No dobra, ludzie chcieli żebym coś skrobnął, to i skrobnę.
Gratuluję zwycięzcom i ogólnie uczestnikom, poziom w tym roku był na prawdę wysoki (byłby wyższy, gdybym go nie zaniżył więc XD).
Przepraszam za brak głosów ode mnie - jednak stodoła mnie pochłonęła. Ale z tego co przeanalizowałem to wiele bym nie zmienił, jedynie Mnichu ze swoją pracą byłby sam na 3 miejscu, więc znów rozwaliłbym remis i tyle XD.
A teraz długo wyczekiwany opis prac:
Classic:
I szczerze mówiąc, ciężko mi jest tu coś napisać o każdej pracy. Nie znam się na tym itp. więc może po prostu opiszę to co rzuciło mi się w oczy:
Cyganka była najprostszą postacią (zresztą też ją wybrałem). Zastanawiałem się jeszcze nad elfką, która patrząc po ilości prac, była chyba następnym poziomem trudności. Ostatnia postać miała kupe szczegółów których nie dało się zmieścić w pracy + te nieszczęsne kolory, przez co dla mnie obie prace wykonane na jej podstawie po prostu się zlewają.
1 Gameboj - proste, dla mnie jak na konkurs za proste, ale pewnie najłatwiej byłoby to przerobić na pełny charset, więc do gry by było idealne
2 - XD, na pewno skopałem bluzkę, ale nie chciało mi się już tego poprawiać...
3 Jolantyn - oryginalny styl, ale mnie niestety nie kupuje. Chyba głównie przez to że ręce się zlewają i nie potrafię sobie wyobrazić jak one są na prawdę ułożone.
4 Crash - solidna praca, to byłby mój głos
5 Mikisi - tak jak 1, ale te nogi ehhh. Do tego jak w 3 nie widać dokładnie rąk. Jak na to patrzę to widzę przed oczami kogoś kto chce się bić i odciąć ci drogę ucieczki.
6 Władca Kasztanow - Nie umiem rozgryźć pozy tej postaci, wygląda jakby leżała, albo siedziała, ale na pewno nie stała. Do tego to trochę taki kolorowy prostokąt do którego doklejono głowę i dwa węże robiące za ręce - brakuje mi urozmaicenia w sylwetce.
7 Sefiro - ktoś tu się lubi boksować. Po za tym dziwnie mi przypomina te inne żółwie nindża z nesa (battletoads), tam jak się wali to się powiększają ręce i nogi i ta postać ma taki efekt ciągle XD
8 Gedharm - podoba mi się, szczególnie te trik ze zgięciem sylwetki. Zastanawiam się jak w grze wyglądałaby 8 i 4, 4 tutaj podoba mi się bardziej, bo nie ma tak wyraźnego kontura jak 8, ale w grze na tilesecie mogłoby się okazać że kontur daje + do widoczności postaci, więc byłby lepszym rozwiązaniem. Ale tak na tym tle to jakoś mi te kontury nie siedzą. Też bym dał głos.
9 Amel - kurde podoba mi się ta praca. Niby nie powinna, bo proporcje są zwalone ostro, ale jakoś tak przez to przypomina chary z ACE (o dziwo kolorystycznie też, choć nie powinno bo paleta była narzucona). Głosowałbym.
10 BNF - ciężko mi cokolwiek napisać. Jak wspominałem wyżej, kolory mi się strasznie zlewają. No i nie przypomina mi przez to to żadnej kobiety, niestety.
11 Puńka - dla mnie to brązowy słoń, kształtem coś jak w tej bajce SING. Jak tak patrzę, to dla mnie twarz w 10 lepsza, ale ciało lepsze w 11.
Monster:
1 Sefiro - arbuz fajny, ale sama kapibara jakby rozwałkowana wałkiem do ciasta, przez co się rozciągnęła i mogła po prostu objąć tego arbuza.
2 Jolantyn - przypomina trochę pluszowego misia. Szkoda że nie ma całości, bo sama głowa to trochę dla mnie mało tutaj
3 Mikisi - Lekcja 1, Temat: Rysujemy w Paincie
4 Crash - szczerze sam pomysł mi się nie podoba, taki cwaniakowaty i leniwy ten kapibara na obrazołku (znaczy to co obrazołek przedstawia, a nie jego wykonanie).
5 XD - to nie miałabyć panierka, a futro, ale w sumie śmiesznie wyszło, choć nie wiem czy kapibary się panieruje, ale i tak XD
6 Amel
https://youtu.be/LZ_b7-TdX2w?t=384 - jak patrzę na tego obrazołka to mam wrażenie że mówi do mnie to co sonic na tym filmidle, a moja odpowiedź jest taka sama jak to co mówi mario, więcej chyba dodawać nie muszę.
7 Puńka - a tu dla mnie za słodkie, choć im dłużej patrzę to nawet mi się podoba. Ale nadal mam wrażenie że to chora kapibara, a slimeje to jakieś chorobliwe narośla, do tego ta żółta plama na głowie XD.
8 Władna Kasztanow - podoba mi się, fajny monsterek. Choć kapibary nie przypomina, to pająk jak dla mnie też może być - głosowałbym.
9 Gameboj - kolory dla mnie zepsuły cały efekt, bardziej mi to przypomina jakaś lampkę ze świecącym bursztynem.
10 BNF - płaskie i znów tylko łeb.
11 Gedharm - technicznie najlepsza praca, szkoda że ten ryj nie przypominał bardziej kapibary bo by było wyżej. Mimo to dorzuciłbym tu głos. Spodnie są trochę napromieniowane, ale nawet mi to siedzi i świetnie pasuje.
12 Mnichu - też dorzuciłbym głosa, prosta praca, ale robi efekt. Te trójkąty baaardzo mi sie podobają, wygląda też na to że styl jest w sumie szybki, chętnie bym zagrał w coś z taką grafiką.
Uff, zawodoleni? Jednak opisałem wsio, a następnym razem muszę pokonać stodołę i zagłosować na czas.