Heroes of M&M 3: Horn of the Abyss
-
- Posty: 439
- Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
- Lokalizacja: Opolskie
Heroes of M&M 3: Horn of the Abyss
http://www.celestialheavens.com/forums/ ... sc&start=0
http://heroescommunity.com/viewthread.p ... genumber=1
Horn of the Abyss jest to nieoficjalny dodatek do Homm3. Jest niezwiązany z WoGiem, jednak twórcy zachowają niektóre opcje, np. exp. jednostek lub commanderów. A więc, będzie to dodatek do SoDa i w przeciwieństwie do WoGa twórcy skupią się na zachowaniu balansu w grze.
Będą 3 wersje dodatku HotA:
1.0 Dojdzie nowe pirackie miasto, jakieś artefakty, jednostki, objekty itd.
2.0 Dojdzie miasto wikingów (w stylu Fortress z Homm V), nowe arty, jednostki, kampanie itp.
3.0 Dojdzie nowe miasto Katedra i kolejna cześć kampanii oraz inne bajery.
4.0 Jeszcze nie uzgodnili, co dojdzie, najprawdopodobniej rzymskie miasto.
Te miasta będą dodane bez podmieniania z innymi!
Dojdą alternatywne jednostki, np. zamiast pegazów będziemy mogli rekrutować satyrów (po 3 takie jednostki na miasto):
Giermkowie, będą zamiennikami bodajże gryfów.
Nowe objekty na mapie, z tego co czytałem na forum angielskim posiadają na prawdę nowe bajery, których nie było w WoGu.
Dodadzą prawie 150 artefaktów z oryginalnymi bonusami, 12 nowych czarów w pierwszej wersji, trzy typy ziemi w 1.0.
Commanderzy zostaną, jednak zostaną zmienieni i wkodowani do dodatku. Exp jednostek będzie od 2.0. Dojdą unikatowi obrońcy miasta, różne rodzaje amunicji dla strzelających, różne maszyny dla każdego miasta. I wiele, wiele więcej.
Wersja 1.0 ma wyjść w granicach luty/marzec 2009!
Więcej obrazków na podanej na samym początku stronie.
http://heroescommunity.com/viewthread.p ... genumber=1
Horn of the Abyss jest to nieoficjalny dodatek do Homm3. Jest niezwiązany z WoGiem, jednak twórcy zachowają niektóre opcje, np. exp. jednostek lub commanderów. A więc, będzie to dodatek do SoDa i w przeciwieństwie do WoGa twórcy skupią się na zachowaniu balansu w grze.
Będą 3 wersje dodatku HotA:
1.0 Dojdzie nowe pirackie miasto, jakieś artefakty, jednostki, objekty itd.
2.0 Dojdzie miasto wikingów (w stylu Fortress z Homm V), nowe arty, jednostki, kampanie itp.
3.0 Dojdzie nowe miasto Katedra i kolejna cześć kampanii oraz inne bajery.
4.0 Jeszcze nie uzgodnili, co dojdzie, najprawdopodobniej rzymskie miasto.
Te miasta będą dodane bez podmieniania z innymi!
Dojdą alternatywne jednostki, np. zamiast pegazów będziemy mogli rekrutować satyrów (po 3 takie jednostki na miasto):
Giermkowie, będą zamiennikami bodajże gryfów.
Nowe objekty na mapie, z tego co czytałem na forum angielskim posiadają na prawdę nowe bajery, których nie było w WoGu.
Dodadzą prawie 150 artefaktów z oryginalnymi bonusami, 12 nowych czarów w pierwszej wersji, trzy typy ziemi w 1.0.
Commanderzy zostaną, jednak zostaną zmienieni i wkodowani do dodatku. Exp jednostek będzie od 2.0. Dojdą unikatowi obrońcy miasta, różne rodzaje amunicji dla strzelających, różne maszyny dla każdego miasta. I wiele, wiele więcej.
Wersja 1.0 ma wyjść w granicach luty/marzec 2009!
Więcej obrazków na podanej na samym początku stronie.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2009, 10:53 przez Akwarelek, łącznie zmieniany 2 razy.
- Michu
- Posty: 1155
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
- Lokalizacja: Piła/Poznań
- Kontakt:
Re: Heroes of M&M 3: Horn of the Abyss
MNIAM MNIAM MNIAM. Jezeli te zalozenia zostana wykonane bede w siodmym niebie. Pomijajac fakt, ze HoMM 3 to moja ukochana gra na PC - ostatnio bez przerw gram w nia od pol roku i WoG jako taki juz mi sie znudzil. A HotA posiada to, czego mi zawsze brakowalo w Przebudzeni Bogow - nowe miasta (omfg - 3, moze 4 O_O) i bardzo wysoki poziom graficzny (nie oszukujmy sie, WoG byl niezly skryptowo, ale wizualnie kladl sie na cycki). Patrzac na nowe jednostki, artefakty i obiekty na mapie mysle - uschne jak to nie wyjdzie w marcu.
No i jedno pytanie - te alternatywne jednostki w zamkach. Rozumiem z to rozwiazanie podobne do tego z HoMM4 - wybudowanie jednego z dwoch budynkow blokuje mozliwosc kupienia drugiego?
No i jedno pytanie - te alternatywne jednostki w zamkach. Rozumiem z to rozwiazanie podobne do tego z HoMM4 - wybudowanie jednego z dwoch budynkow blokuje mozliwosc kupienia drugiego?
-
- Posty: 439
- Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
- Lokalizacja: Opolskie
Re: Heroes of M&M 3: Horn of the Abyss
Z tego co wiem to tak.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Heroes of M&M 3: Horn of the Abyss
Nie chcę nic mówić, ale ruscy wydali co najmniej kilka takich "dodatków" w przeszłości (pamiętam, że grałem w wersję z jednostkami z bronią palną itp.), HoTA też jakby wygląda na produkt sprzed lat, jeśli na serio interesują Was te bonusy polecam drążyć dokładnie temat w Google, na pewno zaskoczycie się nie raz. ;)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Qualrath
- Posty: 283
- Rejestracja: 09 paź 2006, 19:33
Re: Heroes of M&M 3: Horn of the Abyss
Z tego co widziałem(Również na Heroes Community), dodawano głownie przeróżne dziwności do WoGa. Co prawda kilka innych modków widziałem, ale to jest dla mnie must-have absolutny. Genialnie, nie mogę się doczekać odkrywania nowych miast i multiplayerowych bitew <3
Qual Noworoczny ^^
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
Re: Heroes of M&M 3: Horn of the Abyss
Właśnie-właśnie, musimy wznowić tsukurowe ustawki :3
Ale to kiedy wrócę z Warszawskiego Melanżu XD~
Ale to kiedy wrócę z Warszawskiego Melanżu XD~
- Michu
- Posty: 1155
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
- Lokalizacja: Piła/Poznań
- Kontakt:
Re: Heroes of M&M 3: Horn of the Abyss
ja jestem jak najbardziej za, to z pewnoscia lepszy pomysl nic ustawki na GG
-
- Posty: 439
- Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
- Lokalizacja: Opolskie
Re: Heroes of M&M 3: Horn of the Abyss
Powoli zaczynam umierać od czekania.
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: Heroes of M&M 3: Horn of the Abyss
Przecież to ciągle to samo, tylko o nowym wyglądzie, zamiast smoka masz morskiego serpenta, zamiast rycerza, pirata itd.
Herosy są nudne, pograłem 2 dni i od tamtej pory nie włączyłem =)
Herosy są nudne, pograłem 2 dni i od tamtej pory nie włączyłem =)
-
- Posty: 439
- Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
- Lokalizacja: Opolskie
Re: Heroes of M&M 3: Horn of the Abyss
Ściąć go za herezję!
- Qualrath
- Posty: 283
- Rejestracja: 09 paź 2006, 19:33
Re: Heroes of M&M 3: Horn of the Abyss
Spalić na stosie raczej.
Serpencik świetnie się prezentuje, kurde, to naprawdę będzie jak nowe HoMM III =D
Serpencik świetnie się prezentuje, kurde, to naprawdę będzie jak nowe HoMM III =D
Qual Noworoczny ^^
-
- Posty: 439
- Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
- Lokalizacja: Opolskie
Re: Heroes of M&M 3: Horn of the Abyss
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: Heroes of M&M 3: Horn of the Abyss
Omg, nieszczęścia chodzą parami :D
- Qualrath
- Posty: 283
- Rejestracja: 09 paź 2006, 19:33
Re: Heroes of M&M 3: Horn of the Abyss
Meow, ciekawe, czy Laurie pozwie ich za wykorzystanie jego wizerunku XD
Qual Noworoczny ^^
-
- Posty: 439
- Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
- Lokalizacja: Opolskie
Re: Heroes of M&M 3: Horn of the Abyss
Wersja 0.1 (rosyjska ofc) miała wyjść już niby przedwczoraj, ale przenieśli termin na kwiecień-maj 2k9. Na angielskich forach widzę oburzenie troli i dzieciaków, bo "obiecali moda to im się należy", ale ja patrząc na kolejne screeny widzę, że warto jeszcze poczekać.
A tutaj "ewolucja" węża morskiego (jednostka 7 poziomu), z tym że ten pierwszy pochodzi bodajże z innego projektu:
Niebezpiecznie premiera przybliża się do 1 kwietnia, chociaż wątpię, żeby to była ściema
A tutaj "ewolucja" węża morskiego (jednostka 7 poziomu), z tym że ten pierwszy pochodzi bodajże z innego projektu:
Niebezpiecznie premiera przybliża się do 1 kwietnia, chociaż wątpię, żeby to była ściema