Mała poprawka, w punktacji Sefiro wskoczyła mi błędnie połówka punktu (13,5 zamiast 13), co naturalnie jest niemożliwe, bo nie było tam nawet żadnego remisu. W tabeli od razu było ok, ale poprawiłem zapis w tym temacie i Pucharze.
@Michu - Mhm, liczba głosów ma tylko pośrednie znaczenie, najważniejsza w kontekście punktów jest pozycja, ostatnio zająłeś 13. miejsce, teraz 12. (ale dzielisz je aż z trzema konkurentami), stąd minimalna różnica.
@everyone - Mogło umknąć, ale dla formalności uzupełnię, Deathwing - mimo wpisu w temacie - wcale nie głosował na (swoją) mapę nr 20 (zagłosował na nr 19). Komplet głosów na pracę Deathwinga to: Gedharm, Karrmel21, Viuu, Sefiro, Dragon Kamillo, Jazzwhisky, Amelanduil, Kleo, Crashykk, Ekhart, Michu, lorak, Stanior, Kitabake, Versus, Axer.
edit (post loraka)
Tak, przypominam - głosowanie na własne mapy jest zakazane, kończy się usunięciem pracy z zestawienia w kolejce. Wolałbym też, żebyście nie wpadali w manię fałszywego przedstawiania swoich głosów, ostra zagrywka, która wygląda na niewinny żart, ale powtarzana częściej spowoduje bałagan.
Sezon VI - kolejka 2
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Sezon VI - kolejka 2
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Prometherion
- Posty: 238
- Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31
Re: Sezon VI - kolejka 2
A nie mówiłem, że zaserwuję wam kaszankę? Cieszy mnie, że ktokolwiek zagłosował i zebrałem te oszałamiające 5 głosów :D Zapewne wielu domyśliło się bardzo wcześnie, że moja jest pusta 9, robiona na pyrę. lorak słusznie zauważył, że płynie tam smolista rzeka, oprócz niej skalne prześwity też dawały radę. Niestety dla mnie, aby zrobić w miarę porządną mapkę potrzebuję 2-3 dni spokoju i zastanowienia, inaczej pod presją czasu czuję się jakbym miał wymyślać koło od nowa :D
Ja już żegnam się z Liga, tzn. z walką o wygraną, nawet podium już odjechało niestety, trzeba być realistą. Pierwsza dziesiątka jest możliwa, raz na wozie raz pod wozem. Ogromnym plusem jest to, iż nie mam żadnej presji na stworzenie świetnej, genialnej mapki - pełna wolność. Deathwing znowu rozpycha się na szczycie, czy ktokolwiek będzie w stanie stoczyć z nim walkę i zdetronizować, zobaczymy. Dragon jest w formie, lorak też może namieszać. Czekam na 3 kolejkę i powodzenia wszystkim.
Skoro nawet Stanior jest wyżej w tabeli niż ja, to wiedz, że coś się dzieje :D
Ja już żegnam się z Liga, tzn. z walką o wygraną, nawet podium już odjechało niestety, trzeba być realistą. Pierwsza dziesiątka jest możliwa, raz na wozie raz pod wozem. Ogromnym plusem jest to, iż nie mam żadnej presji na stworzenie świetnej, genialnej mapki - pełna wolność. Deathwing znowu rozpycha się na szczycie, czy ktokolwiek będzie w stanie stoczyć z nim walkę i zdetronizować, zobaczymy. Dragon jest w formie, lorak też może namieszać. Czekam na 3 kolejkę i powodzenia wszystkim.
Skoro nawet Stanior jest wyżej w tabeli niż ja, to wiedz, że coś się dzieje :D
Pracuję nad...
- Stanior
- Posty: 298
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 17:42
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Sezon VI - kolejka 2
Ojjj jeszcze Was zaskoczę :D też mimo ostatniej porażki celuję w pierwszą 10tkę !Skoro nawet Stanior jest wyżej w tabeli niż ja, to wiedz, że coś się dzieje :D
18.06.2003-24.11.2003- Redaktor Naczelny Gildii RPGMaker PL (Zjednoczone strony Przystani, Temple of Elementals, Bractwa i Świątyni RPGMaker)
18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki
18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki
- Deathwing
- Posty: 305
- Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
- Kontakt:
Re: Sezon VI - kolejka 2
Widzę, że lorak odkrył moją niecną intrygę i poczynił stosowne wyliczenia... Oczywiście, robienie kontrowersyjnych map, a potem głosowanie na nie samemu jest nie fair (a nawet żałosne), ale nie cofnę się przed niczym, by osiągnąć cel! Liczę na równie okrutne i bezlitosne starcia w kolejnych rundach. Spróbuj ktoś odebrać mi tę karminową koszulkę lidera!
Co do samej mapki, nie będę się tu zbytnio rozwodził nad objaśnianiem jej niuansów, bo uczynił to za mnie Dragon Kamillo, w którym niespodziewanie znalazłem zręcznego apologetę :* Jak zostało wspomniane, ograniczenia tilesetu wymusiły różne kompromisowe rozwiązania, a nawet samą lawę (pierwotnie był pomysł na wodę w tle), ale chyba nie wyszło to najgorzej. Dla ścisłości, tylko lewy górny róg miał być w zamyśle na powierzchni magmy, a cała reszta powyżej, stąd m.in. ten klif z cieniem. Te obszary zaznaczone przez DK na różowo to ten sam patent co z półka skalna powyżej. Tak czy inaczej, miałem niezły ubaw z komentarzy na discordzie, a już prawdziwym hitem była interpretacja, że lawa to niebo <3 Chyba muszę częściej iść w takie kontrowersje.
Co do samej mapki, nie będę się tu zbytnio rozwodził nad objaśnianiem jej niuansów, bo uczynił to za mnie Dragon Kamillo, w którym niespodziewanie znalazłem zręcznego apologetę :* Jak zostało wspomniane, ograniczenia tilesetu wymusiły różne kompromisowe rozwiązania, a nawet samą lawę (pierwotnie był pomysł na wodę w tle), ale chyba nie wyszło to najgorzej. Dla ścisłości, tylko lewy górny róg miał być w zamyśle na powierzchni magmy, a cała reszta powyżej, stąd m.in. ten klif z cieniem. Te obszary zaznaczone przez DK na różowo to ten sam patent co z półka skalna powyżej. Tak czy inaczej, miałem niezły ubaw z komentarzy na discordzie, a już prawdziwym hitem była interpretacja, że lawa to niebo <3 Chyba muszę częściej iść w takie kontrowersje.
turn up the silence
- Kitabake
- Posty: 367
- Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Sezon VI - kolejka 2
Hej, a oto moja mapka z kolejki 2, której nie wysłałem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11
Re: Sezon VI - kolejka 2
Fajna :) szkoda, że nie udało się jej wysłać, niby kolejna procesja kultystów, ale kolorystycznie mocno się wyróżnia na tle innych mapek w rmxp wyglądałaby całkiem oryginalnie. Nie pasuje mi tylko to światło od wejścia, widziałbym taką scenę raczej bardzo głęboko pod ziemią, a nie zaraz przy powierzchni. I dobry pomysł z przytłumieniem tej oczomęczącej lawy ;p nie byłem w stanie patrzyć dłużej na kilka prac z powodu tych kafli.