Witam serdecznie.
Kiedyś podmieniałem plik EXFONT programem resource hacker. Obecnie ten plik
chyba nie znajduje się w rpg_rt.exe lub potrzebuję innego programu.
Czy jest jakiś śmiałek, który podmieniłby mi konkretny exfont (załącznik) do
konkretnego rpg_rt.exe? (konkretny, jest lekko zmodyfikowany). No chyba, że
trzeba edytować inny plik, to wtedy niech ktoś mnie nakieruje.
[2k3] plik exfont
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
Regulamin forum
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
[2k3] plik exfont
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 12 sty 2022, 19:13 przez Fear, łącznie zmieniany 2 razy.
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: [2k3] plik exfont
To chyba plik przepisanego RM2k3 przez bingashana.
Z tego co wyczytałem na stronie wystarczy utworzyć w folderze gry folder Fonts i wrzucić tam po prostu tego exfonta w nazwie exfont.bmp
Z tego co wyczytałem na stronie wystarczy utworzyć w folderze gry folder Fonts i wrzucić tam po prostu tego exfonta w nazwie exfont.bmp
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: [2k3] plik exfont
Ok, doszedłem do tego metodą prób i błędów. @Dragon Kamillo, jest prawie tak jak piszesz, z tym, że
folder musi nazywać się nie Fonts, a Font. Doszedłem do tego, bo reszta folderów jest nazwana
w liczbie pojedynczej :D Tak czy inaczej, dzięki za naprowadzenie, bo na forum zagranicznym ktoś
sugerował by wrzucić exfont do folderu System.
folder musi nazywać się nie Fonts, a Font. Doszedłem do tego, bo reszta folderów jest nazwana
w liczbie pojedynczej :D Tak czy inaczej, dzięki za naprowadzenie, bo na forum zagranicznym ktoś
sugerował by wrzucić exfont do folderu System.