TA Project Extravaganza #1 - Ogłoszenie wyników
- Michu
- Posty: 1145
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
- Lokalizacja: Piła/Poznań
- Kontakt:
TA Project Extravaganza #1 - Ogłoszenie wyników
To był fantastyczny miesiąc, w trakcie którego nasza społeczność ponownie pokazała, jak wielka kreatywność w niej drzemie. Na większe podsumowania przyjdzie czas w artykule na RMtece, dlatego bez zbędnego gadania - czas na wyniki! Ostatecznie głosy oddały 24 osoby.
1 Zakażenie (puniek), Kinski (Deathwing),20pkt
3 Co się stało z dziadkiem? (Gedharm/powczan), Klaustastrofa (Crashykk), Pogorzysko (Mikisi) 13pkt
6 W poszukiwaniu uliczek (Dragon Kamillo), 4pkt
7 Legenda Gwiezdnego Borsuka (Władca Kasztanów), Komnata Życzeń (Kryzz333), 2pkt
9 Ostatnia Przygoda (Vodun), Hermann Klaus (Keibi), Nowa Przygoda Grega (Jolantyn), 1pkt
Wielkie dzięki wszystkim za aktywny udział i wybuch aktywności na Discordzie oraz zapraszam do pokonkursowej dyskusji!
Na TAPE #2 widzimy się zapewne w okolicach czerwca!
1 Zakażenie (puniek), Kinski (Deathwing),20pkt
3 Co się stało z dziadkiem? (Gedharm/powczan), Klaustastrofa (Crashykk), Pogorzysko (Mikisi) 13pkt
6 W poszukiwaniu uliczek (Dragon Kamillo), 4pkt
7 Legenda Gwiezdnego Borsuka (Władca Kasztanów), Komnata Życzeń (Kryzz333), 2pkt
9 Ostatnia Przygoda (Vodun), Hermann Klaus (Keibi), Nowa Przygoda Grega (Jolantyn), 1pkt
Wielkie dzięki wszystkim za aktywny udział i wybuch aktywności na Discordzie oraz zapraszam do pokonkursowej dyskusji!
Na TAPE #2 widzimy się zapewne w okolicach czerwca!
- Mikisi
- Posty: 316
- Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45
Re: TA Project Extravaganza #1 - Ogłoszenie wyników
Po pierwsze - dziękuję wszystkim, którzy na mnie głosowali i pisali zarówno pozytywne, jak i te mniej pozytywne uwagi! Na pewno każda z nich dala mi jakiś wartościowy feedback i dała sporo do myślenia w kwestii planowania rozgrywki. Cieszę się, że w wielu osobach gra wzbudziła jakieś emocje, nie jestem specjalnie udanym skrypterem, do tego nie umiem nawet balansować podstawowych walk (co już chyba wiadomo) dlatego wiedziałem, że w dwa tygodnie to jedynie na fabule mogę postawić coś ciekawego dla odbiorcy. Mimo tego, robiona była ona bez konkretnego planu na to co ma się dziać, raczej siadałem o północy do laptopa i do 7 nad ranem otwierałem strumień świadomości xD Przez co brakowało w niej momentami odpowiedniego nakreślenia pewnych wątków w pobocznych interakcjach czy rozmowach. Mimo wszystko, uważam, że wyszło całkiem okej i stworzyłem trzon fabularny, który jako gra jest już zamkniętym rozdziałem (no, poza wydaniem mini nowej wersji z poprawionymi kilkoma bugami) ale być może kiedyś przeniosę to na inną płaszczyznę.
Dziękuję też po pierwsze wszystkim współkonkurentom, bez was ta zabawa nie byłaby tak emocjonująca! Dziękuję i gratuluję przede wszystkim też Powczanowi i Crashykkowi za to, że dzielą ze mną dumne miejsce na podium.
No i wielkie gratulacje dla puńka i Deathwinga - wasze gry zdecydowanie zasługują na zaszczytne pierwsze miejsce!!
Ja głosowałem na Co się stało z dziadkiem?, które po którejś rozgrywce stało się moją ulubioną grą z całego zestawienia, nawet z potrzebą jakiegokolwiek zbalansowania, to chyba nigdy nie grałem w tak grywalną grę w RPG Makerze. Na drugim miejscu uplasowałby się u mnie Kinski, który jak mówiłem jest produktem niemal idealnym, któremu brakuje lekkiego rozwinięcia w konkluzji. Trzeci głos to Zakażenie, które było niesamowicie spójne, klimatyczne i fajnie zaprojektowane, z zadatkami na fajną fabułę, której poprzez skromną formę zabrakło trochę większej głębi. Ostatnia na mojej liście była Klaustastrofa, za posiadanie świetnych grafik, ładny design i ciekawe mechaniki zaimplementowane w fajnej formie - prawdą jest jednak wspominany przez innych lekki "kryzys tożsamości".
Jeszcze raz gratuluję zwycięzcom, wszystkim konkurentom i wszystkim głosującym! To była super zabawa i fajnie, że udało zebrać się w sporym gronie, zarówno po stronie oceniających jak i ocenianych. :)
Dziękuję też po pierwsze wszystkim współkonkurentom, bez was ta zabawa nie byłaby tak emocjonująca! Dziękuję i gratuluję przede wszystkim też Powczanowi i Crashykkowi za to, że dzielą ze mną dumne miejsce na podium.
No i wielkie gratulacje dla puńka i Deathwinga - wasze gry zdecydowanie zasługują na zaszczytne pierwsze miejsce!!
Ja głosowałem na Co się stało z dziadkiem?, które po którejś rozgrywce stało się moją ulubioną grą z całego zestawienia, nawet z potrzebą jakiegokolwiek zbalansowania, to chyba nigdy nie grałem w tak grywalną grę w RPG Makerze. Na drugim miejscu uplasowałby się u mnie Kinski, który jak mówiłem jest produktem niemal idealnym, któremu brakuje lekkiego rozwinięcia w konkluzji. Trzeci głos to Zakażenie, które było niesamowicie spójne, klimatyczne i fajnie zaprojektowane, z zadatkami na fajną fabułę, której poprzez skromną formę zabrakło trochę większej głębi. Ostatnia na mojej liście była Klaustastrofa, za posiadanie świetnych grafik, ładny design i ciekawe mechaniki zaimplementowane w fajnej formie - prawdą jest jednak wspominany przez innych lekki "kryzys tożsamości".
Jeszcze raz gratuluję zwycięzcom, wszystkim konkurentom i wszystkim głosującym! To była super zabawa i fajnie, że udało zebrać się w sporym gronie, zarówno po stronie oceniających jak i ocenianych. :)
- Prometherion
- Posty: 237
- Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31
Re: TA Project Extravaganza #1 - Ogłoszenie wyników
Wielkie uznanie za wkład we włożoną pracę. Pomimo krótkiego czasu na wykonanie nie odstawiono fuszery :) Najbardziej graficznie podeszła mi gra Deatha, i ubolewam, że nie zagłosowałem. Mam odczucie, że obok LM to najlepsza akcja od dawna, a podobno "scena umiera, leży i kwiczy", Michu, będzie to impreza cykliczna i w jakim odstępie? Pół roku, rok i kiedy, w styczniu, latem?
Pracuję nad...


- Crashykk
- Posty: 717
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: TA Project Extravaganza #1 - Ogłoszenie wyników
Cieszy mnie bardzo, że wszystkie moje głosy są na podium. Totalnie nie spodziewałem się, że i jak tam będę. Dziękuję wszystkim, którzy na mnie głosowali i każdemu z uczestników za rywalizację oraz dobrą zabawę. Już nie mogę doczekać się czerwca! :D
- WładcaKasztanów
- Posty: 27
- Rejestracja: 02 wrz 2019, 19:02
Re: TA Project Extravaganza #1 - Ogłoszenie wyników
Gratulacje dla zwycięzców. Po ilości głosów widać, jak wiele odstępowały od nich pozostałe gry. Mimo to, ich ilość, stworzonych w tak krótkim czasie mocno świadczy o sukcesie tego konkursu. Taki wstrząs dobrze robi dla RMowej sceny.
Chciałbym jeszcze podziękować za dwa głosy oddane na Borsuczą grę. Nie oczekiwałem po tej grze, że zdołałaby zdobyć jakieś wysokie miejsce. Raczej miała być konkursowym rozweselaczem. Niestety trochę zabrakło mi czasu i pomysłu, żeby lepiej ją zrobić. Znaczy się, dwa tygodnie to wystarczająco czasu, żeby zrobić porządną grę, ale dla mnie wypadły te dwa tygodnie w trochę intensywnym i przytłaczającym obowiązkami okresie czasowym, iż dość późno zdołałem zasiąść do tworzenia projektu i starałem się przy tym jak najszybciej go dokończyć. Przyznam jednak, że jak na projekt tworzony pod lekką presją, jestem z niego zadowolony, choć na następny raz postaram się stworzyć coś ciekawszego.
Chciałbym jeszcze podziękować za dwa głosy oddane na Borsuczą grę. Nie oczekiwałem po tej grze, że zdołałaby zdobyć jakieś wysokie miejsce. Raczej miała być konkursowym rozweselaczem. Niestety trochę zabrakło mi czasu i pomysłu, żeby lepiej ją zrobić. Znaczy się, dwa tygodnie to wystarczająco czasu, żeby zrobić porządną grę, ale dla mnie wypadły te dwa tygodnie w trochę intensywnym i przytłaczającym obowiązkami okresie czasowym, iż dość późno zdołałem zasiąść do tworzenia projektu i starałem się przy tym jak najszybciej go dokończyć. Przyznam jednak, że jak na projekt tworzony pod lekką presją, jestem z niego zadowolony, choć na następny raz postaram się stworzyć coś ciekawszego.
- B.N.F
- Posty: 33
- Rejestracja: 06 sie 2019, 07:35
- Lokalizacja: Dzikie ostępy internetu
Re: TA Project Extravaganza #1 - Ogłoszenie wyników
Wielkie gratulacje dla całego podium. Drodzy państwo - zasłużyliście sobie na nie. Nadal jestem pełen podziwu jakie cuda jesteście w stanie wyczarować w ciągu ledwo ~dwóch tygodni.
Kłaniam się nisko i gratuluje wszystkim którzy oddali swoje gry, mam nadzieję że z podobnym zapałem weźmiecie udział w kolejnej edycji.
Kłaniam się nisko i gratuluje wszystkim którzy oddali swoje gry, mam nadzieję że z podobnym zapałem weźmiecie udział w kolejnej edycji.
- Deathwing
- Posty: 294
- Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
- Kontakt:
Re: TA Project Extravaganza #1 - Ogłoszenie wyników
No nie, w tym konkursie też pierwsze miejsce?... Chyba przestanę brać udział w czymkolwiek :V A poważnie, to była naprawdę świetna i solidnie zorganizowana impreza! Wyniki bardzo mnie cieszą i nie tyle mam na myśli swoją grę, co pozostałe projekty, którym mocno kibicowałem, zwłaszcza Co się stało z dziadkiem?. Reszta moich głosów to Zakażenie, Pogorzysko i W poszukiwaniu uliczek. Miło mi jest dzielić zaszczytne zwycięstwo z Punią i liczę, że ten wynik zmotywuje ją do zrobienia z Anomalii prawdziwego hiciora, bo konkursowa gra dobitnie pokazała, że formuła klasycznego erpega się nie wyczerpała i w dalszym ciągu można zmontować w tym gatunku coś smakowitego. Ogólnie chyba największym sukcesem TAPE było zaktywizowanie paru osób, które do tej pory nie wydawały praktycznie nic albo tylko dema (tak, mówię też o sobie), z mocarnym debiutem Powczana na czele. Nie mam wątpliwości, że cały ten twórczy ferment przełoży się pozytywnie na prace nad własnymi projektami. Na ten moment mam jednak spore wątpliwości co do swojego udziału w kolejnej edycji, bo już czuję na sobie pewną presję i wolałbym teraz przyłożyć się bardziej do kolejnego projektu niż znowu pocić się w dwutygodniowym maratonie. Póki co rozwieję tylko ostatecznie parę wątpliwości odnośnie Kinskiego: gra nie będzie dostosowywana do wymogów steama, nie zamierzam na niej zarabiać i nie będzie już rozwijana. Mam poczucie, że to gotowy produkt i chociaż mógłbym np. posiedzieć jeszcze nad grafikami, to nie widzę zbytnio sensu, żeby do tego wracać, wolę skupić się teraz na czymś nowym. Najpewniej niedługo wrzucę tylko na forum temat z grą z poprawionym babolem, jako takie bardziej "oficjalne" wydanie, a prócz tego przygotuję hiszpańską wersję językową.
Na zakończenie oczywiście załączam serdeczne gratulacje dla współpodiumowiczów oraz podziękowania dla pozostałych uczestników za udział, każdy z Was przyczynił się do tego, że ta zabawa była taka ładna <3
(asdzxc)
Na zakończenie oczywiście załączam serdeczne gratulacje dla współpodiumowiczów oraz podziękowania dla pozostałych uczestników za udział, każdy z Was przyczynił się do tego, że ta zabawa była taka ładna <3
(asdzxc)
turn up the silence
- PInroz
- Posty: 910
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: TA Project Extravaganza #1 - Ogłoszenie wyników
Gratuluję zwycięzcą i ogólnie uczestnikom, za świetne tytuły, co prawda krótkie, ale to zawsze coś. Teraz to przynajmniej jest pewność że Golden Forki w tym roku się odbędą. I w sumie tyle 








- puniek
- Posty: 148
- Rejestracja: 05 sty 2011, 08:56
- Lokalizacja: Warszawa
Re: TA Project Extravaganza #1 - Ogłoszenie wyników
Miałam się już wcześniej rozpisać, ale w szoku przed otrzymaniem tak wcześnie wyników przez pół dnia nie umiałam zebrać myśli w coś sensownego.
Przede wszystkim cieszę się z rozmachu tego konkursu i tak mocnej konkurencji - ze wszystkich 11 projektów, żaden nie wywołał u mnie wrażenia, że był zrobiony od zniechęcenia. Każdy z pomysłów ma spory potencjał i, nie licząc mojego towarzysza na podium, możliwość dalszego rozwoju.
Szczególnie trzymam kciuki za Jolantyna, mając nadzieję, że będzie się rozwijać w ramach Sceny - stworzenie publicznego pierwszego projektu (do tego nieliniowego!) w czasie konkursowym to moje ulubione zaskoczenie pierwszej edycji. Oby tak dalej! (´꒳`)
Dalej nie odkryłam historii Dziadka po imprezie sylwestrowej - ale głos poszedł na Powczanowe Co się stało z dziadkiem. Mozolne intro nie zniechęciło mnie do projektu Mikisiego - on też, jako pierwszy odpalony tytuł, Pogorzyskiem mocno podniósł poprzeczkę pozostałym zawodnikom. Crashykk powinien bardziej w siebie uwierzyć - mimo ciężkiej krytyki za ostatnią strefę Klaustastrofy, za dwie pozostałe również dostał mój głos. Deathwing i jego Kinski...asdzxc - jedyny projekt, nie potrzebuje nic więcej do dawania jako historia zgrabnie zamknięta w przepięknej oprawie.
Zakażeniu brakuje do perfekcji - dlatego z pewnością w tym roku przywitam Was jeszcze z poprawioną, delikatnie rozbudowaną wersją. Chcę zamknąć historię o kilka scen, które ucięłam w wyniku czasu konkursowego, oraz zadbać o balans gry. Oprócz pierwszego miejsca, daliście mi mnóstwo feedbacku, dzięki któremu mogę jeszcze bardziej rozwijać się w tworzeniu gier. Dziękuję Wam bardzo - szczególnie za wiadomości, jakie zostawili mi Amel, Viuys, Michu i Mikisi, których rady od startu konkursu stopniowo wprowadzam w życie.
Cieszę się też, że projekt będący listem miłosnym do klasycznych jRPGów wciąż może się spodobać publiczności. ♡
Do tego - raczej stanę do walki o kolejny pucharek w drugiej edycji. Od dziecka marzyły mi się pucharki pod nickiem. Skoro powrót po dekadzie nieobecności zaowocował już pierwszą nagrodą, na jednym oznaczeniu nie poprzestanę. (≧◡≦)
Trzymajcie się i pamiętajcie o wspieraniu innych inicjatyw Polskiej Sceny RPG Makera w 2022!
Przede wszystkim cieszę się z rozmachu tego konkursu i tak mocnej konkurencji - ze wszystkich 11 projektów, żaden nie wywołał u mnie wrażenia, że był zrobiony od zniechęcenia. Każdy z pomysłów ma spory potencjał i, nie licząc mojego towarzysza na podium, możliwość dalszego rozwoju.
Szczególnie trzymam kciuki za Jolantyna, mając nadzieję, że będzie się rozwijać w ramach Sceny - stworzenie publicznego pierwszego projektu (do tego nieliniowego!) w czasie konkursowym to moje ulubione zaskoczenie pierwszej edycji. Oby tak dalej! (´꒳`)
Dalej nie odkryłam historii Dziadka po imprezie sylwestrowej - ale głos poszedł na Powczanowe Co się stało z dziadkiem. Mozolne intro nie zniechęciło mnie do projektu Mikisiego - on też, jako pierwszy odpalony tytuł, Pogorzyskiem mocno podniósł poprzeczkę pozostałym zawodnikom. Crashykk powinien bardziej w siebie uwierzyć - mimo ciężkiej krytyki za ostatnią strefę Klaustastrofy, za dwie pozostałe również dostał mój głos. Deathwing i jego Kinski...asdzxc - jedyny projekt, nie potrzebuje nic więcej do dawania jako historia zgrabnie zamknięta w przepięknej oprawie.
Zakażeniu brakuje do perfekcji - dlatego z pewnością w tym roku przywitam Was jeszcze z poprawioną, delikatnie rozbudowaną wersją. Chcę zamknąć historię o kilka scen, które ucięłam w wyniku czasu konkursowego, oraz zadbać o balans gry. Oprócz pierwszego miejsca, daliście mi mnóstwo feedbacku, dzięki któremu mogę jeszcze bardziej rozwijać się w tworzeniu gier. Dziękuję Wam bardzo - szczególnie za wiadomości, jakie zostawili mi Amel, Viuys, Michu i Mikisi, których rady od startu konkursu stopniowo wprowadzam w życie.
Cieszę się też, że projekt będący listem miłosnym do klasycznych jRPGów wciąż może się spodobać publiczności. ♡
Do tego - raczej stanę do walki o kolejny pucharek w drugiej edycji. Od dziecka marzyły mi się pucharki pod nickiem. Skoro powrót po dekadzie nieobecności zaowocował już pierwszą nagrodą, na jednym oznaczeniu nie poprzestanę. (≧◡≦)
Trzymajcie się i pamiętajcie o wspieraniu innych inicjatyw Polskiej Sceny RPG Makera w 2022!
Autorka gier konkursowych z TA Project Extravaganza
(Zakażenie #1, Oddanie #6, Poznanie #8)
Redaktorka RMteki, opiekunka profilu FB (RPG Maker News Polska)
Ikonka: wi.wiu (IG)

(Zakażenie #1, Oddanie #6, Poznanie #8)
Redaktorka RMteki, opiekunka profilu FB (RPG Maker News Polska)
Ikonka: wi.wiu (IG)
