Siema. W ostatnim czasie pracuje nad kilkoma projektami
Jeden z nich tworzę w rm 2k3. Konkrety
Czy znacie jakiś inny patent algorytm zewnętrzny na przekładanie dwóch zmiennych będących wybranymi współrzędnymi x i y na mapie na wartości scena x i scena y tych zmiennych będącymi odpowiednio ich położeniem w pikselach na ekranie gry ?
Sugestie.
Rozszerzenie do najnowszego 2k3. Istnieje taka funkcjonalność ? Istnieje w podstawie 2k3 jakaś metoda na to ? Wykluczam śledzenie zdarzeń.
Jedną która przeprowadziłem polega na porównaniach z położeniem x y player scene ale to zaduzo liczenia dla rma.
Taka funkcjonalność powinna być podstawą w zdarzeniach. Dochodzi jeszcze rozkmina czy skrypt c++ pod patch od cheertego gdyby taki zrobić zadziała z systemem modułów od cheertego z nowym RM ale tu wchodzi bezsens jednak kompatybilności w przod
Prośba o pomoc. Dla myślących . 2k3
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
Regulamin forum
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Prośba o pomoc. Dla myślących . 2k3
Zrób se efent w lewym górnym rogu i zapisuj jego położenie ekranowe cały czas, od tego odejmuj 8 po osi X i 16 po osi Y. To będzie punkt zera bezwzględnego. Teraz wystarczy że współrzędne kratkowe efentów pomnożysz razy 16 i dodasz do współrzędnych ekranowych tego "zera". Masz przepisane współrzędne mapy na współrzędne ekranu.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Prośba o pomoc. Dla myślących . 2k3
To napewno jest pomysl. Wymaga liczenia ale nieco bardziej elegancko niż porównywanie z hero jeśli masz na myśli lewy górny róg mapy