Strona 1 z 1

TASC3: Prezentacja tematów, prace

: 25 lis 2011, 01:37
autor: Jazzwhisky
Biłem się z różnymi myślami do ostatniej chwili, ostatecznie ilość zgłoszeń starcza na tyle, by śmiało wystartować z jedną kategorią konkursową, Sprite Tall. Fanów ikonek i tilesetów mogę prosić tylko o cierpliwość, obyście tu byli, gdy w przyszłym roku wystartuje TASC4. A teraz do rzeczy.

Tematy Prac: (do wyboru jedna z postaci, w formie stojącego sprite w widoku od przodu)
1. Aika (dodatkowy rzut postaci) (Skies of Arcadia)
2. Captain Commando (Captain Commando)
3. Jackal (The Last Story)
4. Necrid (SoulCalibur series)
5. Rinoa Heartilly (Final Fantasy VIII)

Prace winny być wykonane zgodnie z przyjętym tematem, tj. prezentować jedną z powyższych postaci (wybrana dowolnie, nie informujecie nikogo o wyborze), aczkolwiek nie musi zawierać wszystkich jej elementów (innymi słowy - wszystko w miarę możliwości). Grafika przedstawiać ma pojedynczy sprite w widoku od przodu. Oddawanie prac i późniejsza prezentacja pod głosowanie odbędą się anonimowo, nie zdradzajcie zatem żadnych informacji ani podejrzeń na temat autorstwa poszczególnych sprite'ów.
Zwróćcie szczególną uwagę na zasady techniczne, bowiem prace, które nie będą spełniać wymogów, nie zostaną poddane głosowaniu!

Warunki techniczne prac:
- pixelart
- praca zapisana w rozszerzeniu .png
- maksymalna szerokość SpriteTall: 24 piksele
- wysokość SpriteTall: 30-32 piksele (co najmniej 30, nie więcej niż 32!)
- jednolita barwa tła (żadnych cieni, pasów, rozświetleń itp.)

Gotowe prace wysyłacie do mnie za pośrednictwem PM na forum. Piksle będą przyjmowane do środy, 30 listopada włącznie, bez opcji przedłużenia tego terminu. Następnego dnia rozpocznie się głosowanie. Gdyby ktokolwiek miał jakieś wątpliwości, albo o czymś zapomniałem - nie wahajcie się pytać.
Jazzwhisky pisze:EDIT: Uwaga, zwróćcie uwagę na opis wymagań i rzućcie okiem na prace z poprzednich edycji, przypominam - grafika ma przedstawiać pojedynczy sprite w widoku od przodu, najlepiej dokładnie tak jak jedna z klatek w charsecie do RM. Nie przysyłajcie przypadkiem prac odwzorowujących ustawienie postaci jak na przedstawionym podglądzie tematów, nie o to chodzi!

I druga sprawa: nie dodawajcie żadnych dodatkowych elementów nieobecnych na przykładowych grafikach tematów!

Re: TASC3: Prezentacja tematów, prace

: 25 lis 2011, 06:52
autor: master miller
Jazzwhisky pisze: Gotowe prace wysyłacie do mnie za pośrednictwem PM na forum. Piksle będą przyjmowane do środy, 30 listopada włącznie, bez opcji przedłużenia tego terminu. Następnego dnia rozpocznie się głosowanie. Gdyby ktokolwiek miał jakieś wątpliwości, albo o czymś zapomniałem - nie wahajcie się pytać.
Hmm czy jesli by wypadlo ze nie wyrobilbym z oddaniem ZADNEJ pracy do tego terminu to jestem dyskwalifikowany czy jak? :>

Re: TASC3: Prezentacja tematów, prace

: 25 lis 2011, 21:33
autor: Jazzwhisky
master miller pisze:
Jazzwhisky pisze: Gotowe prace wysyłacie do mnie za pośrednictwem PM na forum. Piksle będą przyjmowane do środy, 30 listopada włącznie, bez opcji przedłużenia tego terminu. Następnego dnia rozpocznie się głosowanie. Gdyby ktokolwiek miał jakieś wątpliwości, albo o czymś zapomniałem - nie wahajcie się pytać.
Hmm czy jesli by wypadlo ze nie wyrobilbym z oddaniem ZADNEJ pracy do tego terminu to jestem dyskwalifikowany czy jak? :>
Przede wszystkim, możesz oddać JEDNĄ pracę, a jeśli nie dasz rady nadesłać jej przed końcem miesiąca, to po prostu nie będzie ona poddawania głosowaniu (de facto - po prostu nie weźmiesz udziału w konkursie).

Uwaga, zwróćcie uwagę na opis wymagań i rzućcie okiem na prace z poprzednich edycji, przypominam - grafika ma przedstawiać pojedynczy sprite w widoku od przodu, najlepiej dokładnie tak jak jedna z klatek w charsecie do RM (ew. w pozie spoczynkowej). Nie przysyłajcie przypadkiem prac odwzorowujących ustawienie postaci jak na przedstawionym podglądzie tematów, nie o to chodzi!

I druga sprawa: nie dodawajcie żadnych dodatkowych elementów nieobecnych na przykładowych grafikach tematów!

Re: TASC3: Prezentacja tematów, prace

: 26 lis 2011, 08:06
autor: master miller
Jazzwhisky pisze: I druga sprawa: nie dodawajcie żadnych dodatkowych elementów nieobecnych na przykładowych grafikach tematów!

Zdawalo mi sie, ze gdzies wczesniej pisales, ze nie musi byc identycznie jak na przykladowych grafikach x.x

Re: TASC3: Prezentacja tematów, prace

: 26 lis 2011, 10:10
autor: Leaf
Geeezz... nigdy w życiu nie robiłem tak małych pixelków...

Re: TASC3: Prezentacja tematów, prace

: 26 lis 2011, 14:27
autor: GameBoy
Zdawalo mi sie, ze gdzies wczesniej pisales, ze nie musi byc identycznie jak na przykladowych grafikach x.x
Jako, że w pixelarcie nie da się często odwzorować małych szczegółów to możesz je pominąć, jednak dodawanie czegoś od siebie odpada - ja tak to rozumiem. :)

Re: TASC3: Prezentacja tematów, prace

: 29 lis 2011, 22:32
autor: Jazzwhisky
UWAGA, pozostała nieco ponad doba na wysyłanie prac! Przypominam - gotowe grafiki wysyłacie do mnie za pośrednictwem PM na forum. Piksle są przyjmowane do środy, 30 listopada włącznie.

Dotychczas otzymałem 6 grafik zgodnych z wytycznymi, gdyby ktoś przesyłał pracę, a nie dostał potwierdzenia - proszę o kontakt.

Poniżej (wciąż aktualna) poprzednia treść wpisu.
Jazzwhisky pisze:
master miller pisze:
Jazzwhisky pisze: I druga sprawa: nie dodawajcie żadnych dodatkowych elementów nieobecnych na przykładowych grafikach tematów!
Zdawalo mi sie, ze gdzies wczesniej pisales, ze nie musi byc identycznie jak na przykladowych grafikach x.x
Tak jest, ale tylko w jedną stronę:
Jazzwhisky pisze:aczkolwiek nie musi zawierać wszystkich jej elementów (innymi słowy - wszystko w miarę możliwości).
Jak napisał GameBoy, nie dasz rady czegoś wypikslować - spoko, ale nie dodawaj żadnych nieobecnych elementów.

Zwróćcie uwagę na prace z poprzednich edycji (i ew. drobne odstępstwa), chyba pierwszy raz zdarza się, że ktoś nie zrozumiał wytycznych w tym punkcie.

EDIT: Powtarzam dla wszystkich, którzy się zagapili:
Uwaga, zwróćcie uwagę na opis wymagań i rzućcie okiem na prace z poprzednich edycji, przypominam - grafika ma przedstawiać pojedynczy sprite w widoku od przodu, najlepiej dokładnie tak jak jedna z klatek w charsecie do RM (ew. w pozie spoczynkowej). Nie przysyłajcie przypadkiem prac odwzorowujących ustawienie postaci jak na przedstawionym podglądzie tematów, nie o to chodzi!

I druga sprawa: nie dodawajcie żadnych dodatkowych elementów nieobecnych na przykładowych grafikach tematów!