[VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy

Poszukiwane grafiki, muzyka, skrypty, prośby o edycję itp.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wilczy Miot
Posty: 21
Rejestracja: 07 lip 2019, 12:11

[VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy

Post autor: Wilczy Miot »

Witamy serdecznie wszystkich, którzy tu zajrzeli.
Poszukujemy skryptu na ekran tytułowy składający się z trzech obrazków, w tym sensie, że polecenia tego ekranu są w postaci obrazków (nowa gra, wczytaj, wyjdź z tego syfu...).
Po dość długich poszukiwaniach i po paru dyskusjach z Vitoldem, który miał takowy skrypt ale przy produkcji Noire, które robił dość dawno i niestety skrypt padł ofiarą czystki Vitoldowskiej i wielkiego głodu na Dysku zwanego formatem, w końcu pytamy się was o to, czy ktokolwiek ma taki skrypt.
Pozdrawiamy, ku chwale ojczyzny, Wilczy Miot.
Awatar użytkownika
Ekhart

Golden Forki 2015 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Dema (miejsce 1)
Posty: 447
Rejestracja: 28 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Midleton

Re: [VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy

Post autor: Ekhart »

https://forums.rpgmakerweb.com/index.ph ... 2-7.18984/

Coś w ten deseń będzie pasować? Ma trochę więcej opcji, niż same obrazki, ale powinien pasować do tego, czego potrzebujecie.

Ewentualnie można też użyć skrypt na pominięcie title i zrobić go jako event, z wyświetlaniem obrazków.

Kod: Zaznacz cały

#==============================================================================
# Skip Title Screen                                           JV Master Script
#------------------------------------------------------------------------------
# Skip Title Screen, going to first game map.
#==============================================================================

#==============================================================================
# Scene Title
#==============================================================================
class Scene_Title < Scene_Base
  def start
    SceneManager.clear
    Graphics.freeze
    DataManager.setup_new_game
    $game_map.autoplay
    SceneManager.goto(Scene_Map)
  end
  
  def terminate
    SceneManager.snapshot_for_background
    Graphics.fadeout(Graphics.frame_rate)
  end
end
#==============================================================================
No matter how tender, how exquisite… A lie will remain a lie.
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy

Post autor: Crashykk »

Nie lepiej zrobić swój własny title jak i tak będziecie robić na obrazkach?
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: [VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy

Post autor: McLaren »

Chłopaki zapomnieliście że do ekranu tytułowego, który dla was wykonałem jest jeszcze oddzielna animacja (mieniące się oczy wilka) :) byłoby szkoda tego nie dodać...
Ekhart w twoim skrypcie jest możliwość zrobienia dodatkowo animowanego tła?
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy

Post autor: Crashykk »

No skoro macie animację to rzeczywiście szkoda by było marnować.
Ostatnio zmieniony 23 sie 2019, 09:19 przez Crashykk, łącznie zmieniany 2 razy.
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Ekhart

Golden Forki 2015 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Dema (miejsce 1)
Posty: 447
Rejestracja: 28 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Midleton

Re: [VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy

Post autor: Ekhart »

McLaren pisze:Chłopaki zapomnieliście że do ekranu tytułowego, który dla was wykonałem jest jeszcze oddzielna animacja (mieniące się oczy wilka) :) byłoby szkoda tego nie dodać...
Ekhart w twoim skrypcie jest możliwość zrobienia dodatkowo animowanego tła?
Jest
No matter how tender, how exquisite… A lie will remain a lie.
ODPOWIEDZ