Requestownia battlerów itp
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Requestownia battlerów itp
W VX nie ma teł walki, ale wiem o co ci chodzi. Tak jest w ACE i MV. Głupie to, ale nic na to nie poradzimy. Chodzi mi o to że jak robisz już paczkę to rób tak by nic nie brakowało, teraz ktoś musiałby kombinować sam resztę do teł walki.
Rób to co cię interesuje, nie zmuszaj się do wypełnienia jakiś sztucznych założeń, że tyle i tyle w konkretnym temacie i koniec. Jak ci coś nie idzie - odpuść, zrób lepiej to co ci dobrze idzie i miej z tego przyjemność. Bez zmuszania się. A i nie wiem, ale ja na twoim miejscu wolałbym się wbić na RMweb, sream przyjdzie przy okazji.
Rób to co cię interesuje, nie zmuszaj się do wypełnienia jakiś sztucznych założeń, że tyle i tyle w konkretnym temacie i koniec. Jak ci coś nie idzie - odpuść, zrób lepiej to co ci dobrze idzie i miej z tego przyjemność. Bez zmuszania się. A i nie wiem, ale ja na twoim miejscu wolałbym się wbić na RMweb, sream przyjdzie przy okazji.
- GameBoy
- Posty: 1769
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Requestownia battlerów itp
Właśnie to jest świetna sprawa (tak samo jak np. autotilesety w XP albo tilessety w VX Ace), bo można używać jednej grafiki wielokrotnie bez konieczności sklejania jej z inną w jakimś programie graficznym etc.Tak jest w ACE i MV. Głupie to, ale nic na to nie poradzimy.
Zrób jedną, wrzuć i sprawdź czy zarobisz tyle by było warto myśleć nad kolejną. :)Zacząłem już myśleć nad paczkami tekstur na steama - light, dark, horror, steampunk, nature, fairytale oraz s-f, po 60 potworków w każdym jednym... to daje nam 420 battlerów do stworzenia od zera... Jeju. Życia mi nie starczy XDD
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09
Re: Requestownia battlerów itp
O, dzięki Bogu nie uznaję RPG Makerów po 2003 za dobre programyDragon Kamillo pisze:BH: To przez różne nazwy zasobów w poszczególnych makerach. Battle w 2k/3 znaczyło animacje walki, ale Battlers w nowych makerach to obrazki przeciwników, ot całe zamieszanie. Więc w przełożeniu na 2k3 to jest Monsters.
Hmm w mojej grze o DB (nie DBZ, DBGT) przydały by się potwory
Może jakieś mityczne kobiety w bikini
Nieumarłe stwory (najlepiej szkielety kotów)
Wybierz jedno ^^
RPG Maker 2000 :)
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 08 wrz 2016, 12:55
Re: Requestownia battlerów itp
NIe jestem specjalistą od stylu Dragon Balla, więc nie wiem, czy ci podpasuje :) ((inna sprawa, że dlatego właśnie wolałem narysować zwierzę niż postać ludzką))
Zombie Kot
Szieletowy kot
Zombie Kot
Szieletowy kot
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09
Re: Requestownia battlerów itp
Trochę duże ale nadadzą się, dzięki :)Adamarcymag pisze:NIe jestem specjalistą od stylu Dragon Balla, więc nie wiem, czy ci podpasuje :) ((inna sprawa, że dlatego właśnie wolałem narysować zwierzę niż postać ludzką))
Zombie Kot
Szieletowy kot
Update
Nie chcę mi pliku importować, patrzyłem też w Character Makerze ale wyskakuje błąd
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Requestownia battlerów itp
BH musisz zredukować do 8 bit i pozbyć się kanału alpha. Jak nie umiesz, to jak znajdę czas (czytaj za jakieś 2-3h) to Ci to zrobię.
Fajny kotek który pije mleczko XD.
Fajny kotek który pije mleczko XD.
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09
Re: Requestownia battlerów itp
Z tym pierwszym to bez problemu, a "kanał alpha" to nie wiem co to więc czekamDragon Kamillo pisze:BH musisz zredukować do 8 bit i pozbyć się kanału alpha. Jak nie umiesz, to jak znajdę czas (czytaj za jakieś 2-3h) to Ci to zrobię.
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
- Revlis
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
- Lokalizacja: Kraina RM
Re: Requestownia battlerów itp
Kierowałem się tym poradnikiem http://tsukuru.pl/index.php?link=FAQ/8bit
Mam nadzieję że dobrze zrobiłem
Kanał alfa odpowiada za przeźroczystość obrazka. Można go
stworzyć w programach do edycji obrazów (np. Gimp) i w
tych też programach można się go pozbyć.
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Requestownia battlerów itp
Wydaje się OK.
Problem taki że po pozbyciu kanału alpha poszły też gładkie krawędzie, ale to da się poprawić już tylko ręcznie.
Problem taki że po pozbyciu kanału alpha poszły też gładkie krawędzie, ale to da się poprawić już tylko ręcznie.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 08 wrz 2016, 12:55
Re: Requestownia battlerów itp
Zapamiętam, że powinno się do tego robić w formacie jpg i ze zmniejszoną ilością kolorów, jakby co o.o
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Requestownia battlerów itp
Błąd - nawet nie próbuj tego robić w jpg. Trzeba robić w png (lub BMP, ale lepiej png)!!!
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 08 wrz 2016, 12:55
Re: Requestownia battlerów itp
Okkee okee o.o
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09
Re: Requestownia battlerów itp
Dzięki panie z avatarem kotka w butach ^^Revlis pisze:
Kierowałem się tym poradnikiem http://tsukuru.pl/index.php?link=FAQ/8bit
Mam nadzieję że dobrze zrobiłem
Kanał alfa odpowiada za przeźroczystość obrazka. Można go
stworzyć w programach do edycji obrazów (np. Gimp) i w
tych też programach można się go pozbyć.
Kot szkieletor działa
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7