TA Project Extravaganza #2 - Ogłoszenie wyników

Game jam skupiony wokół Tsukuru Archive i RMteki
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Michu

GF2020 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF2019 - Dema (msc. 1); GF2010 - Dema (msc. 1); GF2008 - Pełne Wersje (msc. 3) Zapowiedzi (msc. 2); GF2007 - Pełne Wersje (msc. 1) Dema (msc. 1) Zapowiedzi (msc. 3); KC II (msc. 1); TACO #1 (zwycięstwo)
Posty: 1103
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
Lokalizacja: Piła/Poznań
Kontakt:

TA Project Extravaganza #2 - Ogłoszenie wyników

Post autor: Michu »

Zmagania w ramach TAPE #2 dobiegły końca! Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom, zarówno twórcom gier, jak i głosującym. Kolejna edycja TAPE ponownie okazała się sukcesem i otrzymaliśmy 10 świetnych gier, z których każda posiada w sobie coś wyróżniającego ją na tle konkurentów! Głosy oddało 18 osób. Oto oficjalne wyniki:

1 Marian Knurczyk (Zdzisław Parker), 14pkt
2 Ziemniaczyny (Crashykk), Inneres Licht (Axer), 10pkt
4 Równonoc (Adrap), Koniec Lata (Deathwing), 8pkt
6 Ostatnia Gorączka (Mikisi), Oddanie (puniek), Pożegnanie Delliwyn (Kryzz333), 4pkt
9 Rosabel, believe (GameBoy), Akademia Mrocznych Dusz (WładcaKasztanów), 1pkt

Wielkie dzięki wszystkim za aktywny udział i wybuch aktywności na Discordzie oraz zapraszam do pokonkursowej dyskusji!

Na TAPE #3 widzimy się w połowie marca!
Obrazek
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2020 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); TAPE #1 (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 3)
Posty: 698
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: TA Project Extravaganza #2 - Ogłoszenie wyników

Post autor: Crashykk »

Już się ze mnie na dicordzie śmiali, ale rzeczywiście po opiniach w temacie z grami, czy też tych na discordzie, zupełnie nie spodziewałem się, że Pyrkownik będzie w top4, a co dopiero na podium.

Byłem pewny, że podium zdominują Adrap, Kryzz oraz Zdzisław. Tylko z jednym Panem miałem rację.

Cieszy mnie niesamowicie, że Knurczyk odniósł sukces. Choć wcześniejsze prace autora mnie odrzucały przez swój kontrowersyjny, gimnazjalny humor, tak nie można było mu odmówić pracowitości oraz pomysłowości. Dzięki lekkiemu zmniejszeniu poziomu "bezsensownej przemocy" wyszedł naprawdę fajny projekt z zadziwiająco mrocznym zakończeniem.

Gratulacje dla podium i dla każdego komu udało się ukończyć projekt. Również dla Charlie Vermina. Gdyby udało się wyrobić te dwie godzinki wcześniej to końcowe zestawienie mogłoby wyglądać inaczej.

Widzimy się na TAPE#3! :D
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1751
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: TA Project Extravaganza #2 - Ogłoszenie wyników

Post autor: GameBoy »

Zdzisław lądujący na pierwszym miejscu to srogi plot twist i zarazem chyba największa akcja marketingowa na scenie, bo wiele osób (np. ja) nie skreśli już z automatu jego kolejnej pracy. Gratulacje, także dla reszty podium i wszystkich, którzy zrobili gry i oddali głosy.

Rywalizacja była w dużej mierze wyrównana, ale nie powiem, brakowało mi trochę takiego oczywistego killera. Poniekąd Marian Knurczyk nim był, bo dostał głosy od prawie każdej głosującej osoby, ale nadal była to raczej niespodzianka mimo wszystko.

Ciekaw jestem też kto oddał głos na moją grę.
Awatar użytkownika
puniek

TA Project Extravaganza #1 (miejsce 1)
Posty: 140
Rejestracja: 05 sty 2011, 08:56
Lokalizacja: Warszawa

Re: TA Project Extravaganza #2 - Ogłoszenie wyników

Post autor: puniek »

Prywatnie nie zaskakuje mnie Knurczyk na podium - choć mojego głosu nie zyskał, znaczna część określiła go jako czarnego konia wyścigów, a klimat powtórzył sukces "Pogorzyska" z zeszłej edycji przez element zaskoczenia, jaki gorzki klimat się kryje w zakończeniu. Dobra robota, ZDZISŁAW!
Bardziej zaskoczyło mnie, że reszta moich założeń nie sprawdziła się w końcowym podium. </3 Mikisi, Kryzz i Adrap, świetna robota i brak statuetki tego nie zmienia!
Mam też nadzieję, że srebrna statuetka Axera zachęci do wydania pełnej wersji projektu, bo potencjał jest i z pewnością w pełnym wydaniu skusi nie tylko Polaków do swojej produkcji. Zwłaszcza, że patrząc po plikach, mamy szansę na dwujęzyczny projekt. ✨

Zaskakuje mnie też aż 4 głosy na moje "Oddanie". Vodun i trzech śmiałków - dziękuję! Feedback, jaki wszyscy mi dali, pozwoli na rozwijanie dalszych projektów i ustalić idealne proporcje na dobry, polski projekt w jrpgowych klimatach. 💜

Do zobaczenia na kolejnym TAPE!
Lepsza makerówka w garści niż projekt autorski na dachu.
Obrazek'
Teksty: RMteka 🦭 Projekty: Anomalia i Zakażenie 🦭 Ikonka: wi.wiu (IG)
Awatar użytkownika
Deathwing

TAPE #1 (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon I (miejsce 1) Sezon II (miejsce 2) Sezon IV (miejsce 3) Sezon V (miejsce 1) Sezon VI (miejsce 2); TASC 2 (miejsce 1)(miejsce 3); TASC 3 (miejsce 1); TASC 4 (miejsce 1)(miejsce 1)(miejsce 1)
Posty: 283
Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
Kontakt:

Re: TA Project Extravaganza #2 - Ogłoszenie wyników

Post autor: Deathwing »

Niby prawie każdy głosował na Mariana, a i tak wszyscy zaskoczeni, łącznie ze mną. No i bardzo dobrze, to niezły prztyczek w nos dla tych gamoni, którzy twierdzą, że wyniki w konkursach są ustawione i wygrywają tylko lubiane osoby. No chyba jednak nie! Gratulacje dla wszystkich uczestników, poziom tym razem był dużo bardziej wyrównany, przez co nie było wcale łatwo wybrać ulubione prace. Mnie wyniki jak najbardziej satysfakcjonują, bo wszystkie moje głosy znalazły się w czołówce, jedynie trochę szkoda mi Adrapa, bo zasłużył jak dla mnie na wyższe miejsce. Co do mojej gierki, nie mam tym razem poczucia totalnie skończonej pracy, jak to było z Kinskim, ale raczej zostawię ją w obecnej formie. Tym bardziej, że gotowe jest już tłumaczenie na język gauchów i najpewniej pojawi się niedługo na forum razem z dwoma wersjami Kinskiego.

W kwestii kolejnej edycji mam tylko nadzieję, że tematy (chociaż już podobno wybrane) nie będą okolicznościowe (bo w tym momencie każdy zaczyna robić po cichu wielkanocną giereczkę) i że będą ze sobą dużo mniej powiązane. Liczę też na zwiększenie czasu co najmniej do tych 3 tygodni, bo jednak nie każdy "pracuje" zdalnie, a 3/4 dnia wyjęte z życia to spore ograniczenie. Każdemu zresztą zabrakło czasu na szlify i testy, co widać po liczbie nadsyłanych poprawek, a i tak nie wszystkie krytyczne bugi zostały wyeliminowane. Więc tak, komu dodatkowy czas ma pomóc, temu pomoże, a lenie i prokrastynatorzy niech sobie dalej zaczynają prace 3 dni przed końcem :v
turn up the silence
ODPOWIEDZ