A a t a l a y
by Thieffer
* INFORMACJE *
Wersja RM: RPG Maker XP
Gatunek: RPG
Czas potrzebny na przejście dema: około 0,5 godziny
Premiera: ostatni kwartał 2010
Waga: 16mb
Download: RapidShare lub FileFront
* FABUŁA *
Tysiące lat temu wielka pustota panowała nad światem, żadnej żywej duszy, żadnej oznaki życia.
Tylko różnoraka roślinność porastała ziemie kontynentu. I oto pewnego razu wyłonili się dwaj bogowie
Donnar i Fenos. Utworzyli oni dwa niezależne od siebie państwa, których mieszkańcy żyli w przyjaźni i
ogólnej zgodzie. Nazwy dwóch nacji pochodziły od imion bogów, to jest: Donnaria oraz Fenia.
Donnaria ze stolicą w Halbaardzie, położona na północ od Gór Gabogh i rzeki Nivy - elementów
stanowiących granicę. Fenia zaś na odwrót, a jej stolica to Morgrad. Wraz z upływem czasu, rozwijała się
cywilizacja. Powstawały kolejne miasta, świątynie, szlaki handlowe, porty. Kupcy podążali z jednego
państwa do drugiego. Na wartości zyskał dość rzadko spotykany minerał - mithril. Wytwarzano z niego
zarówno biżuterię, jak i miecze. Do walki ze zwierzętami - rzecz jasna. Ludzie nie wiedzieli, co to wojna.
Bogowie widząc zgodę swoich poddanych postanowili utworzyć krainę, w której mieszkańcy będą mieli
pod dostatkiem wszystkiego. Krainę, gdzie ludzie nie spotkają przerażających potworów, humanoidów i
dzikich zwierząt. Krainę o roślinności jeszcze piękniejszej niż dotychczas. A nazwali ją Aatalay - Krainą Szczęścia.
I oto powstały dwa portale do niej prowadzące z dwóch państw. Jeden na wzgórzach, w okolicach miasta
Atarras. Drugi zaś, w mieście Lamakh. Pośrednikiem między mieszkańcami Krainy Szczęścia, a Dwoma Bogami
miał być Krąg Przymierza, składający się z trzech ludzi krwi Donnara i trzech ludzi krwi Fenosa. Nie wiadomo
z jakich przyczyn Fenijczycy zabili owych trzech Donnarczyków. Jest to kwestia nierozwiązana do dzisiaj, pełna
tajemniczości. Niektórzy uważają, że to Fenos nakłonił swoich poddanych do tego czynu.
Widząc, że harmonia została zakłócona, Donnar zmodyfikował portale w taki sposób, że mogą przez niego
przejść tylko mieszkańcy dwóch państw, którzy żyją ze sobą w zgodzie. A to było, jest i będzie niemal niemożliwe,
gdyż po morderstwie dokonanym przez trzech Fenijczyków nienawiść obu narodów jest rzeczą nieuniknioną.
* BOHATEROWIE *
Dathal
Klasa: Wojownik
Wiek: 17
Pochodzenie: Doen (Donnaria)
Broń: Miecze
Magia: Magia Ognia
Rayla
Klasa: Czarodziejka
Wiek: 17
Pochodzenie: Doen (Donnaria)
Broń: Sztylety
Magia: Magia Ciemności, zwana Czarną Magią
Aervan
Klasa: Łucznik
Wiek: 19
Pochodzenie: Aemid (Fenia)
Broń: Łuki
Magia: Magia Natury
Cronzar
Klasa: Odkrywca
Wiek: 22
Pochodzenie: Halbaard (Donnaria)
Broń: Miecze
Magia: Magia Światła
* DODATKOWE CECHY *
Unikalna grafika lasu stworzona przez Drako na zlecenie,
Taktyczny system walki oparty na TBS by Zenith,
CMS stworzony od podstaw,
Dziennik zadań,
System Reputacji,
Możliwość kupienia/zdobycia mapy każdego państwa,
Muzyka: Jeremy Soul, Bjorn Lynne, Mertruve, Megatronx, Final Fantasy
Facesety głównych bohaterów - mimika twarzy,
* SCREENSHOTY *
Ekran Tytułowy:

Rozmowa:

System walki:

* PODZIĘKOWANIA *
Drako - tileset lasu, betatesty
Zenith - szkielet systemu walki
The Inquisitor - tileset miasta i wnętrz budynków (niewidoczne w demie)
Donny, landofshadows - animacje
Szalony Ivan, GameBoy, Sabikku - niektóre grafiki postaci
DW, Dante - betatesty
Strona projektu: http://thieffer.zamthir.net
Życzę miłego grania, Thieffer.
by Thieffer
* INFORMACJE *
Wersja RM: RPG Maker XP
Gatunek: RPG
Czas potrzebny na przejście dema: około 0,5 godziny
Premiera: ostatni kwartał 2010
Waga: 16mb
Download: RapidShare lub FileFront
* FABUŁA *
Tysiące lat temu wielka pustota panowała nad światem, żadnej żywej duszy, żadnej oznaki życia.
Tylko różnoraka roślinność porastała ziemie kontynentu. I oto pewnego razu wyłonili się dwaj bogowie
Donnar i Fenos. Utworzyli oni dwa niezależne od siebie państwa, których mieszkańcy żyli w przyjaźni i
ogólnej zgodzie. Nazwy dwóch nacji pochodziły od imion bogów, to jest: Donnaria oraz Fenia.
Donnaria ze stolicą w Halbaardzie, położona na północ od Gór Gabogh i rzeki Nivy - elementów
stanowiących granicę. Fenia zaś na odwrót, a jej stolica to Morgrad. Wraz z upływem czasu, rozwijała się
cywilizacja. Powstawały kolejne miasta, świątynie, szlaki handlowe, porty. Kupcy podążali z jednego
państwa do drugiego. Na wartości zyskał dość rzadko spotykany minerał - mithril. Wytwarzano z niego
zarówno biżuterię, jak i miecze. Do walki ze zwierzętami - rzecz jasna. Ludzie nie wiedzieli, co to wojna.
Bogowie widząc zgodę swoich poddanych postanowili utworzyć krainę, w której mieszkańcy będą mieli
pod dostatkiem wszystkiego. Krainę, gdzie ludzie nie spotkają przerażających potworów, humanoidów i
dzikich zwierząt. Krainę o roślinności jeszcze piękniejszej niż dotychczas. A nazwali ją Aatalay - Krainą Szczęścia.
I oto powstały dwa portale do niej prowadzące z dwóch państw. Jeden na wzgórzach, w okolicach miasta
Atarras. Drugi zaś, w mieście Lamakh. Pośrednikiem między mieszkańcami Krainy Szczęścia, a Dwoma Bogami
miał być Krąg Przymierza, składający się z trzech ludzi krwi Donnara i trzech ludzi krwi Fenosa. Nie wiadomo
z jakich przyczyn Fenijczycy zabili owych trzech Donnarczyków. Jest to kwestia nierozwiązana do dzisiaj, pełna
tajemniczości. Niektórzy uważają, że to Fenos nakłonił swoich poddanych do tego czynu.
Widząc, że harmonia została zakłócona, Donnar zmodyfikował portale w taki sposób, że mogą przez niego
przejść tylko mieszkańcy dwóch państw, którzy żyją ze sobą w zgodzie. A to było, jest i będzie niemal niemożliwe,
gdyż po morderstwie dokonanym przez trzech Fenijczyków nienawiść obu narodów jest rzeczą nieuniknioną.
* BOHATEROWIE *
Dathal

Klasa: Wojownik
Wiek: 17
Pochodzenie: Doen (Donnaria)
Broń: Miecze
Magia: Magia Ognia
Rayla

Klasa: Czarodziejka
Wiek: 17
Pochodzenie: Doen (Donnaria)
Broń: Sztylety
Magia: Magia Ciemności, zwana Czarną Magią
Aervan

Klasa: Łucznik
Wiek: 19
Pochodzenie: Aemid (Fenia)
Broń: Łuki
Magia: Magia Natury
Cronzar

Klasa: Odkrywca
Wiek: 22
Pochodzenie: Halbaard (Donnaria)
Broń: Miecze
Magia: Magia Światła
* DODATKOWE CECHY *
Unikalna grafika lasu stworzona przez Drako na zlecenie,
Taktyczny system walki oparty na TBS by Zenith,
CMS stworzony od podstaw,
Dziennik zadań,
System Reputacji,
Możliwość kupienia/zdobycia mapy każdego państwa,
Muzyka: Jeremy Soul, Bjorn Lynne, Mertruve, Megatronx, Final Fantasy
Facesety głównych bohaterów - mimika twarzy,
* SCREENSHOTY *
Ekran Tytułowy:

Rozmowa:

System walki:

* PODZIĘKOWANIA *
Drako - tileset lasu, betatesty
Zenith - szkielet systemu walki
The Inquisitor - tileset miasta i wnętrz budynków (niewidoczne w demie)
Donny, landofshadows - animacje
Szalony Ivan, GameBoy, Sabikku - niektóre grafiki postaci
DW, Dante - betatesty
Strona projektu: http://thieffer.zamthir.net
Życzę miłego grania, Thieffer.