Jak w temacie, ABS do makera VX, kilka osób testowało i nie muli.
Sprawdźcie jak u was, licze na wszelkie rady i sugestie, zamierzam to rozwinąć
i wrzucić na Twierdzę, bo ktoś ostatnio mi zarzucał że na VX nie da się na zdarzeniówkach zrobić takiej rzeczy i chce komuś udowodnić że się da xD
http://speedy.sh/Ja3US/ABS.zip
[VX] ABS by Rahim
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: [VX] ABS by Rahim
ABS jest zbugowany :P Mamy nieskończoną ilość ciosów, jeśli przeciwnik będzie stał np. przed drzewem, a my uderzamy go od dołu. Wtedy wystarczy wciskać enter i przeciwnik nawet nie będzie mógł zaregować. Szkoda, że animacja ataku pojawia się tylko, kiedy uderzamy przeciwnika, mogła by się pojawiać także jeśli nie trafimy w przeciwnika.
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: [VX] ABS by Rahim
Zapomniałem dać by ignorować ruch jeśli niemożliwy...
Myślę nad tym właśnie Soul =)
Animacja wg. będzie inna, ta jest dana do tej wersji dla testu.
Myślę nad tym właśnie Soul =)
Animacja wg. będzie inna, ta jest dana do tej wersji dla testu.
- ADI
- Posty: 97
- Rejestracja: 14 sie 2012, 15:59
- Lokalizacja: Końskie
- Kontakt:
Re: [VX] ABS by Rahim
Zainspirowałeś mnie tym Rahim...
Mój system na zdarzeniach pójdzie do przodu! (Yeah!)
Mój system na zdarzeniach pójdzie do przodu! (Yeah!)
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: [VX] ABS by Rahim
Yeah, trochę go rozbudowałem, ale musiał bym oddzielić go od projektu Ozzaku.
Jeśli znajdę czas uraczę was zmodyfikowaną wersją w której ataki są zależnie od klasy/ broni/ gildii.
Jeśli znajdę czas uraczę was zmodyfikowaną wersją w której ataki są zależnie od klasy/ broni/ gildii.
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: [VX] ABS by Rahim
Czy ktoś posiada nadal ten abs? Chciałbym go zmodyfikować, poprawić bugi itd. Niestety sam projekt przepadł w czeluściach, a szkoda, bo skrypt na zdarzeniach był tam już poprawiony i rozbudowany o wiele funkcji :/