Cudowne i wspaniałe. RTP samo w sobie zawsze uważałem za jedną z, mimo wszystko, lepszych grafik do robienia gierek w RPG Makerze, a tutaj mamy zrekompensowane wszelkie wady oryginału. (w sensie czysto graficznym/jakościowym) Gdy wypuszczony zostanie pełen pakiet (za co szczerze trzymam kciuki) wydaje mi się, że będą to zdecydowanie najbardziej spójne i jakościowe grafiki dla 2k3.
Z wad które zauważyłem, to ścieżka wydaje mi się zdecydowanie za bardzo postrzępiona. Oryginalne rtp pozwalało tworzyć ładne, delikatnie falowane jedno-kratkowe ścieżki, tutaj przy dużej ilości wygląda to dość nienaturalnie.
Edit: po parogodzinnej zabawie chipsetem zauważyłem trzy rzeczy które mi wadzą, zwłaszcza w przypadku podmiany chipseta z oryginalnym RTP:
Po pierwsze, w oryginale płotek miał bardziej "luźną" dolną część i niedociągniętą do aż samego dołu, a drewniana podstawa mniej uwydatnione krawędzie, dzięki czemu płotek na niej postawiony wyglądał ok, a teraz wygląda to trochę bardziej nienaturalnie
Po drugie, wspomniana już wyżej ścieżka, często taka postrzępiona wygląda ciekawiej, jednak w przypadku wielu jednokratkowych ścieżek jest aż nadto "skomplikowana"
Po trzecie, wbrew pozorom ten murek w oryginale jest zrobiony ok, a u ciebie wystarczyłoby pociągnąć trochę dalej tę czteropikselową obramówkę żeby wyglądało idealnie (mam nadzieję, że jest to zrozumiałe, jeżeli nie to podrzucę skrina dodatkowego)
Poza tym wszystko jest naprawdę perfekcyjne. Po długiej zabawie i paru edycjach mapek z moich produkowanych gier coraz bardziej jestem skłonny na całkowitą podmianę chipsetów na twoje, gdy udostępnisz już cały pakiet. Świeżość w tych grafikach rekompensuje większość wad RTP, więc jeden klasyczny chipset od ciebie rekompensuje mi 10 editów oryginału. Dawno nic tak nie zachęciło mnie do dalszego kontynuowania swoich gier, dlatego dziękuję i szczerze życzę powodzenia.