Strona 6 z 8

Re: Tale of Exile Akt II

: 24 gru 2009, 04:48
autor: Uchicha666
A ja z chęcią sprawdzę to demko i czekam na full wersję. :-P

Re: Tale of Exile Akt II

: 24 gru 2009, 11:35
autor: Jazzwhisky
Trochę nieprzyjemny bug, wybrałem powrót do miasta "na pieszo", niestety w przypadku śmierci w jakiejkolwiek z walk po drodze nie dostaję ekranu końcowego, a potyczka mimo zgonu chce toczyć się dalej.
Przy okazji przypomniało mi to o tym denerwującym elemencie z ToE1, czy naprawdę większość walk musi zaczynać się od totalnego okrążenia przez wrogów, czasami nie ma praktycznie możliwości ruchu! =]

W ogóle mi się to nie podoba, do wyboru mam automatyczne przeniesienie albo przejście pomiędzy grupami niezwykle silnych wrogów - imo kompletnie niewyważone potyczki to nadal nasłabsza, odstająca od reszty, strona gry. Anyway, gdy przejdę całość powinienem napisać coś więcej.

Re: Tale of Exile Akt II

: 24 gru 2009, 14:05
autor: Secretman
Ściągnąłem, pograłem. Szkoda, że w dialogach występują błędy ortograficzne - np. kompiel :lol: - niektóre dialogi są fajne i psuje to klimat gry. Poza tym od nowa trzeba zbierać ekwipunek, mapy, robić zadania poboczne. Jeżeli nie brać tego pod uwagę, to ToE wypadło nieźle - warto było czekać. Przy okazji życzę powodzenia tłumaczowi, gdy dojdzie do rozmowy na łódce.

Re: Tale of Exile Akt II

: 24 gru 2009, 14:47
autor: Fear
Ściągnąłem, pograłem i mogę powiedzieć ,że jestem pełen podziwu. Błędy które wymienił Jazz są jednak znaczne... Kilka drobnych bugów jak np. przenikanie przed kota w drugim mieście.

Mam pytanie... Jak przełączyć postać na Minosa podczas potyczki ? Można nim walczyć tylko po śmierci Adama, czy jest jakiś przycisk czy cuś ?

Re: Tale of Exile Akt II

: 24 gru 2009, 20:55
autor: FEI
przeszedłem tą wersję tylko raz i wyłapałem stodzieścia bugów więc się cieszcie:*

last dał ciała że tak obciął to demo. powinien być cały 1 epizod. ale były następne bugi w tym systemowy i wymiękł.

ok porada praktyczna... kupcie sobie amulet siły i gemmy żółte i wsadzajcie w sloty minosowi, koleś wymiata. a najemnik czary niebieskie 2- 3 slot masakra. tyle... w 1 turze zabijam wszystko, nie wiem o co się sracie.
kasę robi się na handlu gemmami najlepiej ew na minerałach.

Re: Tale of Exile Akt II

: 24 gru 2009, 21:26
autor: Jazzwhisky
FEI pisze: ok porada praktyczna... kupcie sobie amulet siły i gemmy żółte i wsadzajcie w sloty minosowi, koleś wymiata. a najemnik czary niebieskie 2- 3 slot masakra. tyle... w 1 turze zabijam wszystko, nie wiem o co się sracie.
To pokazuje beznadzieję z jaką musi sobie radzić Last słuchając twoich rad. Po pierwsze - na początku gry nie ma ani Minosa ani żadnych kamieni; po drugie - nie każdy zna grę od podszewki, jeśli jest ona pisana pod testera, to faktycznie efekty muszą być opłakane; wreszcie po trzecie - jeśli faktycznie jest jak piszesz i istnieje tak ogromny rozrzut w zależności od tego w co się wpakuje jakie bonusy, to moja ocena jest znacznie ostrzejsza, mam wrażenie jakbyś nigdy w życiu nie grał w żadnego tactica - a może to po prostu syndrom czegoś znacznie gorszego?

@Fear - najedź na niego kursorem i kliknij! :P

Re: Tale of Exile Akt II

: 24 gru 2009, 21:46
autor: Fear
Jazzwhisky pisze:@Fear - najedź na niego kursorem i kliknij! :P
Nie działa... Tylko mi ?

Wyciągnąłem info od kowala, skierowałem się w stronę lasu, stoczyłem tam kilka walk... nagle zauważyłem ,że moje postacie z lvl 9 i Eq na lvl.4-5, 20 potów każdego rodzaju, mają podstawowe wyposażenie i lvl.3, 4... Co jest ? Pytam się :P

Trochę mnie denerwuje system walki które (już nawet lagów nie liczę) szwankuję... To mi znika ta żółta kratka (kursor podczas walki)...

Cholera głupio strasznie, bo gra się naprawdę fajnie. Ciekawiej niż w Akcie I moim zdaniem ale z tymi bugami nie mogę grać dalej, bo co raz to muszę ładować save...

Jeśli macie podobne błędy to napiszcie, będę wiedział czy tylko u mnie tak sytuacja wygląda...

Re: Tale of Exile Akt II

: 25 gru 2009, 16:21
autor: LasTTurN
Witam.

Secretman, staty przechodzą z aktu1 gdy zaczynasz grę z ostatniego zapisu poprzedniej części :). Literówki i orty ... co znajdę poprawię.

Jazz Faktycznie, trzeba zmienić poziom trudności na samym początku... zapomniałem o tym. Zawsze z biegu przechodziłem do miasta automatycznie. a Fei widocznie to przeoczył lub uciekał.
Co do podbijania, ładowania w EQ i ulepszania to chyba jest ok. Fei miał po prostu wszystko nieźle wyżyłowane, stąd tak wymiatał.

Fear staram się zlokalizować ten bug o którym pisałeś "pytam się" :), możesz mi na PW szczegółowo opisać moment w którym się pojawił? Nie mogę dojść przyczyny. Co do bugów w samym cbs ... nie trafiało się nic podobnego... może prześlesz mi sejwy, jeżeli to nie problem... muszę to prześledzić. No i cieszę się, że fabuła Cię wciągnęła.

Czuję, że na handlu za łatwo się dorabia. Przebitki są za chyba za duże. Co sądzicie?(chodzi o kupowanie u "wędrownego kupca" masowo minerałów lub gemmy i sprzedaż w punkcie skupu)

Demo postaram się do jutra poprawić.
EDIT:

Ostatnia wersja dema ToE2. AKtualizowane : 06.01.10
Wciąż zalecam grę z ostatniego zapisu ToE1. Zapis ten kopiujemy do tego dema i wczytujemy go. Grę zaczynamy naszą starą postacią ze wszystkimi przedmiotami, statystykami imieniem, itp.

PONIŻEJ LINK:
http://tsukuru.cyberdusk.pl/tsukuru/2k3 ... leakt2.rar (zaktualizowany, 36MB)

Re: Tale of Exile Akt II

: 25 gru 2009, 16:27
autor: Fear
Ah.....te 43Mb ściągane po raz kolejny ;p no ale ściągnę i dokończę te demo przy najbliższej okazji :D

Sorka Last, bo chciałem Ci wysłać save'a z bugiem ale przez okres świąt czasu wolnego jest niewiele...

Re: Tale of Exile Akt II

: 31 gru 2009, 18:11
autor: FEI
demo nie jest takie krótkie, na spokojnie przechodząc bez zbędnego bawienia się zajmuje ok 2h. jest miło i seksownie, jeszcze więcej opcji dialogowych itp. kto się zanurzył głębiej wie ile potrafią nawijać przypadkowi przechodnie, szczególnie w kaspis albo w kryjówce rebeliantów.

bugi są ale jak znamy lasta będą poprawione. przeszedłem raz cały epizod 1 i masę bugów wyłapałem, jeden z nich był tak duży, że last postanowił obciąć demo. to demo przeszedłem na szybko raz wyłapałem kilka bugów. po ich poprawieniu już nie grałem.

grywalność stwierdzona. jednak skrócenie dema mu nie posłużyło.

Re: Tale of Exile Akt II

: 06 sty 2010, 04:09
autor: Kalashnikov
To ja tylko powiem, że Last wrzucił nową wersję dema (kilka postów wyżej), ale zapomniał podbić temat.

I pytanie ode mnie: wie ktoś, co może powodować taki oto brzydki problem graficzny?

Obrazek

Cała reszta wygląda normalnie (jeszcze ognisko w intrze, ale widząc je wtedy, myślałem, że to po prostu tak ma wyglądać).
Screen, który widzicie, to tutorial do walki. Nadal można było wszystko przeczytać i mi jakoś to specjalnie nie przeszkadzało, ale pytam na przyszłość, żeby Last mógł to wyeliminować, co by inni się nie czepiali.

Piękne intro =)

Re: Tale of Exile Akt II

: 06 sty 2010, 13:59
autor: FEI
mogłeś zapodać jeszcze większego screena, bo nie widać o co chodzi. z ogniskiem o co chodzi?
po tych ceregielach wiem jedno. więcej nie testuję :*
a intro klimat ma, ale dla mnie za monotonne i te hasła z dupy wzięte.

Re: Tale of Exile Akt II

: 14 sty 2010, 00:30
autor: Rave
Wydaje mi się, że to chodzi o system i czcionkę. Prawdopodobnie to wina sterów do grafy, do makera najlepsza jest nVidia, czytałem że na Radkach się takie fajfusy zdarzają. No, ale jak masz GeForce, to nie wiem. Co do gry zaś to czekam na wersję pełną w którą z pewnością zagram. Wciąż uważam, że akt nr 1 był o wiele za krótki, zobaczymy jak tutaj będzie.

Re: Tale of Exile Akt II

: 31 sty 2010, 19:31
autor: mantis
Secretman pisze: Przy okazji życzę powodzenia tłumaczowi, gdy dojdzie do rozmowy na łódce.
Dziękuję! Dam radę na pewno!

Re: Tale of Exile Akt II

: 15 lut 2010, 18:03
autor: Uchicha666
A ja napiszę tylko tyle że ukączyłem to demo i uważam że jest super życzę powodzenia autorowi w dalszym tworzeniu gry i czekam na pełną wersję.