Prośba o pomoc. Dla myślących . 2k3

Problemy związane z pracą w RM, poszukiwania współpracowników. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Prośba o pomoc. Dla myślących . 2k3

Post autor: X-Tech »

Siema. W ostatnim czasie pracuje nad kilkoma projektami
Jeden z nich tworzę w rm 2k3. Konkrety


Czy znacie jakiś inny patent algorytm zewnętrzny na przekładanie dwóch zmiennych będących wybranymi współrzędnymi x i y na mapie na wartości scena x i scena y tych zmiennych będącymi odpowiednio ich położeniem w pikselach na ekranie gry ?

Sugestie.

Rozszerzenie do najnowszego 2k3. Istnieje taka funkcjonalność ? Istnieje w podstawie 2k3 jakaś metoda na to ? Wykluczam śledzenie zdarzeń.


Jedną która przeprowadziłem polega na porównaniach z położeniem x y player scene ale to zaduzo liczenia dla rma.

Taka funkcjonalność powinna być podstawą w zdarzeniach. Dochodzi jeszcze rozkmina czy skrypt c++ pod patch od cheertego gdyby taki zrobić zadziała z systemem modułów od cheertego z nowym RM ale tu wchodzi bezsens jednak kompatybilności w przod
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Prośba o pomoc. Dla myślących . 2k3

Post autor: Dragon Kamillo »

Zrób se efent w lewym górnym rogu i zapisuj jego położenie ekranowe cały czas, od tego odejmuj 8 po osi X i 16 po osi Y. To będzie punkt zera bezwzględnego. Teraz wystarczy że współrzędne kratkowe efentów pomnożysz razy 16 i dodasz do współrzędnych ekranowych tego "zera". Masz przepisane współrzędne mapy na współrzędne ekranu.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Prośba o pomoc. Dla myślących . 2k3

Post autor: X-Tech »

To napewno jest pomysl. Wymaga liczenia ale nieco bardziej elegancko niż porównywanie z hero jeśli masz na myśli lewy górny róg mapy
ODPOWIEDZ