Pora na wyjątkowo brutalne wyniki, trochę się narobiło. :)
1 Sefiro 16(15)
2 Kryzz333/lorak/Adrap 14(9)
5 Deathwing 12(8)
6 Keibi/Michu/Crashykk 10(7)
9 Yoroiookami 8(6)
10 Stanior/Versus 6,5(5)
12 Amelanduil 5(4)
13 Gedharm/GameBoy/Dragon Kamillo 3(3)
16 Kitabake 2(2)
Puchar, tu już było wybitnie (suma dwóch kolejek i zwycięzcy).
Crashykk 15 - 19 Keibi
Gedharm 8 - 13 Michu
Amelanduil 18 - 19 Adrap
Versus 20,5 - 23 Kryzz333
Kolejka szósta za kilkanaście godzin.
Sezon VI - kolejka 5
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Sezon VI - kolejka 5
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: Sezon VI - kolejka 5
Okej, takich wyników się nie spodziewałem.
Ta kolejka była bardzo ciężka dla mnie. Po naprawdę wielu godzinach męki i zmian, zrobiłem mapę 14, z której nawet byłem zadowolony. Na początku głosowania nie zapowiadało się, że zdobędę 2. miejsce, głosowanie było dla mnie bardzo emocjonujące.
Gratulacje dla Sefiro, mieliśmy nawet podobny pomysł z ofiarami dla bóstw, z płotkami z winoroślami, ja chciałem bardziej taki mroczny, zgniły ogród zrobić, ale ostatecznie wyszło jak wyszło.
Gratulacje lorak i Adrap, będziemy ostro rywalizować w kolejnych kolejkach.
Głosy oddałem jako ostatni. Przez ciągłe patrzenie się na te mapki trochę zaczęło mi się niedobrze robić od powtarzającej się kolorystyki i konwencji, co wpłynęło trochę na mój głos.
Moje oceny map:
1: Pomysł na siatkówkę strasznie mi zaimponował, dlatego zagłosowałem. Poznałbym autora . Wgl. to paliki dla siatki to trupy? Czy tylko odrzuceni gracze?
2: Niestety bałagan i elementy nie mają za bardzo sensu.
3: Super kolory, jakby trochę poczyścić i dodać temat i ciekawsze skupiska, to byłoby wgl. super.
4: Nie podoba mi się, niestety. Oryginalne użycie niektórych zasobów, ale poza tym...?
5: Strasznie podoba mi się taka polana w zbożu, kameralnie jest. Fajne użycie zasobów, dobrze to wygląda. Duże drzewa po bokach użyte tak, że wydają się większe.
6: Sorry, moje podejście do boginii wydaje mi się lepsze
7: Ta mapa długo była jednym z faworytów. Dla mnie nie ma nic interesującego, ale rzeczywiście taka jakby izometria się robi.
8: Za pusto! Elementy użyte tak sobie.
9: Fajne zboża, ale pola tak nie wyglądają :P
10: Świetny "mur". Skupiska elementów dobrze zrobione, jak dla mnie zbyt monotonne, ale jest git, szczególnie dziedziniec.
11: Pomysł zrobienia pola z różnorakim plonem niby oczywisty, ale tylko ta mapa to ma. Regularność jest tu zaletą. Nie wiem o co chodzi ze stryczkiem ale spoko xD
12: Świetny las, wioska trochę za bardzo na rozdrożu. Dla mnie domki smurfów były "zatrutym" elementem w tym tilesecie, który lepiej było nie używać.
13: Labirynt można było zrobić o wiele lepiej
14: moja mapa. Krytyka była słuszna, lorak trafił w sedno z tym, że jak patrzeć kawałkami to dobrze wygląda xD Tak do tego podszedłem tworząc.
15: Sorry, zupełnie mi się nie podoba.
16: Ładnie zrobiony standard.
Ta kolejka była bardzo ciężka dla mnie. Po naprawdę wielu godzinach męki i zmian, zrobiłem mapę 14, z której nawet byłem zadowolony. Na początku głosowania nie zapowiadało się, że zdobędę 2. miejsce, głosowanie było dla mnie bardzo emocjonujące.
Gratulacje dla Sefiro, mieliśmy nawet podobny pomysł z ofiarami dla bóstw, z płotkami z winoroślami, ja chciałem bardziej taki mroczny, zgniły ogród zrobić, ale ostatecznie wyszło jak wyszło.
Gratulacje lorak i Adrap, będziemy ostro rywalizować w kolejnych kolejkach.
Głosy oddałem jako ostatni. Przez ciągłe patrzenie się na te mapki trochę zaczęło mi się niedobrze robić od powtarzającej się kolorystyki i konwencji, co wpłynęło trochę na mój głos.
Moje oceny map:
1: Pomysł na siatkówkę strasznie mi zaimponował, dlatego zagłosowałem. Poznałbym autora . Wgl. to paliki dla siatki to trupy? Czy tylko odrzuceni gracze?
2: Niestety bałagan i elementy nie mają za bardzo sensu.
3: Super kolory, jakby trochę poczyścić i dodać temat i ciekawsze skupiska, to byłoby wgl. super.
4: Nie podoba mi się, niestety. Oryginalne użycie niektórych zasobów, ale poza tym...?
5: Strasznie podoba mi się taka polana w zbożu, kameralnie jest. Fajne użycie zasobów, dobrze to wygląda. Duże drzewa po bokach użyte tak, że wydają się większe.
6: Sorry, moje podejście do boginii wydaje mi się lepsze
7: Ta mapa długo była jednym z faworytów. Dla mnie nie ma nic interesującego, ale rzeczywiście taka jakby izometria się robi.
8: Za pusto! Elementy użyte tak sobie.
9: Fajne zboża, ale pola tak nie wyglądają :P
10: Świetny "mur". Skupiska elementów dobrze zrobione, jak dla mnie zbyt monotonne, ale jest git, szczególnie dziedziniec.
11: Pomysł zrobienia pola z różnorakim plonem niby oczywisty, ale tylko ta mapa to ma. Regularność jest tu zaletą. Nie wiem o co chodzi ze stryczkiem ale spoko xD
12: Świetny las, wioska trochę za bardzo na rozdrożu. Dla mnie domki smurfów były "zatrutym" elementem w tym tilesecie, który lepiej było nie używać.
13: Labirynt można było zrobić o wiele lepiej
14: moja mapa. Krytyka była słuszna, lorak trafił w sedno z tym, że jak patrzeć kawałkami to dobrze wygląda xD Tak do tego podszedłem tworząc.
15: Sorry, zupełnie mi się nie podoba.
16: Ładnie zrobiony standard.