[RM2k3] Saga Demonów [16+]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- AkiNebula_e
- Posty: 395
- Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
- Lokalizacja: Krotoszyn
Re: [RM2k3] Saga Demonów
Pisalem o tym wczesniej, nie planowalem wypuszcania kolejnych demowek, aczkolwiek chce ja przecisnac na Twierdze. To jest jedyny powod, dla ktorego udostepnie kolejna demowke.
Dam a, jak skoncze Kąck dla desperatów. W nast. tygodniu.
Dam a, jak skoncze Kąck dla desperatów. W nast. tygodniu.
Saga Demonów v2.0t - https://drive.google.com/file/d/1ZthAS8 ... drive_link
Najlepsze kampanie SD: Hope v0.33e - http://www.mediafire.com/file/srn706ngt90c91n/file
https://discord.gg/KutAZCb - Link do Discorda
Najlepsze kampanie SD: Hope v0.33e - http://www.mediafire.com/file/srn706ngt90c91n/file
https://discord.gg/KutAZCb - Link do Discorda
-
- Posty: 147
- Rejestracja: 13 maja 2011, 03:49
Re: [RM2k3] Saga Demonów
Powody wydawania kolejnych wersji demo rozumiem. Poprawiasz błędy. I właśnie dlatego się pytam kiedy będzie taka wersja demo finalna - bez wielkich błędów, gotowa i skończona. To będzie ta teraz czy potem będziesz znowu coś poprawiał za następny tydzień? Pytam bo chciałem zagrać w skończone demo a nie bawić się w testera.
- AkiNebula_e
- Posty: 395
- Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
- Lokalizacja: Krotoszyn
Re: [RM2k3] Saga Demonów
Staram sie jak moge, moj betatester na polibude uciekl. Wiekszosc wielkich bledow jest poprawiona, zostaly smaczki jak bledne charsety , nakladajace sie eventy i bledne animacje. W ostatecznym demku chce zeby juz byly wszystkie elementy skladowe z pelnej wersji (czyli animacje, postacie pelnoformatowe (chociazby jedna) oraz RandomTalk). Niestety TBS jest nie gotowy do szerszych testów.
Aktualnie programuje Kacik, gdy skoncze chocby kilka takich zdarzen to zajme sie poprawka intra (tam kilka animacji przycina). Po tym zrobie jszescze wiecej emocji Miu (mimika twarzy i grafiki) i na tym skoncze (sprawdze jeszcze bledy). Mam nadzieje z ew tydzien sie wyrobie (grafiki zabieraja najwiecej czasu).
Edit1
Pierwsze pojawienie się kącika.
Po pierwszej krytycznej śmierci bohatera zostaje przeniesiony do kącika (który jest ciągle w budowie). Jako ,że bohaterowie nie przygotowali jeszcze się dobrze Miu daje nam w rekompensacie dodatkową szansę. Gracz wraca w miejsce gdzie zginął i ma zregenerowane życie.
Edit2
Po przegranej walce z pierwszym mini-bossem.
Aktualnie programuje Kacik, gdy skoncze chocby kilka takich zdarzen to zajme sie poprawka intra (tam kilka animacji przycina). Po tym zrobie jszescze wiecej emocji Miu (mimika twarzy i grafiki) i na tym skoncze (sprawdze jeszcze bledy). Mam nadzieje z ew tydzien sie wyrobie (grafiki zabieraja najwiecej czasu).
Edit1
Pierwsze pojawienie się kącika.
Po pierwszej krytycznej śmierci bohatera zostaje przeniesiony do kącika (który jest ciągle w budowie). Jako ,że bohaterowie nie przygotowali jeszcze się dobrze Miu daje nam w rekompensacie dodatkową szansę. Gracz wraca w miejsce gdzie zginął i ma zregenerowane życie.
Edit2
Po przegranej walce z pierwszym mini-bossem.
Saga Demonów v2.0t - https://drive.google.com/file/d/1ZthAS8 ... drive_link
Najlepsze kampanie SD: Hope v0.33e - http://www.mediafire.com/file/srn706ngt90c91n/file
https://discord.gg/KutAZCb - Link do Discorda
Najlepsze kampanie SD: Hope v0.33e - http://www.mediafire.com/file/srn706ngt90c91n/file
https://discord.gg/KutAZCb - Link do Discorda
-
- Posty: 147
- Rejestracja: 13 maja 2011, 03:49
Re: [RM2k3] Saga Demonów
Dobry pomysł z mimiką twarzy Miu. Po przegranej walce trafiam do kącika gdzie Miu mnie pociesza ("Proszę uważaj nastepnym razem") i ożywia. Fajna ta śmierć.
- AkiNebula_e
- Posty: 395
- Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
- Lokalizacja: Krotoszyn
Re: [RM2k3] Saga Demonów
Miu nie jest jedyna postacia. W kaciku spotkamy wszystkich glownych bohaterow a nawet postacie z innych gier (Fate Stay Night oraz Ilia i Taiga, ktore oskarzaja Miu i postacie z SD o kradziez pomyslu z ich gry). Po prostu w zaleznosci od postepow w grze rozne postacie beda nas pouczaly.Pierwsza jest Miu. Z Luna sie pozniej o miejsce najpopularniejszej klocic beda.
Dodatkowo przegrana nie zawsze konczy sie game over. Czasem w kaciku dostajemy mozliwosc cofniecia sie do bezpiecznego miejsca by zapisac gre,a lbo kupic miksurki albo cos.
Edit1
Szkic koncepcyjny Lunaris Satou (Luny). Nie mogłem wrzucić z miniaturą na imageshack, bo by mi ją za to że jest naga wywalili.
http://fav.me/d4bmqs4
Edit2
Dodatkowo przegrana nie zawsze konczy sie game over. Czasem w kaciku dostajemy mozliwosc cofniecia sie do bezpiecznego miejsca by zapisac gre,a lbo kupic miksurki albo cos.
Edit1
Szkic koncepcyjny Lunaris Satou (Luny). Nie mogłem wrzucić z miniaturą na imageshack, bo by mi ją za to że jest naga wywalili.
http://fav.me/d4bmqs4
Edit2
Ostatnio zmieniony 04 paź 2011, 12:33 przez AkiNebula_e, łącznie zmieniany 3 razy.
Saga Demonów v2.0t - https://drive.google.com/file/d/1ZthAS8 ... drive_link
Najlepsze kampanie SD: Hope v0.33e - http://www.mediafire.com/file/srn706ngt90c91n/file
https://discord.gg/KutAZCb - Link do Discorda
Najlepsze kampanie SD: Hope v0.33e - http://www.mediafire.com/file/srn706ngt90c91n/file
https://discord.gg/KutAZCb - Link do Discorda
-
- Posty: 147
- Rejestracja: 13 maja 2011, 03:49
Re: [RM2k3] Saga Demonów
Ładna Dobrze zrobiłeś proporcje. Wygląda naturalnie.AkiNebula_e pisze: Edit1
Szkic koncepcyjny Lunaris Satou (Luny). Nie mogłem wrzucić z miniaturą na imageshack, bo by mi ją za to że jest naga wywalili.
http://fav.me/d4bmqs4
- AkiNebula_e
- Posty: 395
- Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
- Lokalizacja: Krotoszyn
Re: [RM2k3] Saga Demonów
Gotowy art Lunaris Satou.
Miałem się wziąć za Akiego, lecz lepiej mi idzie rysowanie kobiecych postaci (chyba oczywiste, że więcej uwagi przywiązuje do zapamiętywania kobiecych kształtów )
Składam o kupy co robiłem do tej pory. Demo zamknie się w Bengrazi.
Do poprawy zostały:
-dziennik (brakujące wpisy, ograniczenie stron, podział na rozdziały)
-skillog (dodać zdolności innych postaci, przygotować strony kolejnych bohaterów)
-kilka pomniejszych błędów
-zawiązać akcję w Bengrazi
Dziś i jutro mam nocną zmianę w pracy co jest nie na ręke mojej pracy przy projekcie, dlatego tępo jest mniejsze. Za 2 dni będzie "weekend" dla mnie więc w te 2 dni postaram się ukończyć oficjalne demo.
Ps. Mam nadzieje, że projekt Luny jest na wystarczającym poziomie, uznałem że uczynię z niej maskotkę SD i obdarzę szczególną urodą, lecz nie zawsze udaje się uzyskać zamierzony efekt.
Miałem się wziąć za Akiego, lecz lepiej mi idzie rysowanie kobiecych postaci (chyba oczywiste, że więcej uwagi przywiązuje do zapamiętywania kobiecych kształtów )
Składam o kupy co robiłem do tej pory. Demo zamknie się w Bengrazi.
Do poprawy zostały:
-dziennik (brakujące wpisy, ograniczenie stron, podział na rozdziały)
-skillog (dodać zdolności innych postaci, przygotować strony kolejnych bohaterów)
-kilka pomniejszych błędów
-zawiązać akcję w Bengrazi
Dziś i jutro mam nocną zmianę w pracy co jest nie na ręke mojej pracy przy projekcie, dlatego tępo jest mniejsze. Za 2 dni będzie "weekend" dla mnie więc w te 2 dni postaram się ukończyć oficjalne demo.
Ps. Mam nadzieje, że projekt Luny jest na wystarczającym poziomie, uznałem że uczynię z niej maskotkę SD i obdarzę szczególną urodą, lecz nie zawsze udaje się uzyskać zamierzony efekt.
Saga Demonów v2.0t - https://drive.google.com/file/d/1ZthAS8 ... drive_link
Najlepsze kampanie SD: Hope v0.33e - http://www.mediafire.com/file/srn706ngt90c91n/file
https://discord.gg/KutAZCb - Link do Discorda
Najlepsze kampanie SD: Hope v0.33e - http://www.mediafire.com/file/srn706ngt90c91n/file
https://discord.gg/KutAZCb - Link do Discorda
- Noruj
- Posty: 1243
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: [RM2k3] Saga Demonów
Co prawda wygląda na to, że szykuje się niezły gigant, ale ten temat to trochę zaczyna przypominać bloga ; d
- AkiNebula_e
- Posty: 395
- Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
- Lokalizacja: Krotoszyn
Re: [RM2k3] Saga Demonów
Nowe demo miało pojawić się w zeszłym tygodniu, jednak nie uwinąłem się ze skryptologią.
Skończyłem wszystkie niezbędne do dema grafiki, poniżej nowy ekran tytułowy.
Kończę sekwencję w Bengrazi, jest aż 6 możliwych ścieżek scenariusza w tym jednym queście , w tym 2 które prowadzą do "złego zakończenia" oraz jeden w którym ginie jedna z głównych postaci. Śmierć tej postaci nie będzie oznaczać końca gry, a jedynie zmieni się scenariusz. Pozostałe "bad endy" zakończą grę w konsekwencji nierozważnych decyzji gracza. Będzie można sprawdzić "co by było gdyby". Dużo skryptowania, tym bardziej, że w Bengrazi postacie w drużynie poraz pierwszy na tak szeroką skalę prezentują swoje własne zdanie (często działają niepodlegle woli gracza [Aki ma swoją wizję przetrwania]).
edit1.
Usunalem link. Wgralem przez pomylke wersje sprzed beta testów -.-
Skończyłem wszystkie niezbędne do dema grafiki, poniżej nowy ekran tytułowy.
Kończę sekwencję w Bengrazi, jest aż 6 możliwych ścieżek scenariusza w tym jednym queście , w tym 2 które prowadzą do "złego zakończenia" oraz jeden w którym ginie jedna z głównych postaci. Śmierć tej postaci nie będzie oznaczać końca gry, a jedynie zmieni się scenariusz. Pozostałe "bad endy" zakończą grę w konsekwencji nierozważnych decyzji gracza. Będzie można sprawdzić "co by było gdyby". Dużo skryptowania, tym bardziej, że w Bengrazi postacie w drużynie poraz pierwszy na tak szeroką skalę prezentują swoje własne zdanie (często działają niepodlegle woli gracza [Aki ma swoją wizję przetrwania]).
edit1.
Usunalem link. Wgralem przez pomylke wersje sprzed beta testów -.-
Ostatnio zmieniony 14 paź 2011, 17:18 przez AkiNebula_e, łącznie zmieniany 1 raz.
Saga Demonów v2.0t - https://drive.google.com/file/d/1ZthAS8 ... drive_link
Najlepsze kampanie SD: Hope v0.33e - http://www.mediafire.com/file/srn706ngt90c91n/file
https://discord.gg/KutAZCb - Link do Discorda
Najlepsze kampanie SD: Hope v0.33e - http://www.mediafire.com/file/srn706ngt90c91n/file
https://discord.gg/KutAZCb - Link do Discorda
- gwrona1
- Posty: 118
- Rejestracja: 27 lip 2011, 19:17
Re: [RM2k3] Saga Demonów
Podoba mi się ekran tytułowy.
Bo do mnie anioły wchodzą bez pukania i kawę mi słodzą uśmiechem...
- Klonoa
- Posty: 534
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Re: [RM2k3] Saga Demonów
Mmm,mmm... nie sądziłem że ta produkcja może być aż tak - FAJNA!
Pobrałem demo, widziałem ekrany wyboru po czym zaczęło się Intro, w którym niestety... w pewnym momencie pojawił się Error, który nie pozwolił mi dokończyć obejrzenia do końca Intra, które przytłaczało animacją
Pobrałem demo, widziałem ekrany wyboru po czym zaczęło się Intro, w którym niestety... w pewnym momencie pojawił się Error, który nie pozwolił mi dokończyć obejrzenia do końca Intra, które przytłaczało animacją
Less Less Arte
- AkiNebula_e
- Posty: 395
- Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
- Lokalizacja: Krotoszyn
Re: [RM2k3] Saga Demonów
Problem tkwi w kodekach. W tym momencie pojawia sie prerenderowana animacja strzalu z miotaczy laguna. Sprobuj odistalowac i zainstalowac na nowo kodeki. Polecam K-Lite Codec Pack.Pobrałem demo, widziałem ekrany wyboru po czym zaczęło się Intro, w którym niestety... w pewnym momencie pojawił się Error, który nie pozwolił mi dokończyć obejrzenia do końca Intra, które przytłaczało animacją
Saga Demonów v2.0t - https://drive.google.com/file/d/1ZthAS8 ... drive_link
Najlepsze kampanie SD: Hope v0.33e - http://www.mediafire.com/file/srn706ngt90c91n/file
https://discord.gg/KutAZCb - Link do Discorda
Najlepsze kampanie SD: Hope v0.33e - http://www.mediafire.com/file/srn706ngt90c91n/file
https://discord.gg/KutAZCb - Link do Discorda
- Leaf
- Posty: 185
- Rejestracja: 16 maja 2011, 16:43
- Lokalizacja: Leaf Village
Re: [RM2k3] Saga Demonów
Ta gra to jeden wielki BUG. W ogóle nie mogę włączyć dziennika, bo wszystko się zawiesza. Błędów jest tyle, że nawet nie chce mi się ich wymieniać. Daj chociaż możliwość włączenia zapisu, bo co chwila trzeba restartować grą by ją odbugować....
EDIT: Nie chcę byś myślał, że mi się gra nie podobała. Po prostu zrób coś z tymi bugami, bo nie da się w ogóle grać.
EDIT: Nie chcę byś myślał, że mi się gra nie podobała. Po prostu zrób coś z tymi bugami, bo nie da się w ogóle grać.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2011, 18:14 przez Leaf, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie jestem n00bem.
Jestem newbie.
---------------------------
Projekty:
CAMELOT
Ukończone w 100%. Link tutaj:
LINK
Jestem newbie.
---------------------------
Projekty:
CAMELOT
Ukończone w 100%. Link tutaj:
LINK
- Noruj
- Posty: 1243
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: [RM2k3] Saga Demonów
Pograłem trochę.
Intro niszczy system, zaczyna się całkiem zwyczajnie, ale ten rozpierdziel nieco później, to najładniejsza i najbardziej efektowna scena walki jaką widziałem w RMie : D Klimat Dragon Ball :P Nawet filmik był:P
Szkoda, że to demo, bo się całkiem wciągnąłem, z uwag to nie podobały mi się momentami dialogi (niechlujne), niepotrzebne wulgaryzmy i w intrze rozwinięta technologia wymieszana z dziwnym archaicznym stylem mowy.
Zdziwiło mnie też, że ta gra jest całkiem śmieszna, mnóstwo tu gagów, zabawnych melodyjek, spodziewałem się raczej nadymanego epic RPG, ale to oczywiście nie oznacza, że jest gorzej niż myślałem, że będzie.
pozdro, wydawaj pełniaka
PS: i dziennik faktycznie coś nie działa.
Intro niszczy system, zaczyna się całkiem zwyczajnie, ale ten rozpierdziel nieco później, to najładniejsza i najbardziej efektowna scena walki jaką widziałem w RMie : D Klimat Dragon Ball :P Nawet filmik był:P
Szkoda, że to demo, bo się całkiem wciągnąłem, z uwag to nie podobały mi się momentami dialogi (niechlujne), niepotrzebne wulgaryzmy i w intrze rozwinięta technologia wymieszana z dziwnym archaicznym stylem mowy.
Zdziwiło mnie też, że ta gra jest całkiem śmieszna, mnóstwo tu gagów, zabawnych melodyjek, spodziewałem się raczej nadymanego epic RPG, ale to oczywiście nie oznacza, że jest gorzej niż myślałem, że będzie.
pozdro, wydawaj pełniaka
PS: i dziennik faktycznie coś nie działa.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: [RM2k3] Saga Demonów
No, widzę, że wszystko wygląda tak jak w demie z czerwca. ;))))
Aki, rozumiem twórczy pęd, ale skup się na odbugowaniu i poprawkach dema/tego co jest, zamiast dorzucać kolejne elementy, bo ostatecznie zginiesz w tym natłoku elementów i nikt w nic nie zagra, serio.
Aki, rozumiem twórczy pęd, ale skup się na odbugowaniu i poprawkach dema/tego co jest, zamiast dorzucać kolejne elementy, bo ostatecznie zginiesz w tym natłoku elementów i nikt w nic nie zagra, serio.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr