Wymarzona fabuła w Rm !
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
- Vitold
- Posty: 96
- Rejestracja: 17 lis 2016, 13:50
Wymarzona fabuła w Rm !
Siema Szybkie pytanie troche bardziej rozwinięta odpowiedź xd Jaka według was powinna być idealna fabuła typowo rpg'owa osadzona w rm ?
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Wymarzona fabuła w Rm !
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Wymarzona fabuła w Rm !
12 punktów fabularnych (Motyw wędrówki w celu zniszczenia zła)
1. Zwyczajny świat (nudne życie)
2. Zew przygody (powód do przygody)
3. Opór bohatera (przed podróżą)
4. Mądry starzec (który mówi co i jak)
5. Nowy świat (zafascynowanie nowym światem)
6. Próba (pierwsze większe niebezpieczeństwo) sprzymierzeńcy i wrogowie
7. Jaskinia mroku (miejsce opanowane przez antagonistę)
8. Cierpienie (utrata czegoś naprawdę bardzo ważnego)
9. Przejęcie miecza (otrzymanie nowej wiedzy na temat wroga i ruszenie w bój, wygrana na małym polu, antagonista poznaje bohaterów i chce się zemścić)
10. Droga z powrotem (głównego antagonisty, niech śledzi/tropi bohaterów i tutaj rozegra się ostateczna walka)
11. Odrodzenie (Zmiana bohaterów w ich charakterze)
12. Powrót z eliksirem (powrót w glorii i chwale, naprawiając chaos zła)
1. Zwyczajny świat (nudne życie)
2. Zew przygody (powód do przygody)
3. Opór bohatera (przed podróżą)
4. Mądry starzec (który mówi co i jak)
5. Nowy świat (zafascynowanie nowym światem)
6. Próba (pierwsze większe niebezpieczeństwo) sprzymierzeńcy i wrogowie
7. Jaskinia mroku (miejsce opanowane przez antagonistę)
8. Cierpienie (utrata czegoś naprawdę bardzo ważnego)
9. Przejęcie miecza (otrzymanie nowej wiedzy na temat wroga i ruszenie w bój, wygrana na małym polu, antagonista poznaje bohaterów i chce się zemścić)
10. Droga z powrotem (głównego antagonisty, niech śledzi/tropi bohaterów i tutaj rozegra się ostateczna walka)
11. Odrodzenie (Zmiana bohaterów w ich charakterze)
12. Powrót z eliksirem (powrót w glorii i chwale, naprawiając chaos zła)
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)