DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze

Najlepsze produkcje roku 2017.
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze

Post autor: HGS »

CrashuR pisze:
HGS pisze:Mialem tu raczej na mysli, ze Kabelek jest gra, w której każdy ma swój udział i dlatego mógł wygrać.
Twierdzenie, że PP II przegrał, bo Kable to gra, która ma miziać forumowiczów, a PP to poważny tytuł jest co najmniej śmieszne. :lol:

Demo Kable wygrało, bo po prostu było znacznie lepsze jako demo, a co za tym idzie oferowało o wiele więcej zabawy i radości z gry, niż PP II.

Pogromca nadal (mimo wielu usprawnień względem jedynki) jest jak dla mnie zlepkiem rzeczy, których prawdopodobnie nigdy nie użyję, z nieczytelnym sterowaniem i miałką fabułą. Komuś się może to podoba, ale niestety większość osób na forum stawia grywalność i zabawę ponad "fieczery".

Jedynka doprowadziła mnie do takiego szaleństwa, że po godzinie gry odpuściłem sobie ten "satysfakcjonujący" battle system i obejrzałem resztę u Demona. Niestety jak się na końcu okazało nie było to warte oglądania tylu odcinków. Boję się, że w tym przypadku może być tak samo, więc nie oddałem na PP II swojego głosu. :roll:
Masz prawo tak twierdzić, ale pozwól, że będę miał osobną opinię na ten temat. GFy są nieprzewidywalne co roku i co roku zaskakują. To jest lokalna forma głosowań i lokalne uznanie rocznej pracy określonych twórców. Jestem zdania, że każda gra z tamtego roku zasluguje na uznanie niezależnie od tego jaką jakosc oferuje. Jednak gdyby każdy robił takie same gry jak reszta, to by było nudno i nie byloby z czego wybierać. Dla jednych system walki w PII jest niezrozumiały, a dla innych nie. Dla mnie niezrozumiały jest system walki rodem z Final Fantasy, ale myślę, że to wynik tego, że zwyczajnie nie gram w takie gry na co dzień. W każdym razie tegoroczne GFy byly niezwykle emocjonujące.

Eden powstanie, ale zanim to nastąpi, to bede musiał wymyślić jakiś ciekawy pomysł na fabułę. Może uda sie to podczepić jakoś pod motyw intra z PII, bo nie wie. Czy zauważyliście, ale intro zawiera elementy gry Eden :-)
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze

Post autor: Crashykk »

HGS pisze:każda gra z tamtego roku zasluguje na uznanie niezależnie od tego jaką jakosc oferuje.
Jeżeli gra jest słaba to zasługuje na to, żeby została okrzyknięta grą słabą. To wszystko, na nic więcej.
Dla jednych system walki w PII jest niezrozumiały, a dla innych nie.
Z tego co czytałem w necie, a uwierz mi sprawdziłem sporo komentarzy pod filmami demona itd, to jedynie twoja HaxoFamilia "zrozumiała" system walki. Inni po prostu uznali go za nieczytelny, bo był źle wytłumaczony.
Dla mnie niezrozumiały jest system walki rodem z Final Fantasy, ale myślę, że to wynik tego, że zwyczajnie nie gram w takie gry na co dzień.
Z FF nie ogarniasz, ale z makera już tak? Poza tym nie ma to jak porównać serio zagmatwany system to jednego z najprostszych BSów w świecie RPG, który ogarnęło pewnie pół populacji graczy na świecie jak nie więcej. :lol:

btw, Po co cytowałeś cały mój post? :?
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze

Post autor: PInroz »

CrashuR pisze:btw, Po co cytowałeś cały mój post?
Chyba tylko po to żebyś, zadał to pytanie :lol:
CrashuR pisze:Z tego co czytałem w necie, a uwierz mi sprawdziłem sporo komentarzy pod filmami demona itd, to jedynie twoja HaxoFamilia "zrozumiała" system walki. Inni po prostu uznali go za nieczytelny, bo był źle wytłumaczony.
To ty chyba nigdy nie miałeś do czynienia z Pogromcą Pustki 1 Demo, gdzie system walki na zdarzeniach był tak zagmatwany, że nawet ja nie rozumiałem, jak z niego korzystać :? Okno dialogowe i trzy wybory gdzie postać ma uderzyć. No to dopiero był cyrk :lol: Jak by to w ogóle miało jaki kolwiek sens :mrgreen:
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Zablokowany