Perfect World [2k3]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: Perfect World [2k3]
@Amadik ja mam wersję jakąś 1.5, ale ona jest otwarta. Lecz na pewno to nie jest ta wersja beta-testowa sprzed testów, bo ją się da przejść :D. I mi się wydaje że to właśnie tą nowsza wersję ci wysyłałem dawno temu. Btw. znalazłem działający link do wersji sprzed testów-waży ona 79.9mb. Ta wersja którą posiadam w archiwum .rar waży 83mb. Tylko czy ta wersja ze strony była otwarta czy zakodowana?
- Amadik
- Posty: 185
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
- Lokalizacja: Żagań
- Kontakt:
Re: Perfect World [2k3]
Zerknij na PM, jeśli podeślesz mi odpowiednie informacje to może zamkniemy sprawę. Dzięki za zainteresowanie (wierne i nieustające przez lata!).
- MisterRedFire15
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 cze 2014, 20:53
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Re: Perfect World [2k3]
https://www.youtube.com/watch?v=ScpEcesL6m4 Demonickyers nagrywał zagrajmy z twojej gry i utknął w pewnym momencie więc dał save innym aby mu pomogli przejśc dalej, niestety nikt widocznie się nie pofatygował i nie znalazł pomysłu co dalej ,a po długiej nie obecności znów widzę cie na forum i mogę to wreszcie napisac bo myślę że wiesz co dalej tam zrobic :) Chyba że to faktycznie błąd :P
- Amelanduil
- Posty: 450
- Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25
Re: Perfect World [2k3]
Demonicfrajers i tak się "zmęczył makerówkami" i już z nich nie nagrywa, także tego :PMisterRedFire15 pisze:https://www.youtube.com/watch?v=ScpEcesL6m4 Demonickyers nagrywał zagrajmy z twojej gry i utknął w pewnym momencie więc dał save innym aby mu pomogli przejśc dalej, niestety nikt widocznie się nie pofatygował i nie znalazł pomysłu co dalej ,a po długiej nie obecności znów widzę cie na forum i mogę to wreszcie napisac bo myślę że wiesz co dalej tam zrobic :) Chyba że to faktycznie błąd :P
Glico☆Magic?
- MisterRedFire15
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 cze 2014, 20:53
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Re: Perfect World [2k3]
Wiem o tym jednak chciał skończyc tą serię :P
- Amadik
- Posty: 185
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
- Lokalizacja: Żagań
- Kontakt:
Re: Perfect World [2k3]
Chyba nie ma sensu, abym to przedłużał bardziej. Sam się zdziwiłem jak wiele czasu upłynęło od mojego poprzedniego posta. Doszedłem do wniosku, że głębsze grzebanie w tej grze nie ma sensu, bo nigdy nie będę w pełni zadowolony. Tyle rzeczy wymaga poprawy, niektóre dialogi, parę kiepskich scen, masa dialogów, trochę map...
Projekt, który otrzymacie jest w pełni otwarty, możecie podglądać grafiki, modyfikować mapy, albo łatać błędy, które napotkacie, możecie patrzeć w idiotyczne nazwy zmiennych i skrypty bez optymalizacji. Nie daję wam jednak czegoś kompletnie rozgrzebanego. Bo gra jest skończona. Dawno temu była, poprawiłem jednak rzeczy, które mnie irytowały najbardziej. A nawet, dzięki dobremu znajomemu, wzbogaciłem nieco ścieżkę dźwiękową. Chciałem to zrobić w całej grze, chciałem przyjrzeć się każdemu drobnemu fragmentowi map jeszcze raz. Nie wiem po co, może to kwestia ambicji albo obawy, że komuś gra może się nie spodobać. Wiecie jak to jest.
Przypominam tylko, że tam był użyty Powermode czy coś w tym stylu, nie wiem jak zwykłe RM z tym działają. Jeśli ktoś się czuje na siłach, aby to testowo przejść i pogrzebać w kodzie to ma moje błogosławieństwo.
Mi pozostanie jeszcze tylko szybka aktualizacja strony gry, reszta już należy do was. No i to tyle.
Projekt, który otrzymacie jest w pełni otwarty, możecie podglądać grafiki, modyfikować mapy, albo łatać błędy, które napotkacie, możecie patrzeć w idiotyczne nazwy zmiennych i skrypty bez optymalizacji. Nie daję wam jednak czegoś kompletnie rozgrzebanego. Bo gra jest skończona. Dawno temu była, poprawiłem jednak rzeczy, które mnie irytowały najbardziej. A nawet, dzięki dobremu znajomemu, wzbogaciłem nieco ścieżkę dźwiękową. Chciałem to zrobić w całej grze, chciałem przyjrzeć się każdemu drobnemu fragmentowi map jeszcze raz. Nie wiem po co, może to kwestia ambicji albo obawy, że komuś gra może się nie spodobać. Wiecie jak to jest.
Przypominam tylko, że tam był użyty Powermode czy coś w tym stylu, nie wiem jak zwykłe RM z tym działają. Jeśli ktoś się czuje na siłach, aby to testowo przejść i pogrzebać w kodzie to ma moje błogosławieństwo.
Mi pozostanie jeszcze tylko szybka aktualizacja strony gry, reszta już należy do was. No i to tyle.
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: Perfect World [2k3]
Spoko, przejdzie się czwarty, czy tam piąty raz.
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: Perfect World [2k3]
Ostatnio gram sobie w Perfect World wersję 1.5 i natrafiłem na paskudny błąd który psuje kompletnie rozgrywkę Podczas przemierzania pomieszczeń CC natrafiłem na drzwi które jak z nich skorzystam to wyskakuje błąd.
Jest to o tyle kłopotliwe bo jest tam mechanizm wyłączający robota rażącego prądem, sklei wyłączając robota otwieram drzwi do dalszego korytarza, powiązanego z główną fabułą. Wie ktoś jak można rozwiązać ten problem
Jest to o tyle kłopotliwe bo jest tam mechanizm wyłączający robota rażącego prądem, sklei wyłączając robota otwieram drzwi do dalszego korytarza, powiązanego z główną fabułą. Wie ktoś jak można rozwiązać ten problem
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: Perfect World [2k3]
Przeszedłem Perfect World wersję 1.5
Gra jest naprawdę dobra i zasługuję na miano klasyka wśród RMmówek, Jednak natrafiłem na sporo błędów mniejszych lub większych. Ale po kolei:
Największym błędami były dwa przejścia z których jak się skorzystało to wywalało grę. Śmieszne jest w tym że wersja 1.4 nie miała tych błędów, dzięki czemu dało radę jakoś je obejść przenosząc zapisy i zasoby graficzne z 1.5 do 1.4 na całe szczęście te błędy nie mają nic wspólnego z główną fabułą. Jeden błąd był powiązany z zadaniem pobocznym z Egzekutorami w Dubaju, a drugi niedaleko kwatery Alexa, w pomieszczeniu gdzie można było wyłączyć bota strażniczego.
Kolejnym błędem (TYM RAZEM ZWIĄZANYM Z GŁÓWNĄ FABUŁĄ). Początkowo wybrałem ścieżkę Sigmy, jednak w misji Malezja I musiałem przedostać się szybem wentylacyjnym i podpatrzyć projekt REX. Po wszystkim jak wracałem znowu szybem wentylacyjnym zaczepiał nas strażnik CC. Oprócz opcji z milczeniem po wybraniu jednej z trzech opcji kwestia dialogowa strażnika ''życzę miłego dnia'' się zapętlała. Co prawda dało się to jakoś obejść, niestety nie po wykonaniu zadania nie odpalały się już żadne inne dialogi itp. Przez co przejście gry stojąc po stronie Sigmy jest kompletnie niemożliwe. Sprawdzałem to i niestety w wersji 1.4 też jest ten błąd, lecz tam nie zostajemy przytłoczeni kwestią upierdliwego strażnika, jednak mimo to misja ta nie da się już wykonać. Na całe szczęście Przed opuszczeniem Kairu była możliwość wybrania ścieżki Szponów, dzięki czemu udało mi się wybrnąć z tego poważnego błędu wybierając po prostu inną stronę konfliktu. Całe szczęście ze misja z Malezją, różni się między danymi stronami, bo gdyby była podobna to Perfect World byłby grą nie do przejścia.
Kolejny poważny błąd jaki natrafiłem. Po wybraniu już strony Szponów jestem w kwaterze Sigmy. Wchodzę do pomieszczenia, tam jest nieudana walka z Agentem H i parę kwestii dialogowych. Po wszystkim, mamy możliwość pójścia dalej lub powrotu do poprzedniego pomieszczenia. Po wybraniu tej drugiej opcji by zapisać grę, wyżłem potem znowu weszłem i znowu wyżłem i nagle wszyscy zmartwychwstali Kiedy znowu weszłem, spotkałem szefostwo Sigmy, którzy gratulowali mi dobrze wykonanego zadania. Wygląda na to że przypadkowo po dwukrotnym wyjściu teleportuje mnie do mapki gdzie rozgrywa się akcja jeżeli wybrałbym ścieżkę Sigmy.
Oprócz tego, masę blokad w nieprzewidywalnych miejscach, możliwość chodzenia po wodzie w Malezji lub po ścianach, brak trzęsienia się windy w jednym z budynków w Dubaju itp. Mógłbym jeszcze wymieniać, jednak nie widzę sensu.
Przyczepię się jeszcze do tego, dlaczego Gladiatorzy nie mają widocznych questów w Dzienniku zadań Według mnie powinny tam być Brakowało mi też podglądu przedmiotów fabularnych czy też ilości Odlotu w Ekwipunku. Oraz błąd z przyciskami bo od czasu do czasu granaty mieszały mi się z tymi fiolkami leczniczymi. Więc kiedy jak chciałem się uleczyć to zamiast tego umieszczłem granat na podłodze. Był też błąd, z wyświetlanymi się liczbami w Ekwipunku: Ciągle było widać 4 sekrety, choć odkryłem ich znacznie więcej lub przy kartach danych, po przekroczeniu liczby 10 druga cyfra znikała
No i te wywalanie gry po wyłączeniu dziennika zadań Ale to drobiazg w porównaniu do niektórych błędów o których już pisałem.
Mimo tego wszystkiego, gra mi się bardzo spodobała, i z pewnością powrócę do niej jeszcze kilka razy by ogarnąć inne ścieżki. Czekam na kolejną wersję 1.6 tym razem Perfekcyjnie poprawioną
Mam jeszcze jedno pytanko: O co chodzi z tymi drzwiami w Pałacowym ogrodzie w Górnym Kairze Jest tam panel do którego nie można się włamać Łamaczem kodów. A trzeba tam jakiś kod wpisać. Wie ktoś jaki
Gra jest naprawdę dobra i zasługuję na miano klasyka wśród RMmówek, Jednak natrafiłem na sporo błędów mniejszych lub większych. Ale po kolei:
Największym błędami były dwa przejścia z których jak się skorzystało to wywalało grę. Śmieszne jest w tym że wersja 1.4 nie miała tych błędów, dzięki czemu dało radę jakoś je obejść przenosząc zapisy i zasoby graficzne z 1.5 do 1.4 na całe szczęście te błędy nie mają nic wspólnego z główną fabułą. Jeden błąd był powiązany z zadaniem pobocznym z Egzekutorami w Dubaju, a drugi niedaleko kwatery Alexa, w pomieszczeniu gdzie można było wyłączyć bota strażniczego.
Kolejnym błędem (TYM RAZEM ZWIĄZANYM Z GŁÓWNĄ FABUŁĄ). Początkowo wybrałem ścieżkę Sigmy, jednak w misji Malezja I musiałem przedostać się szybem wentylacyjnym i podpatrzyć projekt REX. Po wszystkim jak wracałem znowu szybem wentylacyjnym zaczepiał nas strażnik CC. Oprócz opcji z milczeniem po wybraniu jednej z trzech opcji kwestia dialogowa strażnika ''życzę miłego dnia'' się zapętlała. Co prawda dało się to jakoś obejść, niestety nie po wykonaniu zadania nie odpalały się już żadne inne dialogi itp. Przez co przejście gry stojąc po stronie Sigmy jest kompletnie niemożliwe. Sprawdzałem to i niestety w wersji 1.4 też jest ten błąd, lecz tam nie zostajemy przytłoczeni kwestią upierdliwego strażnika, jednak mimo to misja ta nie da się już wykonać. Na całe szczęście Przed opuszczeniem Kairu była możliwość wybrania ścieżki Szponów, dzięki czemu udało mi się wybrnąć z tego poważnego błędu wybierając po prostu inną stronę konfliktu. Całe szczęście ze misja z Malezją, różni się między danymi stronami, bo gdyby była podobna to Perfect World byłby grą nie do przejścia.
Kolejny poważny błąd jaki natrafiłem. Po wybraniu już strony Szponów jestem w kwaterze Sigmy. Wchodzę do pomieszczenia, tam jest nieudana walka z Agentem H i parę kwestii dialogowych. Po wszystkim, mamy możliwość pójścia dalej lub powrotu do poprzedniego pomieszczenia. Po wybraniu tej drugiej opcji by zapisać grę, wyżłem potem znowu weszłem i znowu wyżłem i nagle wszyscy zmartwychwstali Kiedy znowu weszłem, spotkałem szefostwo Sigmy, którzy gratulowali mi dobrze wykonanego zadania. Wygląda na to że przypadkowo po dwukrotnym wyjściu teleportuje mnie do mapki gdzie rozgrywa się akcja jeżeli wybrałbym ścieżkę Sigmy.
Oprócz tego, masę blokad w nieprzewidywalnych miejscach, możliwość chodzenia po wodzie w Malezji lub po ścianach, brak trzęsienia się windy w jednym z budynków w Dubaju itp. Mógłbym jeszcze wymieniać, jednak nie widzę sensu.
Przyczepię się jeszcze do tego, dlaczego Gladiatorzy nie mają widocznych questów w Dzienniku zadań Według mnie powinny tam być Brakowało mi też podglądu przedmiotów fabularnych czy też ilości Odlotu w Ekwipunku. Oraz błąd z przyciskami bo od czasu do czasu granaty mieszały mi się z tymi fiolkami leczniczymi. Więc kiedy jak chciałem się uleczyć to zamiast tego umieszczłem granat na podłodze. Był też błąd, z wyświetlanymi się liczbami w Ekwipunku: Ciągle było widać 4 sekrety, choć odkryłem ich znacznie więcej lub przy kartach danych, po przekroczeniu liczby 10 druga cyfra znikała
No i te wywalanie gry po wyłączeniu dziennika zadań Ale to drobiazg w porównaniu do niektórych błędów o których już pisałem.
Mimo tego wszystkiego, gra mi się bardzo spodobała, i z pewnością powrócę do niej jeszcze kilka razy by ogarnąć inne ścieżki. Czekam na kolejną wersję 1.6 tym razem Perfekcyjnie poprawioną
Mam jeszcze jedno pytanko: O co chodzi z tymi drzwiami w Pałacowym ogrodzie w Górnym Kairze Jest tam panel do którego nie można się włamać Łamaczem kodów. A trzeba tam jakiś kod wpisać. Wie ktoś jaki
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: Perfect World [2k3]
Nie pamiętam dobrze, ale bardzo możliwe że kod do tych drzwi jest do znalezienia gdzieś w epizodzie Agenta H. :>
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 17 kwie 2021, 22:24
- Lokalizacja: NYC
Re: Perfect World [2k3]
Odkopuję :)
Czy mogę się więcej dowiedzieć o tym, jakie są wady i zalety współpracy z Wartownikami lub Strażnikami?
Są jakieś "wyjątkowe" nagrody, które otrzymam/stracę, jeśli poświecę się jednej z frakcji?
Poza tym, czy istnieją inne podfrakcje, które się "nie lubią" i współpraca z jedną zamknie mi drogę do bonusów innej?
Czy mogę się więcej dowiedzieć o tym, jakie są wady i zalety współpracy z Wartownikami lub Strażnikami?
Są jakieś "wyjątkowe" nagrody, które otrzymam/stracę, jeśli poświecę się jednej z frakcji?
Poza tym, czy istnieją inne podfrakcje, które się "nie lubią" i współpraca z jedną zamknie mi drogę do bonusów innej?
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: Perfect World [2k3]
Wykonujący zadania dla pobocznych frakcji zdobywamy punkty reputacji. Mając odpowiednią ich ilość zmniejsza się cena kosztu poszczególnych przedmiotów. To że Strażnicy i Wartownicy się nie lubią, niestety nie ma aż tak dużego znaczenia po za typ że pozbędziemy się Wartowników na danym obszarze. Na samym początku gry jest pewien trik który sprawia że możemy sobie nabić olbrzymią ilość punktów reputacji u Wartowników przez co kasując ich z danego obszaru nie zaszkodzimy sobie jeżeli chodzi o reputację. Pamiętam że miałem u nich nabite aż 125 punktów reputacji :D A mogłem bez problemu nabić więcej XDSsinssrigg pisze: ↑18 kwie 2021, 17:34jakie są wady i zalety współpracy z Wartownikami lub Strażnikami?
Niestety nie. Jak już pisałem wpływa to tylko na cenę przedmiotów.
Spoiler:
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- Dark Den
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 lut 2022, 07:30
- Kontakt:
Perfect World [2k3]
Dziękuję za korzystanie z mojej muzyki. Bardzo się cieszę, że Ci się spodobał i wykorzystałeś go w swojej grze. Przepraszam za mój polski. Przetłumaczyłem to w Tłumaczu Google.
Z poważaniem,
Dark Den
Z poważaniem,
Dark Den