Czy Maniacs Patch pozwala na policzenie ilości zdarzeń na aktualnej mapie? Może przez TPC? W @sys.getInfo nie znalazłem takiej opcji. Próbuję zrobić gierkę dla 2 graczy i zduplikować Enter dla drugiego gracza poprzez iterację przez wszystkie eventy i używając CallEvent na zdarzeniu, które spełni warunki znajdowania się przed graczem nr 2.
Zrobiłem kiedyś coś podobnego w DestinyPatch w skrypcie na telekinezę:
Kod: Zaznacz cały
$
for (d[1]=1;d[1]<=Event.Count;d[1]++)
if (Event[(d[1])].Exists==true)
if ( Event[(d[1])].ScreenX==v[8948] && Event[(d[1])].ScreenY==v[8949]
&& Event[(d[1])].Name!="Follower 1" && Event[(d[1])].Name!="Follower 2"
&& Event[(d[1])].Name!="Follower 3" && Event[(d[1])].Name!="Follower 4" )
Command.ShowBattleAnimation(61, d[1], false, true);
Command.CallEvent(d[1]);
endif;
endif;
next;
Zastanawiam się czy da się to powtórzyć za pomocą komend w MP. Przy pomocy nowych funkcji loop, control variables i call event byłoby możliwe, ale potrzebowałbym czegoś na wzór Event.Count.