Sezon VI - kolejka 3

Start Sezonu VI!!!

Najlepsze mapy kolejki:

Czas głosowania minął 27 sie 2020, 00:17

Map001
0
Brak głosów
Map002
7
7%
Map003
0
Brak głosów
Map004
4
4%
Map005
10
10%
Map006
1
1%
Map007
12
12%
Map008
11
11%
Map009
3
3%
Map010
10
10%
Map011
1
1%
Map012
10
10%
Map013
15
15%
Map014
0
Brak głosów
Map015
6
6%
Map016
0
Brak głosów
Map017
5
5%
Map018
2
2%
 
Liczba głosów: 97
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1244
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Sezon VI - kolejka 3

Post autor: Noruj »

Miałem zrezygnować z udziału w tej kolejce, ale koniec końców wysłałem srogiego kaszanatora. Powaga.
Jestem ciekawy, co udało wam się wycisnąć z tego chipsetu.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 820
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: Sezon VI - kolejka 3

Post autor: Kryzz333 »

Trochę odwołuję to co wcześniej napisałem, tileset jest fajny, jak się w niego wgryzie. Oczywiście, trzeba się namęczyć z górami i wgl. dużo jest przeklejania i kombinowania, ale da się to ogarnąć. Jak ktoś już pisał, mogłoby być więcej dekoracji, brakuje też niektórych elementów.

Swoją mapę wysyłam jednak dopiero jutro wieczorem - muszę jeszcze przejrzeć góry w poszukiwaniu błędów :lol:
Awatar użytkownika
Powczan

GF 2022 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 1); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3); TA Sprite Contest 6 (miejsce 1); TA Sprite Contest 5 (miejsce 3)
Posty: 958
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sezon VI - kolejka 3

Post autor: Powczan »

Wszyscy się chwalą, jakie to kaszany porobili i ze mną nie jest inaczej. Raczej nie jestem zadowolony ze swojej mapy, ale chyba nic więcej nie wycisnę z tego tilesetu. Zobaczymy co dalej :P
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Sezon VI - kolejka 3

Post autor: Yoroiookami »

Mapy świata to dla mnie koszmar, w Mejkerze 2000/2003 nie pracowałem od ponad 10-ciu lat, do tego ten tileset... :I
Może wygram tę kolejkę, jeżeli wszystkim innym zawodnikom spalą się dyski.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Prometherion

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 1) Sezon V (miejsce 2)
Posty: 238
Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31

Re: Sezon VI - kolejka 3

Post autor: Prometherion »

Mapka wysłana, raczej nie mapka a kaszana :D W tej edycji Ligi moimi rywalami są Stanior i Gameboy(z całym szacunkiem) :D Tileset świetny, ale wena mnie już opuściła, znowu kaszankę upichciłem, może ktoś zagłosuje przez litość :D
Awatar użytkownika
Stanior
Posty: 298
Rejestracja: 17 kwie 2006, 17:42
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Sezon VI - kolejka 3

Post autor: Stanior »

Prometherion - być z Tobą na podium (choćby tym odwróconym) to i tak ogromny zaszczyt :D
18.06.2003-24.11.2003- Redaktor Naczelny Gildii RPGMaker PL (Zjednoczone strony Przystani, Temple of Elementals, Bractwa i Świątyni RPGMaker)

18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki
lorak

Golden Forki Special - Premiery (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon V (miejsce 3)
Posty: 241
Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11

Re: Sezon VI - kolejka 3

Post autor: lorak »

Dobra, poniedziałek wieczór, czas odpalić makera i wreszcie coś zacząć :D
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 367
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Sezon VI - kolejka 3

Post autor: Kitabake »

Nie mogę się doczekać, by zobaczyć wasze oryginalne podeście do tego drańskiego tilesetu :)
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
lorak

Golden Forki Special - Premiery (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon V (miejsce 3)
Posty: 241
Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11

Re: Sezon VI - kolejka 3

Post autor: lorak »

Dobra jest, mapka wysłana. Ni kaszana ni parówka, ot - coś pośrodku.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Sezon VI - kolejka 3

Post autor: Jazzwhisky »

Ok, powracamy z mapami, ponownie 18 prac, zasady głosowania tradycyjnie poniżej, zapraszam do oddawania głosów i komentarzy. :)
Jazzwhisky pisze:
06 sie 2020, 13:36
Głosowanie
- głosowanie potrwa 48h od momentu anonimowej prezentacji prac w temacie
- zwykła ankieta z CZTEREMA opcjami wyboru
- w głosowaniu mogą brać udział wszyscy uczestnicy rywalizacji oraz użytkownicy zarejestrowani przed startem kolejki i z co najmniej trzema postami na koncie - ew. głosy innych użytkowników będą anulowane
- bawimy się z zasadami, nie oddajemy głosów na swoje prace, nie ujawniamy autorów poszczególnych map
- szczególna uwaga, głosowanie w LM będzie monitorowane, a wszelkie nieprawidłowości związane z oddawaniem głosów oraz autorstwem prac eliminują z rywalizacji w danej kolejce (0 pkt), proszę o ostrożność, wyjątków od zasady nie będzie!

Punkty
- Punkty rozdawane są wg zasady: 1 miejsce (największa ilość głosów w ankiecie) - 16 pkt, 2 m. - 15pkt, 3 m. - 14pkt itd.
- W przypadku równej liczby głosów dla kilku map, pkt z kolejnych miejsc zostaną zsumowane i rozdane po równo wszystkim autorom (np. przy trzech mapach o największej liczbie głosów każdy z uczestników otrzyma 15 pkt, (16+15+14)/3=15), następna praca zajmie tym samym 4 miejsce otrzymując 13 pkt).
- liczba punktów w żadnym z przypadków nie może przekroczyć trzykrotnej ilości oddanych głosów na mapę. Ponadto, każda zakwalifikowana praca otrzyma co najmniej liczbę pkt równą 1 plus połowa uzyskanych głosów. Wszelkie poprawki dokonywane są po obliczeniach przedstawionych wcześniej.
- Oprócz liczby pkt, do rezultatu (jako druga, oddzielna wartość) zostanie dołożona bezpośrednia liczba głosów oddanych na pracę. W przypadku uzyskania przez kilku zawodników remisu w łącznej tabeli ligi o miejscach decydować będzie właśnie łączna ilość zebranych głosów (małe pkt, na podobnej zasadzie jak stosunek bramek w piłce nożnej)
Map001
Obrazek

Map002
Obrazek

Map003
Obrazek

Map004
Obrazek

Map005
Obrazek

Map006
Obrazek

Map007
Obrazek

Map008
Obrazek

Map009
Obrazek

Map010
Obrazek

Map011
Obrazek

Map012
Obrazek

Map013
Obrazek

Map014
Obrazek

Map015
Obrazek

Map016
Obrazek

Map017
Obrazek

Map018
Obrazek
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Prometherion

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 1) Sezon V (miejsce 2)
Posty: 238
Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31

Re: Sezon VI - kolejka 3

Post autor: Prometherion »

Jasny gwint :D Myślałem, że kaszanę odwaliłem, ale patrzę na mapki i sam nie wiem co napisać :D 17 rozjebała system całkowicie :D
Awatar użytkownika
Stanior
Posty: 298
Rejestracja: 17 kwie 2006, 17:42
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Sezon VI - kolejka 3

Post autor: Stanior »

Jakbym miał na szybko oddać głosy to;
2 - za mega oryginalne podejście do perspektywy mapy i profesjonalne wykonanie
8 - Imperium Rzymskie
14 - ojczyzna RPG Maker'a Japonia
17 - innowacyjne podejście

Ale czekam do jutra żeby nie popełnić błędu jak ostatnio ^^
18.06.2003-24.11.2003- Redaktor Naczelny Gildii RPGMaker PL (Zjednoczone strony Przystani, Temple of Elementals, Bractwa i Świątyni RPGMaker)

18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki
Awatar użytkownika
B.N.F

TA Sprite Contest 5 (miejsce 1)(miejsce 2); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)
Posty: 34
Rejestracja: 06 sie 2019, 07:35
Lokalizacja: Dzikie ostępy internetu

Re: Sezon VI - kolejka 3

Post autor: B.N.F »

Moje głosy:

02 - Bardzo ciekawa mapka, od razu jestem sobie w stanie wyobrazić jakąś fabułę/zadanie z koniecznością odwiedzenia tych latarni/wież.
05 - Bardzo fajna mapka świata, chciało by się pozwiedzać, żal że to tylko mapka :/
07 - Kawałek większej mapy, bardzo mi się podoba zwłaszcza z tym terenem pustynnym na dole.
13 - Moim zdaniem najlepsza mapka, po prostu.

Jeszcze jedno - najmocniej przepraszam autora mapki nr 10, niestety zabrakło mi punktów do rozdysponowania. Miałem cholerny problem z wyborem, mam nadzieję że zostanie mi to wybaczone :/
Obrazek
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Sezon VI - kolejka 3

Post autor: Crashykk »

Ja zagłosowałem na: 5, 7, 8, 13.

1. Jak dla mnie zbyt prosta. Za dużo wody, za mało terenu, a co za tym idzie za mało się "dzieje".
2. Ciekawa mapa, ale musiałem się nieźle napatrzeć, żeby wyłapać o co tam chodzi. Na pierwszy rzut oka nawet nie zauważyłem tych "poziomów". Jakbym miał 5 głos to na pewno poszedłby na tę mapę.
3. Nie jest to mapa ani zła, ani jakoś wybitna. Dobrze wykonany world map. I to tyle.
4. Ponownie. Dobra mapa, ale za mało się na niej dzieje. Tile choć posiadał niewiele ozdobników, to można było troszeczkę tę mapkę upiększyć.
5. Typowy, klasyczny jRPGowy world map. Nie wiem dlaczego, ale mam mocne skojarzenia z Chrono Triggerem. Ciekawe wykorzystanie wulkanów jako górzysta wyspa. Najlepsza mapa kolejki dla mnie.
6. Płaska ziemia! Jak wcześniej. Mapa wykonana dobrze, ale nie wybija się ponad to. Może gdyby na tych brzegach dać jakiś las to byłoby ciekawiej?
7. Kawałek świata, który aż prosi się do zwiedzania. Mamy tutaj pustynię, krainę lodu, a nawet wyspy z wulkanami. Patrząc na tę pocztówkę, aż chce się poznać jej historię.
8. Kozaczek! Bardzo fajnie rozłożone rzeczki. Ciekawy pomysł i dobre wykonanie.
9. Ponownie vibe typowo jRPGowe, ale czegoś zabrakło. Fajne wykorzystanie tego dziwnego elementu (nie wiem co to w ogóle xD) jako statki przy molo.
10. Nie podobają mi się różne poziomy tych gór w górnej części wyspy. jedne nad, drugie pod, a tu nagle znów nad. Nie kupuję tego.
11 i 12. Jak kilka wcześniejszych. Dobre mapy, ale po prostu były lepsze.
13. Bardzo podoba mi się pójście w stronę pustyni, a nie jak większość wyspy/półwyspu. Ciekawie wykorzystany góry. Wydają się kilkupoziomowe, a przy tym glicze tilesetu nie rzucają się jakoś mocno w oczy. Podoba mi się tez wykorzystanie piramidek jako bramy na wodzie!
14. Niestety za pusto.
15. Ciekawa mapa, ale za dużo przestrzeni "zalał las" przez co mapa trochę się zlewa i brakuje jej różnorodności.
16. Ładnie, ale za prosto.
17. Pomysł z (?) latającą wyspą ciekawy, ale to tło całkowicie mnie od tej mapy odrzuciło.
18. Sim City! Pomysł ciekawy, ale zbyt powtarzalnie.

Mam nadzieję, ze nikogo nie uraziłem. Większość map bardzo mi się podoba, ale po prostu w kolejce są takie, które wybijają się bardziej.
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1770
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Sezon VI - kolejka 3

Post autor: GameBoy »

1. Mapa robiona chyba na szybko patrząc po gliczach w górach.
2. Podoba mi się ten mostek i tereny wokół niego, ale reszta nie przekonuje mnie.
3. Ciężko napisać coś na temat tej mapy, ani nie można się niczego przyczepić ani zbytnio pochwalić.
4. Podoba mi się nawis skalny na wyspie i bagno(?) u góry, ale reszta jest trochę nijaka.
5. Sporo się tu dzieje, super wygląda grupa gór w wodzie i wieża w górach.
6. "Ramka" psuje trochę całość. Nie rozumiem za bardzo zamysłu na tę mapę.
7. Fajne użycie autotile'a wody(?) jako śniegu, do tego realistyczna pustynia za górami. :)
8. Jedna z lepszych. Ciekawie by było jakby więcej osób odtworzyło Włochy. xd
9. Jakoś tak sprawia mi wrażenie bardzo chaotycznej mapy.
10. Podoba mi się ukształtowanie terenu i użycie autotilesetów.
11. Taka prosta i skromna, nadałaby się do gry.
12. Las w górach. <3
13. Świetne lasy i góry, ale ta pustynia i piramidy w jeziorze psują tę mapę.
14. Kolejna inspiracja prawdziwym światem, ale wykonanie jest dosyć chaotyczne.
15. Chyba najbardziej ze wszystkich chciałbym tę mapę zobaczyć w grze.
16. Kolejna, która wydaje się być robiona na szybko.
17. Ciekawy pomysł z planetami w tle, ale reszta zbyt symetryczna dla mnie.
18. Kurcze, mapa sama w sobie przeciętna, ale użycie dróg w ten sposób nadaje jej unikatowej izometrycznej perspektywy.

Jeszcze nie wiem na co zagłosuję.
Zablokowany