[RMXP] HUD wyświelający zmienne

Poszukiwane grafiki, muzyka, skrypty, prośby o edycję itp.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

ODPOWIEDZ
lukasz050792
Posty: 2
Rejestracja: 19 maja 2019, 15:43

[RMXP] HUD wyświelający zmienne

Post autor: lukasz050792 »

Poszukuję skryptu na HUD, który będzie wyświetlać na ekranie wartości zmiennych. Mam jeden skrypt, który pokazuje takie informacje jak HP, SP czy Exp, ale chciałbym to zastąpić tak, żeby pokazywało wartości liczbowe zmiennych z typowego zdarzenia.
Próbowałem przerobić to, ale coś nie bardzo mi to wyszło. Ktoś pomoże?

Kod: Zaznacz cały

class Window_YourHUD < Window_Base
 def initialize
   super(0, 0, 640, 64)
   self.opacity = 150
   self.contents = Bitmap.new(640 - 32, 64 - 32)
   refresh
 end
 def refresh
   self.contents.clear
   reset_variables
   return if !@actor
   draw_actor_hp(@actor, 0, 0)
   draw_actor_sp(@actor, 300, 0)
   draw_actor_exp(@actor, 500, 0)
 end
 def reset_variables
   @actor = $game_party.actors[0]
   @old_hp = @actor ? @actor.hp : 0
   @old_maxhp = @actor ? @actor.maxhp : 0
   @old_sp = @actor ? @actor.sp : 0
   @old_maxsp = @actor ? @actor.maxsp : 0
 end
 def update
   super
   refresh if (@actor = $game_party.actors[0] or
               @old_hp = @actor ? @actor.hp : 0 or
               @old_maxhp = @actor ? @actor.maxhp : 0 or
               @old_sp = @actor ? @actor.sp : 0 or
               @old_maxsp = @actor ? @actor.maxsp : 0)
 end
end
class Scene_Map
 alias yourhud_main main
 alias yourhud_update update
 def main
   @yourhud = Window_YourHUD.new
   yourhud_main
   @yourhud.dispose
 end
 def update
   @yourhud.update
   yourhud_update
 end
end
ODPOWIEDZ