komputerze. Nie powinno być już problemów z kodekami wideo z tego względu, że wszystkie prerendery praktycznie zostały zastąpione scenkami "na silniku gry" (ale to brzmi, po prostu są robione przez skrypty).
W folderze z grą tak jak zawsze znajduje się folder FONTS. Gra używa własnych fontów dlatego jeśli chcemy cieszyć się normalną czcionką musimy wgrać je do systemu (folder FONTS w kat. Windows).
Gra korzysta również z systemu DYNRPG od Cherrego aby wspierać animowanych wrogów w walce oraz by sterować ATB z poziomu przełączników. Nie usuwajcie żadnych, nawet pustych folderów dodatkowych w grze. One tam są potrzebne aby obejść problemy z pluginem animacji potworów.
Gra sprawdzana była na dwóch komputerach, w tym jeden z nich to stary 2 rdzeniowy celeron i chodzi bez zarzutu. W razie problemów z uruchomieniem wkleić screena i opisać co się dzieje. Nie mogę wykluczyć, że u kogoś coś się wykrzaczy.
Gra została przystosowana do używania gamepada (ten od PS1, PS2 sprawdza się bardzo dobrze) i to jest sugerowany przeze mnie sposób grania w grę.
Gra nie zawiera jeszcze samouczków dotyczących rozszerzonych systemów. Poruszone są tylko najważniejsze elementy związane z dodatkowymi funkcjonalnościami gry.
To by było wszystko, miłej zabawy. Projekt idzie wolno, ale idzie. Dorosłe życie jest bezlitosne dla pasji i marzeń.
Poniżej informacje na temat zakończenia obecnej wersji gry: