PIIZK [XP]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]
Dużej rewolucji niestety nie ma. Weź popracuj nad czytelnością, bo to chyba największy mankament, który wdziera się do każdego aspektu gry i kłuie jak kamień w bucie. Np. Podczas walki daj znacznik ile zabieramy życia, albo kto obrywa (ekran migający na czerwono i krzyki psują tylko efekt). Lepiej jakby to same charasecty migały na czerwono.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]
Nic w tej kwestii, którą przytoczyłeś nie ulegnie zmianie, gdyż nie robię taśmowca z milionem znaczników. Ta gra ma być dla ludzi myślących. A obrażenia i statystyki są pokazywane w menu herosa i wszystko jest liczone, dzięki czemu gracz wie, czy np miecz czy włócznia zada więcej DMG podczas walki. To samo z pancerzami co jest lepsze itp.
Co do zmian to się wiele zmieniło. Na prawdę wiele. Tylko tego nie widać i o to w tym chodzi. Co do ścieżki poprzednika nic się nie zmienia RPG Survival z nastawieniem na tak zwany "stary" tryb rozgrywki, ale spokojnie będziecie mieli poziomy trudności :). Dla największych twardzieli poziom Hardcor, który was pod koniec czymś wynagrodzi, ale czym to nie powiem. Nagroda jest warta zachodu.
Co do zmian to się wiele zmieniło. Na prawdę wiele. Tylko tego nie widać i o to w tym chodzi. Co do ścieżki poprzednika nic się nie zmienia RPG Survival z nastawieniem na tak zwany "stary" tryb rozgrywki, ale spokojnie będziecie mieli poziomy trudności :). Dla największych twardzieli poziom Hardcor, który was pod koniec czymś wynagrodzi, ale czym to nie powiem. Nagroda jest warta zachodu.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]
Powiedz mi jedną rzecz. Ta gra ma być dla ludzi myślących czy myślących w myślach (twórcy). Bo za cholerę nie jestem w stanie ogarnąć, kiedy dostajemy obrażenia, a kiedy je zadajemy. I taki system jest zastosowany (w niemalże?) każdej grze, w której zadajemy obrażenia.
"Co do zmian to się wiele zmieniło. Na prawdę wiele. Tylko tego nie widać i o to w tym chodzi."
Padłem xD
Zmiany, których nie widać, bo po to są zmiany, żeby ich nie było widać. Ale zmieniło się wiele.
Po co komu zmiany, których nie widać? To tak, jak napisać coś na kartce bezbarwnym tuszem i wręczyć komuś tą kartkę mówiąc: Ta kartka jest zapisana. Miłej lektury.
"Co do zmian to się wiele zmieniło. Na prawdę wiele. Tylko tego nie widać i o to w tym chodzi."
Padłem xD
Zmiany, których nie widać, bo po to są zmiany, żeby ich nie było widać. Ale zmieniło się wiele.
Po co komu zmiany, których nie widać? To tak, jak napisać coś na kartce bezbarwnym tuszem i wręczyć komuś tą kartkę mówiąc: Ta kartka jest zapisana. Miłej lektury.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]
Zmiany są zauważalne po wejściu do gry i zagraniu w nią. Na filmikach niewiele pokazuję, więc to logiczne, że niewiele widać, ale sam pewne rzeczy zobaczysz. Jak nie jesteś w stanie ogarnąć kiedy zadajesz obrażenia, a kiedy je dostajesz? xD Toć to panie widać jak cep gołym okiem, no ale spoko :)
P.S. Obrażenia zadajesz z każdym ciosem zadanym przeciwnikowi, no ale spoko. Widać tę... spostrzegawczość, bo ten widoczny pasek HP wroga na górze tam sobie kolorki zmienia tak, bo może :P
A otrzymujesz, kiedy pojawia się animacja ataku wroga, no, ale przecież w MAKERÓWKACH jest tak samo! [facepalm]
P.S. Obrażenia zadajesz z każdym ciosem zadanym przeciwnikowi, no ale spoko. Widać tę... spostrzegawczość, bo ten widoczny pasek HP wroga na górze tam sobie kolorki zmienia tak, bo może :P
A otrzymujesz, kiedy pojawia się animacja ataku wroga, no, ale przecież w MAKERÓWKACH jest tak samo! [facepalm]
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]
No właśnie tak średnio, bo w ABSie nie chce mi się cały czas patrzyć na pasek wroga, żeby zobaczyć czy oberwał. Poza tym
"ten widoczny pasek HP wroga na górze tam sobie kolorki zmienia tak, bo może :P"
Otóż ten pasek zdaje się zmieniać niezależnie od tego jaką animację ma nasz bohater/oponent.
"A otrzymujesz, kiedy pojawia się animacja ataku wroga, no, ale przecież w MAKERÓWKACH jest tak samo!"
Otóż nie. W makerówkach nie wszędzie są paski HP, ale mniejsza. Chodziło mi o to, że postać, która obrywa miga przez chwile na czerwono i wtedy widać kiedy traci HP. Ogarnij walkę w 5 minucie, tam widać, że nasza postać obrywa dopiero po walce, co też wprowadza chaos. Opóźnione animacje i utraty HP, nie wiem zoptymalizuj to jakoś, bo ten system walki jest mocno opóźniony. Mogłoby się wydawać, że zabijam wroga (zostaje mi 1HP) i po walce ginę. Wciskam klawisz, otrzymuję informację czy udało mi się trafić. Tu wydaję się, że walka laguje.
W tej walce, którą podesłałeś, to jeszcze pół biedy, ale np. Samotna skała z 1 części, to zgadywanka, czy zadajemy coś wrogowi. I nie widzę w nowym systemie nic, co mogłoby poprawić ten stan rzeczy.
EDIT:
"Co do zmian to się wiele zmieniło. Na prawdę wiele. Tylko tego nie widać i o to w tym chodzi."
"Zmiany są zauważalne po wejściu do gry i zagraniu w nią."
To ja chyba w tym miejscu skończę dalszą dyskusję.
"ten widoczny pasek HP wroga na górze tam sobie kolorki zmienia tak, bo może :P"
Otóż ten pasek zdaje się zmieniać niezależnie od tego jaką animację ma nasz bohater/oponent.
"A otrzymujesz, kiedy pojawia się animacja ataku wroga, no, ale przecież w MAKERÓWKACH jest tak samo!"
Otóż nie. W makerówkach nie wszędzie są paski HP, ale mniejsza. Chodziło mi o to, że postać, która obrywa miga przez chwile na czerwono i wtedy widać kiedy traci HP. Ogarnij walkę w 5 minucie, tam widać, że nasza postać obrywa dopiero po walce, co też wprowadza chaos. Opóźnione animacje i utraty HP, nie wiem zoptymalizuj to jakoś, bo ten system walki jest mocno opóźniony. Mogłoby się wydawać, że zabijam wroga (zostaje mi 1HP) i po walce ginę. Wciskam klawisz, otrzymuję informację czy udało mi się trafić. Tu wydaję się, że walka laguje.
W tej walce, którą podesłałeś, to jeszcze pół biedy, ale np. Samotna skała z 1 części, to zgadywanka, czy zadajemy coś wrogowi. I nie widzę w nowym systemie nic, co mogłoby poprawić ten stan rzeczy.
EDIT:
"Co do zmian to się wiele zmieniło. Na prawdę wiele. Tylko tego nie widać i o to w tym chodzi."
"Zmiany są zauważalne po wejściu do gry i zagraniu w nią."
To ja chyba w tym miejscu skończę dalszą dyskusję.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]
Serio? To po co grać, skoro się tobie nie chce? xD - pierwszy bezsensNo właśnie tak średnio, bo w ABSie nie chce mi się cały czas patrzyć na pasek wroga, żeby zobaczyć czy oberwał.
Otóż nie, bo widzisz... Używam w tym czasie tarczy i wszystkie obrażenia są zadawane w pewnej kolejności. Są skile, które pozwalają na uderzenie wroga tarczą i tutaj akurat nie masz zupełnie racji. Czepianie się na siłę.Otóż ten pasek zdaje się zmieniać niezależnie od tego jaką animację ma nasz bohater/oponent.
Normalnie geniusz zwracania uwagi na stany xD. Obrywa, a wiesz czemu? Bo się nie zasłoniłem tarczą i weszło mi krwawienie.Chodziło mi o to, że postać, która obrywa miga przez chwile na czerwono i wtedy widać kiedy traci HP. Ogarnij walkę w 5 minucie, tam widać, że nasza postać obrywa dopiero po walce, co też wprowadza chaos.
Na całe szczęście stany same schodzą po pewnym czasie ;>
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
- INRE
- Posty: 128
- Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55
Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]
Adrapnikram, dobrze Ci mówi. W Pogromcy Pustki w ogóle nie wiadomo co się dzieje. Rozgrywka jest strasznie nieczytelna. Z resztą wiele osób już to stwierdziło. To samo tyczy się nieczytelności, bałaganu w interfejsie, nawrzucane wszystkiego i niewiadomo co, do czego. To odrzuciło mnie niestety od pierwszej części po kilkunastu minutach rozgrywki.Weź popracuj nad czytelnością, bo to chyba największy mankament, który wdziera się do każdego aspektu gry i kłuie jak kamień w bucie
Oczywiście plusa masz za grafikę, muzykę, którą masz autorską i która pasuje do klimatu, zachodniej stylistyki. (Mam nadzieję, że dialogi będą lepsze niż w 1.)
Ta gra ma być dla ludzi myślących.
Ja całą tę dyskusję odnoszę nie tylko do tego systemu walki, który nie mówi zupełnie nic, ale także do wspomnianej nieczytelności tego co się dzieje po wejściu w menu. Panuje straszny chaos.Ta gra ma być dla ludzi myślących czy myślących w myślach (twórcy).
Nic nie widać właśnie.Jak nie jesteś w stanie ogarnąć kiedy zadajesz obrażenia, a kiedy je dostajesz? xD Toć to panie widać jak cep gołym okiem, no ale spoko :)
Widać tę... spostrzegawczość, bo ten widoczny pasek HP wroga na górze tam sobie kolorki zmienia tak, bo może :P
Serio? To po co grać, skoro się tobie nie chce? xD - pierwszy bezsens
I te ironie... Lekceważenie wyczuwam w tych odpowiedziach, a kolega zwraca tylko uwagę na to, co mu się nie podoba.Normalnie geniusz zwracania uwagi na stany xD
Zwróć uwagę na opinię innych. My po prostu chcemy dostać fajną grę.
Albo inaczej. Postaw się na naszym miejscu. Bądź przez chwile graczem i popatrz sobie na to wszystko z innej perspektywy.
Albo jeszcze inaczej, znajdź kogoś, kto usiądzie obok Ciebie i pogra w Twoje gry przy Tobie (Takiego nowego jak Ty to nazywasz "Partnera"). Ale niech to będzie ktoś, kto nie miał żadnej styczności z procesem twórczym samej gry.
Mniej tego pseudo biznesowego podejścia, a więcej zwykłego, ludzkiego spojrzenia. Spojrzenia oczami zwykłego gracza.
Pozdrawiam.
- Grentos
- Posty: 54
- Rejestracja: 06 sty 2014, 20:00
Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]
Grałem w Pogromcę i uważam że jak się chwilę pogra to wszystko jest jasne. Na pierwszy rzut oka gra wydaje się nie czytelna i chaotyczna ale po (zaskakująco krótkim) czasie człowiek ogarnia wszystko i nie ma problemów z czytelnością czy ogarnianiem co się dzieje.
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]
No bez przesady. Niektóre elementy graficzne jeszcze można by trochę dopieścić :). A co do systemu walki, to przed rozpoczęciem gry będzie możliwość odpalenia tutorialu i tam będzie wszystko ładnie stopniowo wyjaśnione co w trawie piszczy :)Grałem w Pogromcę i uważam że jak się chwilę pogra to wszystko jest jasne. Na pierwszy rzut oka gra wydaje się nie czytelna i chaotyczna ale po (zaskakująco krótkim) czasie człowiek ogarnia wszystko i nie ma problemów z czytelnością czy ogarnianiem co się dzieje.
Jako, że tutorial w PP I był dość... dużym natłokiem informacji w PP II wszystko będzie stopniowane w trakcie trwania rozgrywki. Mam tylko nadzieję, że pojawią się opinie, które nie tyle powiedzą mi same błędy, ale i możliwości, które mogą te błędy poprawić, gdyż o ile samo ukazanie problemu go nie rozwiąże, to przytoczenie propozycji jak można coś rozwiązać już ma jakiś wstępny zarys dla mnie do poprawy tego. I liczę głównie na opinie dotyczące tutorialu, czy wyjaśnia wszystko czytelnie i zrozumiale o co chodzi itp itd.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
- Grentos
- Posty: 54
- Rejestracja: 06 sty 2014, 20:00
Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]
W każdej grze można coś poprawić, btw nie powiedziałem że pogromca jest idealny lecz że jest odpowiednio czytelny i można się połapać.HGS pisze:No bez przesady. Niektóre elementy graficzne jeszcze można by trochę dopieścić :).
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]
Zmiany, zmiany i ciągle zmiany...
Z góry przepraszam tych wszystkich, którzy czekali na beta testy, ale są opóźnienia wynikające z problemami linii fabularnej i mechaniki gry. Obecnie dodajemy crafting i gastronomię. Potem zaimplementujemy część zadań i bossa do gry. Ruszą beta testy. Po testach nałożymy kilka poprawek i wypuścimy grywalne demo. Planowana premiera pełnej wersji gry 07.07.2017.
Z góry przepraszam tych wszystkich, którzy czekali na beta testy, ale są opóźnienia wynikające z problemami linii fabularnej i mechaniki gry. Obecnie dodajemy crafting i gastronomię. Potem zaimplementujemy część zadań i bossa do gry. Ruszą beta testy. Po testach nałożymy kilka poprawek i wypuścimy grywalne demo. Planowana premiera pełnej wersji gry 07.07.2017.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]
Coraz bliżej święta, a w święta jest czas nie tylko na miłe spędzenie czasu z rodziną, ale i rozdawanie prezentów. Mikołaj do nas dziś zapukał i mówi tak:
"Ej chłopaki, chodźcie wypuścimy demo tym zniecierpliwionym ludziom i zrobimy niespodziewaną niespodziankę dzień przed świętami"
Nom, także ten... ja tu nie rządzę, to było polecenie od Mikołaja i jak będą bugi to przy okazji będziecie mogli nam je zgłosić :D. Mikołaj kazał, to my się zastosujemy do jego polecenia i nawet nie ma co dyskutować :D. Oczywiście staruszek kazał umieścić świąteczny event w grze, więc magia świąt i w niej zawita :)
Jutro Beta Demo, a dziś mały pokaz slajdów z obecnej wersji gry. :)
Jeśli nie jesteś w temacie drugiej części naszej gry, to koniecznie polub nasz nowy fanpage!
https://www.facebook.com/haxotvpustkaakt2/?fref=ts
"Ej chłopaki, chodźcie wypuścimy demo tym zniecierpliwionym ludziom i zrobimy niespodziewaną niespodziankę dzień przed świętami"
Nom, także ten... ja tu nie rządzę, to było polecenie od Mikołaja i jak będą bugi to przy okazji będziecie mogli nam je zgłosić :D. Mikołaj kazał, to my się zastosujemy do jego polecenia i nawet nie ma co dyskutować :D. Oczywiście staruszek kazał umieścić świąteczny event w grze, więc magia świąt i w niej zawita :)
Jutro Beta Demo, a dziś mały pokaz slajdów z obecnej wersji gry. :)
Jeśli nie jesteś w temacie drugiej części naszej gry, to koniecznie polub nasz nowy fanpage!
https://www.facebook.com/haxotvpustkaakt2/?fref=ts
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
- Prometherion
- Posty: 238
- Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31
Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]
Czekam na demko, mam nadzieję, że wprowadziłeś wiele usprawnień, które faktycznie da się odczuć. Zobaczymy w praniu.
Pracuję nad...
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]
Zapodaję beta demkiem. Mam nadzieję, że się spodoba to co przygotowałem w tej wersji i zaciekawi was to tematyką pełnej wersji. W grze jest również świąteczny event, który zauważycie z czasem :). Sugeruję przyzwyczaić się do zapisywania gry tylko w wyznaczonych punktach mimo, że ta opcja jest dostępna jeszcze z poziomu ESC, gdyż planuję ją usunąć. Proponuję też zapisywać grę co jakiś czas w razie awarii gry, która może się zdarzyć. Co prawda testowana była pod wieloma kątami, ale różnie z grami bywa i ja jako twórca też nie wszystko jestem w stanie przewidzieć.
BETA DEMO
https://drive.google.com/open?id=0B_xg0 ... nZ6WDlEVWs
BETA DEMO
https://drive.google.com/open?id=0B_xg0 ... nZ6WDlEVWs
Ostatnio zmieniony 25 gru 2016, 20:31 przez HGS, łącznie zmieniany 1 raz.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
- Dr.Man
- Posty: 140
- Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13
Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]
Pograłem tak z 20 minut u muszę stwierdzić że poprawę widać, nawet dużą. Menu znacznie czytelniejsze choć ma jeszcze parę minusów, przynajmniej na wstępie nie odrzuca jak to było w pierwszej części, a w drugiej przynajmniej mniej czasu trzeba poświęcić na zrozumienie całego systemu menu.
W dialogach także widać poprawę, znacznie lepiej się czyta i można się wczuć w postacie, choć doskonale nie jest, ale dobrze jest.
Wszystkie smaczki sandboksowe które oferuje Pogromca Pustki są naprawdę ciekawe i pomysłowe, jednak trochę tego za dużo i można się przy pierwszych chwilach gry nie połapać o co w ogóle chodzi.
Grafika ładna, trochę taka rozmazana, ale kogo tam to obchodzi w znacznym stopniu, liczy się rozgrywka w grach stworzonych w RPG Makerze, a nie szata graficzna.
Za pewne minusem było by problem z czytelnością Menu oraz innymi aspektami gry, ale według mnie gorszym minusem jest jej system walki. No wybacz ale mi nie za bardzo podchodzi, jest po prostu toporny i nudny, mało czytelny. Brakuję mi jakiejś dynamiki i przede wszystkim większej czytelności, jednak najgorszy to on nie jest.
Nie rozumiem czemu jest menu pod ESC skoro dostępny jest specjalne miejsce w którym można zapisać grę, powinno być już one wyłączone w pierwszej części i dołączone do menu na zdarzeniach, wystarczy tylko w zdarzeniu dać jedną głupią linijkę z komendą "Menu disabled", może po prostu zapomniałeś, nie wiem.
Plusy:
- Oryginalna fabuła
- Klimat
- Własna grafika
- Własna ścieżka dźwiękowa
- Gra bogata w autorskie systemy
Minusy:
- Czytelność (w mniejszym stopniu niż w poprzedniczce)
- System Walki
Ogólnie powiem ci że fajnie się gra, chaos mniejszy, postępy naprawdę widać co mnie cieszy.
Życzę powodzenia w wydaniu pełnej wersji. :)
W dialogach także widać poprawę, znacznie lepiej się czyta i można się wczuć w postacie, choć doskonale nie jest, ale dobrze jest.
Wszystkie smaczki sandboksowe które oferuje Pogromca Pustki są naprawdę ciekawe i pomysłowe, jednak trochę tego za dużo i można się przy pierwszych chwilach gry nie połapać o co w ogóle chodzi.
Grafika ładna, trochę taka rozmazana, ale kogo tam to obchodzi w znacznym stopniu, liczy się rozgrywka w grach stworzonych w RPG Makerze, a nie szata graficzna.
Za pewne minusem było by problem z czytelnością Menu oraz innymi aspektami gry, ale według mnie gorszym minusem jest jej system walki. No wybacz ale mi nie za bardzo podchodzi, jest po prostu toporny i nudny, mało czytelny. Brakuję mi jakiejś dynamiki i przede wszystkim większej czytelności, jednak najgorszy to on nie jest.
Nie rozumiem czemu jest menu pod ESC skoro dostępny jest specjalne miejsce w którym można zapisać grę, powinno być już one wyłączone w pierwszej części i dołączone do menu na zdarzeniach, wystarczy tylko w zdarzeniu dać jedną głupią linijkę z komendą "Menu disabled", może po prostu zapomniałeś, nie wiem.
Plusy:
- Oryginalna fabuła
- Klimat
- Własna grafika
- Własna ścieżka dźwiękowa
- Gra bogata w autorskie systemy
Minusy:
- Czytelność (w mniejszym stopniu niż w poprzedniczce)
- System Walki
Ogólnie powiem ci że fajnie się gra, chaos mniejszy, postępy naprawdę widać co mnie cieszy.
Życzę powodzenia w wydaniu pełnej wersji. :)