Perfect World [2k3]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Neo
Posty: 131
Rejestracja: 24 lip 2006, 15:27

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Neo »

Gdy taki błąd mi wyskakuje to zamykam Mozillę, wszelkie winampy i inne chodzące programy i błąd już nie występuje!!!
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: X-Tech »

Problemy z power mode mówią jasno, żeby go po prostu nie używać, bo się może to skończyć nie działaniem gry u wielu osób. PWmode2003 to nie takie super cudo jakim go malują i malowaliśmy - są inne łatki, które mogą zastąpić opcje power moda2003 w sumie polecam na przyszłość każdemu jak robi grę rozejrzeć się za czym innym. Ja sam doświadczyłem problemów z Power Mode 2003 jak robiłem 8bit questa. Potem ludziom się gry wywalają do windowsa, bo się okazuje, że na niektórych utworach potrafi im wywalić gra (!!)
Awatar użytkownika
Foxik
Posty: 139
Rejestracja: 20 sty 2010, 15:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Foxik »

Secretman pisze:Rozumiem, że masz Vistę?
Rzadko instaluję dema, mam Win7 :3
Gdy taki błąd mi wyskakuje to zamykam Mozillę, wszelkie winampy i inne chodzące programy i błąd już nie występuje!!!
Ku mojemu niemałemu zdziwieniu po wyłączeniu 3/4 programów w tle (czyli z pięciu), Zadziałało!
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 2041
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Rave »

AI-RPG pisze:Problemy z power mode mówią jasno, żeby go po prostu nie używać, bo się może to skończyć nie działaniem gry u wielu osób. PWmode2003 to nie takie super cudo jakim go malują i malowaliśmy - są inne łatki, które mogą zastąpić opcje power moda2003 w sumie polecam na przyszłość każdemu jak robi grę rozejrzeć się za czym innym. Ja sam doświadczyłem problemów z Power Mode 2003 jak robiłem 8bit questa. Potem ludziom się gry wywalają do windowsa, bo się okazuje, że na niektórych utworach potrafi im wywalić gra (!!)
W 100% się zgadzam, a dodatkowo powiem, że użycie BetterAEP Cherry'ego + Audieremony + ForceHarmony + jakiś patch na działania = gra działająca zarówno w Linuksie i windowsie (przynajmniej dopóki nie korzystasz z filmów). PM2k3 co prawda też sprawuje się dość nieźle, ale niestety pod Pingwinkiem dźwięku niet, cokolwiek byś nie robił.
Awatar użytkownika
Kapusta
Posty: 1
Rejestracja: 25 lip 2011, 14:12

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Kapusta »

Witam serdecznie mój panteonie RpgMaker'ów!

Przeszedłem grę Perfect World dwukrotnie,
raz pod szyldem Sigmy, a raz pod ColoseumCorp,
potem wymieniłem kilka maili z Amadikiem,
i muszę szczerze wyznać, że jestem zafascynowany
zarówno grą, która jest arcydziełem,
jak i autorem, który jest geniuszem. :)

Fenomenem dla mnie osobiście jest,
że gra tak bardzo rozbudowana,
o nieliniowej fabule, o tylu 'znajdźkach'
i questach pobocznych nadal trzyma się kupy!
I właśnie ta fabuła!
Świeża i oryginalna, ciągle trzymała mnie w napięciu.

Trudno mi znaleźć jakieś złe strony tej gry,
oprócz nielicznych błędów w blokowaniu na mapach,
kręcenia się metrem po Dubaju i trudnego kodu w Edenie.
Powtarzam, biorąc pod uwagę ogrom projektu,
gra jest niezwykle czysta i spójna.

Nie ulega wątpliwościom, że pewnego dnia
gdy znowu po części zapomnę szczegóły tej gry,
przejdę ją po raz trzeci, tym razem pod szyldem Szponów.
Aby zawalczyć trochę o swoją wiarygodność
muszę powiedzieć, że sam jestem początkującym Maker'em,
(jednak jedyna ukończona gra nie przeżyła formatowania)
i grałem w wiele gier spod RM, więc mam porównanie.

Muzyka, moim zdaniem, jest świetnie dobrana
do oryginalnego klimatu gry, doskonale podkreśla
jego mroczność i tajemniczość.
Przebieg jest bardzo zrównoważony,
ze względu na wymieszanie momentów
akcji i chwile spokojnych dialogów.
Nareszcie - zmiany lokacji zapobiegają nudzie.

Perfect World to dla mnie osobiście arcydzieło.
Naprawdę nie pamiętam gry spod RM,
która bardziej by mnie zafascynowała.

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam Amadika oraz całą resztę.

Obserwuję w milczeniu scenę RM,
na pewno takich jak ja jest więcej,
którzy nie sięgając poprzeczki którą stawiacie,
(a bardzo dobrze, że to robicie)
nie odezwą się słowem.

Widziałem jak zmartwiliście się ostatnim
uspokojeniem tej "sceny RM", ale chcę
Was pocieszyć, że zawsze są momenty
lepsze i gorsze, a tych gorszych potrzebujemy
właśnie do tego, aby docenić te lepsze.

Dziękuję raz jeszcze,
tym razem za całą Waszą pracę,
i inspirację dla mnie i innych,
do tworzenia swoich własnych gier,
a o to przecież w tym wszystkim chodzi.
Dziękuję.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: X-Tech »

Zapomnij o moim durnym komentarzu sprzed półtora roku napisanym z idiotycznych pobudek...jak chcesz znać szczegóły to PW i nie ma wiele związku z samą grą. Gra jest świetna jeśli nie rewelacyjna i nic tego nie zmieni ;P





Zagrałem od nowa i piszę serio: Gra ma urzekający klimat...Zapewniam, że to nie jest prościutka w budowie gra - od strony fabularnej naprawdę warto skupić swoją uwagę na rozmowach i rozglądać się dookoła, by chwytać jej smaczki - to potrafi mocno ciekawić. Momentami ma się wrażenie, że jesteśmy tam w grze - dosłownie, klimat lokacji miesza się z daną kwestią w fabule, a lokacje zdają się żyć swoim życiem i momentami zapominamy o świecie kiedy w to gramy. ah




Wprowadziłeś liczne urozmaicenia przed przystąpieniem do misji. Mamy trening, oraz zwiedzanie i poznawanie bazy - sugeruję ją poznać i polubić potraktować jak swój nowy dom co ja uczyniłem, aby zadomowić się w klimacie gry - jest niesamowity. Pomoże w tym quiz, który przypomni, że to projekt, w którym warto pamiętać, niektóre fakty i lepiej poznać miejsce pracy. NPC w bazie to nie są zwykłe pionki ich kwestie zmieniają się z czasem...Gra urzeka atmosferą. Liczne różnobarwne światła topione we mgle kojarzą się z najlepszym filmem s-f - wiadomo jakim. Muzyka wpasowuje się w niepokojący klimat wydarzeń, które mają nastąpić - jest świetnie dobrana tak naprawdę...Wiem, że w grze utwory zostały skompresowane - czy udostępnisz utwory w wyższej jakości w osobnym pliku, by można je podmienić w gierce ? To by było rewelacyjne.



Co jeszcze ? Informacje ze świata - to też dodaje atmosfery. Możemy czytać w komputerach o tym co ważnego dzieje się na świecie (wiadomości)
Oryginalne menusy w grze.
Wieżyczki, szukanie łamaczy kodów, alarmy, potężny pistolet. To wszystko mi się spodobało.
Stacje lecznicze przemyślani NPC i ich funkcje i role jakie spełniają w różnych lokacjach.
Tutaj NPC są wbici w świat gry i nie odrywają nas od klimatu gry swoimi wypowiedziami - oni w nim żyją co wpisuje się jako jeszcze większy + dla atmosfery.
O własnym systemie walki nie trzeba wspominać. Mi ciągle na myśl ten pistolet i sposób strzelania przywołuje na myśl główną postać z najlepszego filmu s-f (znów) xd


Nie zapomniałeś też o tym, że to całkowicie niezależna gra, więc nie stronisz od żartów na tematy typu seks, narkotyki, humoru - co w pewien sposób jednak urozmaica gierkę - takich rzeczy trudno spodziewać się w komercyjnej grze w tak śmiałym wydaniu (seks w łazience xd)
Czy to nie było picie do sceny z gry, którą się zainspirowałeś - słynnej sceny z łazienką damską ? XD




Ja gram w ten tytuł na padzie (tak jak w praktycznie wszystko) więc jedyne co mi się tutaj nie spodobało to fakt, że, aby uruchomić pewne rzeczy trzeba użyć klawiatury (bo użyto tu niestandardowych przycisków), a więc ja muszę podnieść tyłek z wyrka i sięgać do klawiatury, ale przynajmniej robię wtedy brzuszki XD





Podobają mi się ogólnie lokacje i użyte chipsety. Bardzo ciekawie budujesz mapy i aż szkoda takiego talentu, by nie wydawał kolejnych gier na rpgmaker =D, choćby dość "prostych" opartych na klimatycznej fabule i niepokojących tytułach - jak "Ostatnie WAKACJE Alexa" . Może tym razem niepokojąca przygodówka pokroju "OWA" rozgrywająca się w kosmosie w stylistykach graficznych Perfect World, które są rewelacyjne ? Rób cokolwiek z pewnością zrobisz klimat. :))


Wracam do gry...jestem nią...jak to nazwać oczarowany/wciągnięty/zahipnotyzowany. Niepotrzebne skreślić.
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 185
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Amadik »

Obrazek
Przez ostatni rok otrzymywałem bardzo dużo opinii dotyczących Perfect World ( za wszystkie jeszcze raz dziękuję ).
Pozwoliło mi to zrozumieć w czym tkwią słabsze i silniejsze strony gry oraz w jakim kierunku dążyć, aby ulepszyć ją do poziomu zadowalającego większość. Nie ustawały też pytania o ewentualną kontynuację, lub inne gry, które mam zamiar stworzyć.

Parę tygodni temu postanowiłem włączyć Perfect World, aby zobaczyć czy po takim czasie od premiery zauważę wiele rzeczy, które wymagają dopracowania lub zmienienia. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że niektóre rzeczy można po prostu przerobić, aby cała gra na tym zyskała. Zacząłem poprawiać zdarzenia, dialogi, scenki, mechanikę gry i bawiłem się przy tym jak dawniej. Zdaję sobie sprawę, że szczególnego dopieszczenia wymaga końcówka gry, która była robiona pod wpływem czasu i mniej istotne rzeczy po prostu zignorowałem.

Pomimo chronicznego braku czasu stopniowo ulepszam istniejącą grę, a w wolnej chwili tworzę jej nową część.
Perfect World: Zero.

Perfect World: Zero to seria scenariuszy, epizodów, których akcja odbywa się na przestrzeni kilkunastu lat. Każdy z nich opowiada inną historię i ma innego bohatera ( znanego z głównej części Perfect World ). Epizody te mają jeszcze bardziej przybliżyć świat gry i wydarzenia, które miały miejsce na długo przed rozpoczęciem akcji głównego wątku. Mam nadzieję, że pozwoli to przybliżyć sylwetki tych postaci, które odegrały poboczną, lecz istotną rolę w "planie".

Zapraszam do przewertowania działu Projekt, gdzie postaram się na bieżąco umieszczać listę zmian oraz informacje o tym jaki status mają epizody Zero.
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Soul

Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Konrad Championship (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 2)
Posty: 526
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Soul »

Amadik, wreszcie podzieliłeś się tą wiadomością z resztą świata :-D
Jestem ciekawy jak skończy się Perfect World: Zero skoro co epizod inna postać.
Mam nadzieję ,że zakończenie da mi do myślenia, i nie będzie czymś prostym, a bardziej skomplikowanym. Mam pytanie ,otóż czy przez wszystkie epizody będzie towarzyszył jakiś odrębny cel, dla każdej osoby, czy będzie się ciągła między nimi fabuła?
Mógłbyś za wygranie gry dać grającemu kod do Perfect World, dodający coś ciekawego, to mogłoby zachęcić graczy do zagrania w obie gry. Może sposób na inne zakończenie, nie po stronie Szponów,CC ani Sigmy, a jakieś super sekretne :P
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: X-Tech »

Dobra wiadomość. Mam nadzieję, że starczy po drodze czasu na horrorek/przygodówkę :)

Czy będzie jakaś wersja z uproszczonym sterowaniem, by do gry wystarczył sam pad ?
(W makerze pad domyślnie obsługuje, shifta, esc, enter i strzałki zabrakło miejsca na q i parę innych rzeczy)

Nie wiem czy sens to pisać, ale wg. mnie pod pada ok by było tak:


esc - lista wszystkich menusów i podmenusów łącznie z dostępem do zapisu gry.
shift - zmiana broni (dodać do listy wolny slot czyli brak jakiegokolwiek ataku)
enter - strzelanie (jeśli wybierzemy ten slot pusty shiftem wtedy nie będziemy strzelać hakując/rozmawiając - swoiste ukrycie broni)

tak uproszczone sterowanie było by okdo grania na padzie. Na klawiaturze gra się całkiem ok. Jeśli nie przewidujesz sterowania dla fanów grania na padzie to nie ma problemu.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Jazzwhisky »

Tak w pół-tematu, X - możesz użyć jakiegoś softu (np. Joy2Key) do przypisania klawy pod przyciski gamepada, przynajmniej tylu, ile masz wolnych przycików na kontrolerze (ew. możesz też zaprogramować kombinacje). Jest też chyba możliwość edycji pliku .exe gry pod hexeditorem, by dodać obsługę czwartego przycisku na padzie. =)

Co do samego newsa, rozwój PtW nie może nie cieszyć, chociaż podejrzewam, że poprawione i uzupełnione zostaną elementy, które i tak są już najambitniejszym i najlepszym kawałkiem RM-gry w historii polskiego RM.

Stąd jedno pytanie - jak wiele z poprawek obejmuje bugi i elementy zręcznościowe/mechanikę gry?
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 185
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Amadik »

@bluemike
Na chwilę obecną opieram się na zdarzeniach, które nie są ze sobą powiązane, lecz mają większy czy mniejszy wpływ na to co dzieje się podczas wątku głównego ( Patrz na przykład retrospekcja z Mathiasem podczas głównego wątku czy krótkie pokazówki z Agentem H. ). Reszta "scenariuszy" jest na razie w planach, na pewno pojawi się kolejny z H. - bo motywy kierujące jego zachowaniem i podejściem do P. nie zostały do końca wyjaśnione ( A to przecież jedna z najbardziej istotnych postaci ! ). No i trzeci, z pewnym dobrze znanym gościem, który postanowił "przywdziać szpony".

A pomysł z "bonusem" za przejście epizodu jest ciekawy, rozważę to, chociaż pewnie nie w formie innego zakończenia głównego wątku, a jakiejś pobocznej, nowej lokacji, do której można wejść znając kod.

@X-Tech
Na chwilę obecną problem tkwi w tym, że w grze wykorzystywanych jest bardzo dużo przycisków.
W wersji 1.5 wygląda to tak:
Leczenie - E
Strzał - Q
Menu - Teraz I, ale zmienione na ESC.
Dziennik - F1
Dokumenty- F2
Granat - W
Zmiana broni - 1-4.

Możliwe jest uproszczenie Menu i Dokementów/Dziennika - Wywołanie tego pod jednym klawiszem ( ESC ) i późniejsza opcja wybrania tego co właściwie chcesz zobaczyć. F1 i F2 odchodzi.
Pozostają Q W E i 1-4.

Pomysł z Shiftem będzie chyba nietrafiony. Sprowadzi się do tego, że bazie wroga trzeba będzie naciskać shift od 1 do 4 razy aby przełączyć się z trybu walki ( i listy broni ) do trybu hackowania/rozmowy. Mnie za którymś razem by to zdecydowanie zdenerwowało. Ponadto - w Ptw są zaledwie 4 bronie ( wliczając nieszczęsny nóż, którym nic nie ubijesz ), a można je stosunkowo szybko zmieniać też w menu gry. Pomyślę jeszcze nad tym.
Dzięki za propozycję.

@Jazzwhisky
Na chwilę obecną najbardziej skupiam się na poprawie tego co sam zauważam i tego co mnie drażni. Uzupełniam zawartość i wygląd niektórych lokacji, oświetlenie, zdarzenia...
Skupiam się na dialogach - na przykład strażnicy w SC są teraz bardziej skłonni mówić o tym co się właśnie dzieje ( Cholera, przecież cały oddział gdzieś zaginął ! ), niż o byle czym, tak jakby świat zewnętrzny ich nie obchodził. Ponadto wcześniej wprowadzam już argumentację "Za" i "Przeciw" dołączeniu do danej frakcji, tak aby gracz mógł się namyślić do czego chce dążyć i która ze stron ma w tym "konflikcie" rację. Sporo będzie też nowych scen między rozdziałami informujących co dzieje się z dala od miejsca gry i co planują ci miej i bardziej dobrzy.
Główną grę poprawiam w czasie tworzenia "Zero", bo pozwala mi to lekko powiązać te epizody ( nawiązania do przeszłości, szczególnie w odniesieniu do Agenta H. )

Bugi, elementy zręcznościowe i mechanika - Bugi bugami, co zauważę to poprawię - niestety nie mam wyczucia przeciętnego gracza i ciężko mi zaimprowizować niektóre sytuacje, w przypadku których taki a nie inny błąd wystąpi ( Oczywiście cały czas przyjmuję zgłoszenia błędów wszelkiej maści na swoją skrzynkę! ).
W chwili obecnej rozważam inną klawiszologię, o której pisałem wyżej. Systemu walk nie dotykam, bo teraz byłoby to stanowczo za dużo roboty.
Jeśli masz jakieś propozycje to daj znać, bluemike podsunął mi na przykłąd pomysł ulepszenia minigry 'Labirynth' i na chwilę obecną jest ona znacznie bardziej grywalna ( i trochę łatwiejsza ).
Wszelkie zmiany będę odnotowywał na stronie.

Aha, co pewnie ucieszy większość - Windy i metro będą poruszały się teraz dwa razy szybciej;)
Awatar użytkownika
Soul

Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Konrad Championship (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 2)
Posty: 526
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Soul »

Zapomniałem zadać jednego pytania w ostatnim poście :D
Czy gra odnosi się do kalendarium, tzn: ważniejsze wydarzenia będą pokazane w grze?
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Adrap »

Jestem w tym statku od Syriusza i Ojców i mam problem.
Jaki kod 4-cyfrowy trzeba wpisać po tym niebieskim piętrze? Tam gdzie bohater mówi że szyfr jest dość prosty?
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 185
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Amadik »

@Adrapnikram Kod to rok akcji gry.

A Twój post do najlepszy przykład tego jak bardzo głupi jestem. W Marcu 2013 roku została wydana nowa, lepsza wersja gry, która zawierała także pierwszy epizod poboczny, niezwiązany bezpośrednio z główną grą. Znalazły się w niej też setki poprawek graficznych, dźwiękowych, dialogowych, to była mocno odświeżona wersja PtW, a zagadka z kodem też została tam zmieniona.

Najlepsza część tego wszystkiego? Ta wersja była dostępna jedynie na stronie gry, nigdy nie trafiła na tsukuru. Ale Link z mega.co.nz w pewnym momencie wygasł, a ja go nie aktualizowałem. Można uznać, że ktoś na pewno ściągał Perfect World:Zero i w nie zagrał. Kto?

Przychodzi mi za to płacić, bo w końcu, w lipcu 2014 padłem ofiarą syndromu spalonego dysku ze starego komputera. Tego na którym znajdowała się ta wersja, projekt był otwarty, pliki niezabezpieczone. Innymi słowy mógłbym uznać, że projekt i możliwość jego edycji przepadł na zawsze. Jest jednak nadzieja - jeden z testerów, dobra dusza, posiadał wersję, którą wysłałem do testów, była ona otwarta. Problem w tym, że wciąż posiada ona szereg błędów, a po latach dość ciężko mi je wytropić. I nawet nie wiem czy chcę się w to bawić.

Jeśli jednak ktoś posiada wersję 1.5, tę z rozdziałem Agenta H i zdążył pobrać ją z mega.co.nz w momencie gdy była tam udostępniana niech mi ją podeśle. Marzy mi się zamknięcie tej sprawy, a męczy mnie ona od prawie roku.

Nie muszę chyba pisać, że prędzej stworzę jakąś grę w konkretnym języku programowania zamiast w RM? Chociaż sentyment pozostał, a i cholernie smutno by było jeśli nikt by nie usłyszał o Perfect World: Zero.
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Adrap »

Co do kodu... Dobra dusza mi pomogła :D
Amadik pisze:Nie muszę chyba pisać, że prędzej stworzę jakąś grę w konkretnym języku programowania zamiast w RM? Chociaż sentyment pozostał, a i cholernie smutno by było jeśli nikt by nie usłyszał o Perfect World: Zero.
Jak najbardziej podłączam się do prośby. Dla mnie to najlepsza gra w RM, jeszcze chyba wisi TOPka na gońcu i pograłbym w tą wersję 1.5
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
ODPOWIEDZ