Kącik Rekkimaru
- Rekkimaru
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
Re: Kącik Rekkimaru
Nic straconego. Każdy rodzaj grafiki się nada. Można nawet zmontować tła z gotowych chipów z RPG Makera :D Do tego tylko postacie i na bazie grafik z Makera zbudować przygodówkę :D Zawsze to jakiś pomysł.
- Rekkimaru
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11
Re: Kącik Rekkimaru
Super podoba mi się ta nowa paleta nawet bardziej od gembojowej. Podziwiam to Twoje umiejętne operowanie światłocieniem i taki bardzo czytelny, schludny wygląd całości. Rób rób
- Rekkimaru
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
Re: Kącik Rekkimaru
To nadal GameBoy'owa paleta. Tylko w innej tonacji kolorów, mniej męczącej oczy.
Teraz zostało mi trochę muzyki do skomponowania a potem po testach mogę również i tutaj zaprezentować swój Twór.
Teraz zostało mi trochę muzyki do skomponowania a potem po testach mogę również i tutaj zaprezentować swój Twór.
- Rekkimaru
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
Re: Kącik Rekkimaru
Mała aktualizacja.
Kolejne pikselowe dziwactwa. Tym razem pikselowałem sobie projekty awatarów w efekcie czego wyszły różne wariacje.
Kolejne pikselowe dziwactwa. Tym razem pikselowałem sobie projekty awatarów w efekcie czego wyszły różne wariacje.
- GameBoy
- Posty: 1769
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Kącik Rekkimaru
Na pierwszy rzut oka wygląda super, ale jako pikselowy purysta nie mogę się nie doczepić bandingu i nie do końca ładnych linii w niektórych miejscach. :P
Natomiast dithering ładnie bardzo wyszedł, zwłaszcza ten na czubku hełmu.
Natomiast dithering ładnie bardzo wyszedł, zwłaszcza ten na czubku hełmu.
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11
Re: Kącik Rekkimaru
Nie czuję formy. Trudno mi się połapać jak te wszystkie płaszczyzny są ze sobą złączone, pod jakim kątem itp. Myślę, że pomogłoby tu prostsze światło i większy kontrast z cieniem.
- Rekkimaru
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
Re: Kącik Rekkimaru
Rzadko tutaj przesiadywałem ostatnio. Tak się mi nagromadziło spraw na głowie w 2016 roku.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany co takiego robimy po długiej przerwie to zapraszam do nas czasem. Będzie więcej info i aktualizacji.
https://www.youtube.com/watch?v=UtWA_3-B8p4
https://www.youtube.com/watch?v=kXAOCFHpmhQ
Jeżeli ktoś jest zainteresowany co takiego robimy po długiej przerwie to zapraszam do nas czasem. Będzie więcej info i aktualizacji.
https://www.youtube.com/watch?v=UtWA_3-B8p4
https://www.youtube.com/watch?v=kXAOCFHpmhQ
- Rekkimaru
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
Re: Kącik Rekkimaru
W nawiązaniu do starego tematu tutaj gdzie wspominałem o pracy nad kontynuacją gry która w Makerze nazywała się "Under" :
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: Kącik Rekkimaru
Widzialem twoje prace na twitterze. Cholernie to jest klimatyczne. Estetyka PSXa podbija jedynie efekt. Tak trzymaj, bo idzie to w dobrym kierunku. :D
- Rekkimaru
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Kącik Rekkimaru
Ooo, grając w unter żałowałem, że nie wygląda to tak jak mniej więcej na tych filmikach, a jednak będzie wyglądać XD.
W czym to robisz?
W czym to robisz?
- Rekkimaru
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt: