TAPE #3 - Ogłoszenie wyników

Game jam skupiony wokół Tsukuru Archive i RMteki
Awatar użytkownika
puniek

TA Project Extravaganza #1 (miejsce 1); TA Sprite Contest 6 (miejsce 1)
Posty: 153
Rejestracja: 05 sty 2011, 08:56
Lokalizacja: Warszawa

Re: TAPE #3 - Ogłoszenie wyników

Post autor: puniek »

Powracam po weekendzie i przede wszystkim - ponownie gratulacje dla podium! Po mojej stronie już zaplanowane posty, które co najmniej miesiąc będą przypięte na FB jako małe dodatkowe wyróżnienie dla gier z pierwszych miejsc.
Fajnie było żyć przez miesiąc tą edycją, mimo pewnej hiperfiksacji na jej punkcie. Zdecydowanie najlepsza, jeśli chodzi o zaangażowanie na Discordzie. ૮ • ﻌ - ა Warto zwrócić uwagę na inicjatywę Adrapa, który nagrał serię streamów na YT - mam wrażenie, że dzięki niemu jeszcze chętniej dyskutowaliśmy o grach każdego wieczoru podczas głosowania. I super, że mimo jego braku możliwości przejścia kilku gier, Crashykkowi udało się dograć je w ostatnim streamie. Dobra robota, chłopaki!
(Może kiedyś uzupełnię rozdziałki do pozostałych... jak nie zapomnę.)

Krótkie uzupełnienie do mojego feedbacku pokonkursowego:
  • Tak samo jak Powczan czuję pewien niedosyt, że kilka udanych gier nie znalazło się wyżej w tabeli - zwłaszcza Kryzzowa produkcja przypadła mi na tyle do gustu, że jego niski wynik zabolał mnie najbardziej w tej edycji. Zdziwiło też miejsce Zombika, przez co coraz bardziej skłaniam się ku wersji Deathwinga, czy faktycznie odejmowanie głosów wychodzi tak korzystnie dla wszystkich w tak zaciekłej rywalizacji.
  • Należę do mniejszości, gdzie dla mnie obecny sposób głosowania w szczególności wystarczy do docenienia gier. Ewentualnie bardziej bym zrozumiała, gdyby pula ekstra głosów była ograniczona - typu nagrodzenie jednej wyjątkowej produkcji pojedynczym głosem... z drugiej, nie jestem wciąż przekonana, czy taki system nie pogłębi różnicy głosów podium-dalsze miejsca, a tym samym zgasi lekko rywalizację.
  • Co do wyciągania ręki po inne silniki - uzupełnię tylko, że w obecnym etapie nie widzę aż takiej korzyści po to, by otwierać się na tą opcję. Utrudni to wielu uczciwą ocenę, na ile kreatywnie/wyczerpująco wykorzystano inny silnik. Gdybym już miała się na coś oswoić, to Wolf RPG Editor (o ile ktokolwiek w polskich kręgach faktycznie z tego korzysta...?) czy inne makeropodobne silniki. Przymknęłabym też oko na programy do RPGów w trzy-de, o ile nie dają za dużo swobody - taki RPG Developer Bakin czy RPG Maker Paper wydaje się równie ograniczający, co Makery, a jednocześnie daje na start dużo bazowych opcji.
Autorka gier konkursowych z TA Project Extravaganza
(Zakażenie #1, Oddanie #6, Poznanie #8)
Redaktorka RMteki, opiekunka profilu FB (RPG Maker News Polska)
Ikonka: wi.wiu (IG)
Obrazek
ODPOWIEDZ