Wie ktoś jak ludzie robią "długie" animacje na charsetach? (2k3)

Problemy związane z pracą w RM, poszukiwania współpracowników. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Zablokowany
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 2041
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Wie ktoś jak ludzie robią "długie" animacje na charsetach? (2k3)

Post autor: Rave »

Chodzi mi o takie co nie mają prawa się zmieścić w jednym charze, głównie do cutscenek gdzie postać robi różne pozy, miny, itd.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Wie ktoś jak ludzie robią "długie" animacje na charsetach? (2k3)

Post autor: McLaren »

Ja robię to na zasadzie wyświetlanych animacji a ściślej mówiąc obrazków. Na przykład w mojej grze... o ile można nazwać to grą... hehe ;) Czachor i Magu jest taka scenka jak wyskakuje z latryny chowaniec Czarnoksiężnika i dostaje z fireballa roztrzaskując się na ekranie na trzy części.
Zasada jest prosta gdy pojawia się char usuwam go i zastępuję go wyświetlanymi obrazkami. Dzięki temu mogę dać wodze wyobraźni w programach graficznych ;)
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1769
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Wie ktoś jak ludzie robią "długie" animacje na charsetach? (2k3)

Post autor: GameBoy »

Kilka charsetów zmienianych po komendzie wait.
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 2041
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Wie ktoś jak ludzie robią "długie" animacje na charsetach? (2k3)

Post autor: Rave »

Dzięki, można zamknąć. Chyba wybiorę sposób McLarena, szczególnie że można dość łatwo animować obrazki w 2k3 1.12a, dzięki rzeczom dodanym przez Cherry'ego.
Zablokowany