Sezon VI - kolejka 3
- Noruj
- Posty: 1244
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Sezon VI - kolejka 3
Miałem zrezygnować z udziału w tej kolejce, ale koniec końców wysłałem srogiego kaszanatora. Powaga.
Jestem ciekawy, co udało wam się wycisnąć z tego chipsetu.
Jestem ciekawy, co udało wam się wycisnąć z tego chipsetu.
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: Sezon VI - kolejka 3
Trochę odwołuję to co wcześniej napisałem, tileset jest fajny, jak się w niego wgryzie. Oczywiście, trzeba się namęczyć z górami i wgl. dużo jest przeklejania i kombinowania, ale da się to ogarnąć. Jak ktoś już pisał, mogłoby być więcej dekoracji, brakuje też niektórych elementów.
Swoją mapę wysyłam jednak dopiero jutro wieczorem - muszę jeszcze przejrzeć góry w poszukiwaniu błędów
Swoją mapę wysyłam jednak dopiero jutro wieczorem - muszę jeszcze przejrzeć góry w poszukiwaniu błędów
- Powczan
- Posty: 958
- Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Sezon VI - kolejka 3
Wszyscy się chwalą, jakie to kaszany porobili i ze mną nie jest inaczej. Raczej nie jestem zadowolony ze swojej mapy, ale chyba nic więcej nie wycisnę z tego tilesetu. Zobaczymy co dalej :P
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
- Yoroiookami
- Posty: 679
- Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45
Re: Sezon VI - kolejka 3
Mapy świata to dla mnie koszmar, w Mejkerze 2000/2003 nie pracowałem od ponad 10-ciu lat, do tego ten tileset... :I
Może wygram tę kolejkę, jeżeli wszystkim innym zawodnikom spalą się dyski.
Może wygram tę kolejkę, jeżeli wszystkim innym zawodnikom spalą się dyski.
- Prometherion
- Posty: 238
- Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31
Re: Sezon VI - kolejka 3
Mapka wysłana, raczej nie mapka a kaszana :D W tej edycji Ligi moimi rywalami są Stanior i Gameboy(z całym szacunkiem) :D Tileset świetny, ale wena mnie już opuściła, znowu kaszankę upichciłem, może ktoś zagłosuje przez litość :D
Pracuję nad...
- Stanior
- Posty: 298
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 17:42
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Sezon VI - kolejka 3
Prometherion - być z Tobą na podium (choćby tym odwróconym) to i tak ogromny zaszczyt :D
18.06.2003-24.11.2003- Redaktor Naczelny Gildii RPGMaker PL (Zjednoczone strony Przystani, Temple of Elementals, Bractwa i Świątyni RPGMaker)
18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki
18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11
Re: Sezon VI - kolejka 3
Dobra, poniedziałek wieczór, czas odpalić makera i wreszcie coś zacząć :D
- Kitabake
- Posty: 367
- Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Sezon VI - kolejka 3
Nie mogę się doczekać, by zobaczyć wasze oryginalne podeście do tego drańskiego tilesetu :)
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11
Re: Sezon VI - kolejka 3
Dobra jest, mapka wysłana. Ni kaszana ni parówka, ot - coś pośrodku.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Sezon VI - kolejka 3
Ok, powracamy z mapami, ponownie 18 prac, zasady głosowania tradycyjnie poniżej, zapraszam do oddawania głosów i komentarzy. :)
Map002
Map003
Map004
Map005
Map006
Map007
Map008
Map009
Map010
Map011
Map012
Map013
Map014
Map015
Map016
Map017
Map018
Map001Jazzwhisky pisze: ↑06 sie 2020, 13:36Głosowanie
- głosowanie potrwa 48h od momentu anonimowej prezentacji prac w temacie
- zwykła ankieta z CZTEREMA opcjami wyboru
- w głosowaniu mogą brać udział wszyscy uczestnicy rywalizacji oraz użytkownicy zarejestrowani przed startem kolejki i z co najmniej trzema postami na koncie - ew. głosy innych użytkowników będą anulowane
- bawimy się z zasadami, nie oddajemy głosów na swoje prace, nie ujawniamy autorów poszczególnych map
- szczególna uwaga, głosowanie w LM będzie monitorowane, a wszelkie nieprawidłowości związane z oddawaniem głosów oraz autorstwem prac eliminują z rywalizacji w danej kolejce (0 pkt), proszę o ostrożność, wyjątków od zasady nie będzie!
Punkty
- Punkty rozdawane są wg zasady: 1 miejsce (największa ilość głosów w ankiecie) - 16 pkt, 2 m. - 15pkt, 3 m. - 14pkt itd.
- W przypadku równej liczby głosów dla kilku map, pkt z kolejnych miejsc zostaną zsumowane i rozdane po równo wszystkim autorom (np. przy trzech mapach o największej liczbie głosów każdy z uczestników otrzyma 15 pkt, (16+15+14)/3=15), następna praca zajmie tym samym 4 miejsce otrzymując 13 pkt).
- liczba punktów w żadnym z przypadków nie może przekroczyć trzykrotnej ilości oddanych głosów na mapę. Ponadto, każda zakwalifikowana praca otrzyma co najmniej liczbę pkt równą 1 plus połowa uzyskanych głosów. Wszelkie poprawki dokonywane są po obliczeniach przedstawionych wcześniej.
- Oprócz liczby pkt, do rezultatu (jako druga, oddzielna wartość) zostanie dołożona bezpośrednia liczba głosów oddanych na pracę. W przypadku uzyskania przez kilku zawodników remisu w łącznej tabeli ligi o miejscach decydować będzie właśnie łączna ilość zebranych głosów (małe pkt, na podobnej zasadzie jak stosunek bramek w piłce nożnej)
Map002
Map003
Map004
Map005
Map006
Map007
Map008
Map009
Map010
Map011
Map012
Map013
Map014
Map015
Map016
Map017
Map018
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Prometherion
- Posty: 238
- Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31
Re: Sezon VI - kolejka 3
Jasny gwint :D Myślałem, że kaszanę odwaliłem, ale patrzę na mapki i sam nie wiem co napisać :D 17 rozjebała system całkowicie :D
Pracuję nad...
- Stanior
- Posty: 298
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 17:42
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Sezon VI - kolejka 3
Jakbym miał na szybko oddać głosy to;
2 - za mega oryginalne podejście do perspektywy mapy i profesjonalne wykonanie
8 - Imperium Rzymskie
14 - ojczyzna RPG Maker'a Japonia
17 - innowacyjne podejście
Ale czekam do jutra żeby nie popełnić błędu jak ostatnio ^^
2 - za mega oryginalne podejście do perspektywy mapy i profesjonalne wykonanie
8 - Imperium Rzymskie
14 - ojczyzna RPG Maker'a Japonia
17 - innowacyjne podejście
Ale czekam do jutra żeby nie popełnić błędu jak ostatnio ^^
18.06.2003-24.11.2003- Redaktor Naczelny Gildii RPGMaker PL (Zjednoczone strony Przystani, Temple of Elementals, Bractwa i Świątyni RPGMaker)
18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki
18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki
- B.N.F
- Posty: 34
- Rejestracja: 06 sie 2019, 07:35
- Lokalizacja: Dzikie ostępy internetu
Re: Sezon VI - kolejka 3
Moje głosy:
02 - Bardzo ciekawa mapka, od razu jestem sobie w stanie wyobrazić jakąś fabułę/zadanie z koniecznością odwiedzenia tych latarni/wież.
05 - Bardzo fajna mapka świata, chciało by się pozwiedzać, żal że to tylko mapka :/
07 - Kawałek większej mapy, bardzo mi się podoba zwłaszcza z tym terenem pustynnym na dole.
13 - Moim zdaniem najlepsza mapka, po prostu.
Jeszcze jedno - najmocniej przepraszam autora mapki nr 10, niestety zabrakło mi punktów do rozdysponowania. Miałem cholerny problem z wyborem, mam nadzieję że zostanie mi to wybaczone :/
02 - Bardzo ciekawa mapka, od razu jestem sobie w stanie wyobrazić jakąś fabułę/zadanie z koniecznością odwiedzenia tych latarni/wież.
05 - Bardzo fajna mapka świata, chciało by się pozwiedzać, żal że to tylko mapka :/
07 - Kawałek większej mapy, bardzo mi się podoba zwłaszcza z tym terenem pustynnym na dole.
13 - Moim zdaniem najlepsza mapka, po prostu.
Jeszcze jedno - najmocniej przepraszam autora mapki nr 10, niestety zabrakło mi punktów do rozdysponowania. Miałem cholerny problem z wyborem, mam nadzieję że zostanie mi to wybaczone :/
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: Sezon VI - kolejka 3
Ja zagłosowałem na: 5, 7, 8, 13.
1. Jak dla mnie zbyt prosta. Za dużo wody, za mało terenu, a co za tym idzie za mało się "dzieje".
2. Ciekawa mapa, ale musiałem się nieźle napatrzeć, żeby wyłapać o co tam chodzi. Na pierwszy rzut oka nawet nie zauważyłem tych "poziomów". Jakbym miał 5 głos to na pewno poszedłby na tę mapę.
3. Nie jest to mapa ani zła, ani jakoś wybitna. Dobrze wykonany world map. I to tyle.
4. Ponownie. Dobra mapa, ale za mało się na niej dzieje. Tile choć posiadał niewiele ozdobników, to można było troszeczkę tę mapkę upiększyć.
5. Typowy, klasyczny jRPGowy world map. Nie wiem dlaczego, ale mam mocne skojarzenia z Chrono Triggerem. Ciekawe wykorzystanie wulkanów jako górzysta wyspa. Najlepsza mapa kolejki dla mnie.
6. Płaska ziemia! Jak wcześniej. Mapa wykonana dobrze, ale nie wybija się ponad to. Może gdyby na tych brzegach dać jakiś las to byłoby ciekawiej?
7. Kawałek świata, który aż prosi się do zwiedzania. Mamy tutaj pustynię, krainę lodu, a nawet wyspy z wulkanami. Patrząc na tę pocztówkę, aż chce się poznać jej historię.
8. Kozaczek! Bardzo fajnie rozłożone rzeczki. Ciekawy pomysł i dobre wykonanie.
9. Ponownie vibe typowo jRPGowe, ale czegoś zabrakło. Fajne wykorzystanie tego dziwnego elementu (nie wiem co to w ogóle xD) jako statki przy molo.
10. Nie podobają mi się różne poziomy tych gór w górnej części wyspy. jedne nad, drugie pod, a tu nagle znów nad. Nie kupuję tego.
11 i 12. Jak kilka wcześniejszych. Dobre mapy, ale po prostu były lepsze.
13. Bardzo podoba mi się pójście w stronę pustyni, a nie jak większość wyspy/półwyspu. Ciekawie wykorzystany góry. Wydają się kilkupoziomowe, a przy tym glicze tilesetu nie rzucają się jakoś mocno w oczy. Podoba mi się tez wykorzystanie piramidek jako bramy na wodzie!
14. Niestety za pusto.
15. Ciekawa mapa, ale za dużo przestrzeni "zalał las" przez co mapa trochę się zlewa i brakuje jej różnorodności.
16. Ładnie, ale za prosto.
17. Pomysł z (?) latającą wyspą ciekawy, ale to tło całkowicie mnie od tej mapy odrzuciło.
18. Sim City! Pomysł ciekawy, ale zbyt powtarzalnie.
Mam nadzieję, ze nikogo nie uraziłem. Większość map bardzo mi się podoba, ale po prostu w kolejce są takie, które wybijają się bardziej.
1. Jak dla mnie zbyt prosta. Za dużo wody, za mało terenu, a co za tym idzie za mało się "dzieje".
2. Ciekawa mapa, ale musiałem się nieźle napatrzeć, żeby wyłapać o co tam chodzi. Na pierwszy rzut oka nawet nie zauważyłem tych "poziomów". Jakbym miał 5 głos to na pewno poszedłby na tę mapę.
3. Nie jest to mapa ani zła, ani jakoś wybitna. Dobrze wykonany world map. I to tyle.
4. Ponownie. Dobra mapa, ale za mało się na niej dzieje. Tile choć posiadał niewiele ozdobników, to można było troszeczkę tę mapkę upiększyć.
5. Typowy, klasyczny jRPGowy world map. Nie wiem dlaczego, ale mam mocne skojarzenia z Chrono Triggerem. Ciekawe wykorzystanie wulkanów jako górzysta wyspa. Najlepsza mapa kolejki dla mnie.
6. Płaska ziemia! Jak wcześniej. Mapa wykonana dobrze, ale nie wybija się ponad to. Może gdyby na tych brzegach dać jakiś las to byłoby ciekawiej?
7. Kawałek świata, który aż prosi się do zwiedzania. Mamy tutaj pustynię, krainę lodu, a nawet wyspy z wulkanami. Patrząc na tę pocztówkę, aż chce się poznać jej historię.
8. Kozaczek! Bardzo fajnie rozłożone rzeczki. Ciekawy pomysł i dobre wykonanie.
9. Ponownie vibe typowo jRPGowe, ale czegoś zabrakło. Fajne wykorzystanie tego dziwnego elementu (nie wiem co to w ogóle xD) jako statki przy molo.
10. Nie podobają mi się różne poziomy tych gór w górnej części wyspy. jedne nad, drugie pod, a tu nagle znów nad. Nie kupuję tego.
11 i 12. Jak kilka wcześniejszych. Dobre mapy, ale po prostu były lepsze.
13. Bardzo podoba mi się pójście w stronę pustyni, a nie jak większość wyspy/półwyspu. Ciekawie wykorzystany góry. Wydają się kilkupoziomowe, a przy tym glicze tilesetu nie rzucają się jakoś mocno w oczy. Podoba mi się tez wykorzystanie piramidek jako bramy na wodzie!
14. Niestety za pusto.
15. Ciekawa mapa, ale za dużo przestrzeni "zalał las" przez co mapa trochę się zlewa i brakuje jej różnorodności.
16. Ładnie, ale za prosto.
17. Pomysł z (?) latającą wyspą ciekawy, ale to tło całkowicie mnie od tej mapy odrzuciło.
18. Sim City! Pomysł ciekawy, ale zbyt powtarzalnie.
Mam nadzieję, ze nikogo nie uraziłem. Większość map bardzo mi się podoba, ale po prostu w kolejce są takie, które wybijają się bardziej.
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Sezon VI - kolejka 3
1. Mapa robiona chyba na szybko patrząc po gliczach w górach.
2. Podoba mi się ten mostek i tereny wokół niego, ale reszta nie przekonuje mnie.
3. Ciężko napisać coś na temat tej mapy, ani nie można się niczego przyczepić ani zbytnio pochwalić.
4. Podoba mi się nawis skalny na wyspie i bagno(?) u góry, ale reszta jest trochę nijaka.
5. Sporo się tu dzieje, super wygląda grupa gór w wodzie i wieża w górach.
6. "Ramka" psuje trochę całość. Nie rozumiem za bardzo zamysłu na tę mapę.
7. Fajne użycie autotile'a wody(?) jako śniegu, do tego realistyczna pustynia za górami. :)
8. Jedna z lepszych. Ciekawie by było jakby więcej osób odtworzyło Włochy. xd
9. Jakoś tak sprawia mi wrażenie bardzo chaotycznej mapy.
10. Podoba mi się ukształtowanie terenu i użycie autotilesetów.
11. Taka prosta i skromna, nadałaby się do gry.
12. Las w górach. <3
13. Świetne lasy i góry, ale ta pustynia i piramidy w jeziorze psują tę mapę.
14. Kolejna inspiracja prawdziwym światem, ale wykonanie jest dosyć chaotyczne.
15. Chyba najbardziej ze wszystkich chciałbym tę mapę zobaczyć w grze.
16. Kolejna, która wydaje się być robiona na szybko.
17. Ciekawy pomysł z planetami w tle, ale reszta zbyt symetryczna dla mnie.
18. Kurcze, mapa sama w sobie przeciętna, ale użycie dróg w ten sposób nadaje jej unikatowej izometrycznej perspektywy.
Jeszcze nie wiem na co zagłosuję.
2. Podoba mi się ten mostek i tereny wokół niego, ale reszta nie przekonuje mnie.
3. Ciężko napisać coś na temat tej mapy, ani nie można się niczego przyczepić ani zbytnio pochwalić.
4. Podoba mi się nawis skalny na wyspie i bagno(?) u góry, ale reszta jest trochę nijaka.
5. Sporo się tu dzieje, super wygląda grupa gór w wodzie i wieża w górach.
6. "Ramka" psuje trochę całość. Nie rozumiem za bardzo zamysłu na tę mapę.
7. Fajne użycie autotile'a wody(?) jako śniegu, do tego realistyczna pustynia za górami. :)
8. Jedna z lepszych. Ciekawie by było jakby więcej osób odtworzyło Włochy. xd
9. Jakoś tak sprawia mi wrażenie bardzo chaotycznej mapy.
10. Podoba mi się ukształtowanie terenu i użycie autotilesetów.
11. Taka prosta i skromna, nadałaby się do gry.
12. Las w górach. <3
13. Świetne lasy i góry, ale ta pustynia i piramidy w jeziorze psują tę mapę.
14. Kolejna inspiracja prawdziwym światem, ale wykonanie jest dosyć chaotyczne.
15. Chyba najbardziej ze wszystkich chciałbym tę mapę zobaczyć w grze.
16. Kolejna, która wydaje się być robiona na szybko.
17. Ciekawy pomysł z planetami w tle, ale reszta zbyt symetryczna dla mnie.
18. Kurcze, mapa sama w sobie przeciętna, ale użycie dróg w ten sposób nadaje jej unikatowej izometrycznej perspektywy.
Jeszcze nie wiem na co zagłosuję.