Under [2k3]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Under [2k3]

Post autor: Crashykk »

O, o zmianie nazwy nie wiedziałem. Z Under zatrzymałem się tak naprawdę przy informacji o wersji itch.io.

Za to śledzę Cię na twitterku od dłuższego czasu i widać, że pasuje Ci stylistyka PSXa. Shourd, Nocturnus czy teraz Zero Signal naprawdę wyglądają ciekawie i aż nie mogę doczekać się jakiegoś playable contentu od Ciebie w tej formie.
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Rekkimaru

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 1)
Posty: 99
Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
Lokalizacja: Netherrealm
Kontakt:

Re: Under [2k3]

Post autor: Rekkimaru »

To prawda. Poza Amigą wychowałem się też z PSX i najmilej wspominam tamte czasy. Jednak Shroud raczej będzie miał bliżej do Quake/Unreal czy nawet trochę Turoka niż stylu PSX. 'Zero Signal' za to jest robiony przy użyciu faktycznego renderera PSX, więc wszystko co było na PSX można i tu odtworzyć, bądź całkowicie wyłączyć w menu jeśli ktoś zechce.
Niedługo dojdzie na itch.io strona poświęcona 'Zero Signal' z finalną nazwą projektu.
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Under [2k3]

Post autor: Crashykk »

Ja osobiacie w Quake'a pierwszy raz gralem na PSXie. Dwojka to byla bodajze, dlatego mi sie kojarzy z ta konsola. 8)

No nic. To czekam na stronke na itchu i powodzenia!
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1770
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Under [2k3]

Post autor: GameBoy »

Wygląda to zacnie, czekam na jakiś pokaz gameplayu. Stylistyka PSX zawsze na propsie.
Rekkimaru pisze:
04 mar 2023, 19:55
'Zero Signal' za to jest robiony przy użyciu faktycznego renderera PSX, więc wszystko co było na PSX można i tu odtworzyć, bądź całkowicie wyłączyć w menu jeśli ktoś zechce.
Mógłbyś coś więcej o tym rendererze napisać?
Awatar użytkownika
Rekkimaru

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 1)
Posty: 99
Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
Lokalizacja: Netherrealm
Kontakt:

Re: Under [2k3]

Post autor: Rekkimaru »

HPSXRP zastępuje całkowicie standardowy render pipeline w Unity i odtwarza dokładnie wygląd obrazu z PSX. Dokładny dithering, vertex snapping, texture warping, chroma, redukcja głębi kolorów, takie efekty jak motion blur z PSX, wszystko wiernie odtworzone. Ma wiele dodatkowych efektów jak scollowane/animowane tekstury, ruchome wielowarstwowe skyboxy, mgły itp. Wszystko to jest w pełni pod twoją kontrolą, można użyć wszystkich bądź tylko części dostępnych funkcji.
ODPOWIEDZ