[XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

Post autor: X-Tech »

Nie mogę się doczekać. Twoja gra z dinozaurami pokazała że masz głowę do gier. Tylko przez obecny projekt chaos - chaos coś ci się zamieszkało w procesie twórczym a przecież wystarczyło bardziej w punkt większe zależności i byłaby już dawno niejedna lepsza gierka. Może nic straconego ale ten proces twórczy zamiast wydania gry od jednego krótkiego tekstu zapowiedzi z konkretami - to jakaś tragedia. Nadal nie rozumiem po co dzienniczek tworzenia gry który powinien być wasza tajemnica wpierdzielacie w tematy zapowiedzi trując inne zapowiedzi których twórcy faktycznie są konkretni i traktują te tematy jak zapowiedzi czyli krótkie info o grze trzy zdania o fabule z dwa o mechanice i bayabongo a nie zatruwanie latami jakimiś logami dziennikami tworzenia gry w publicznych zapowiedziach. Ja od dawna wiem że większość tematów w dziale zapowiedzi na polskiej scenie rma to nie są zapowiedzi i ten wg mnie chory egoistyczny ze strony autorów tych dzienniczków spoilerów tworzenia proceder powinien się skończyć bdawno bo kopiecie tym tylko dołek nie tylko pod waszymi grami ale sobą jako twórcami bo tracicie i zaufanie i zainteresowanie ludzi jako osoby które wydają gry a nie leja wodę. Dobrze wiecie że to już przestaje być zapowiedź kiedy sprowadza się do spoiler loga publicznego tego co nadlubaliscie w rmie co parę dni odswiezanego latami. Wasze tematy idą w górę ale faktyczne zapowiedzi ludzi którzy piszą konkrety przepadają w tyl. To oni moim zdaniem zasługują na uwagę a nie wy w kółko podbijając te tematy zapowiedzi sztucznie. Zobacz że o twoim demo praktycznie nic słowa nie napisał od tamtej pory ten temat został podbity wiele razy. Skoro nie było opinii o demo to powinno dać do myślenia że może wcale to nie było dobre. Następne demo następne info. To by była zapowiedź.....A tak ? Wiele tematów stoi pustawych w tyle na przodzie są zwykle wasze zapowiedzi zrobienia mapek albo paru pikseli tylko że to nie są zapowiedzi gier. Szczerze to doprowadza do znużenia totalnego gier nie ma zapowiedzi gier nie ma a faktyczne przez to lecą w tył. Tyle
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 368
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

Post autor: Kitabake »

X-Tech pisze:
06 lis 2021, 09:23
...wy w kółko podbijając te tematy zapowiedzi sztucznie...
Oj nie przesadzajmy, moje update-y są kwartalne, a ostatnio nawet przez pół roku nic nie pisałem. Z taką częstotliwością dużo sztucznej sławy nie zyskam. Z mojej perspektywy wygląda to tak, że na forum i tak się mało dzieje, więc fajnie jak ludzie co jakiś czas napiszą co słychać w ich projektach. Trzy-cztery razy do roku podbicie tematu o faktyczny progres nad projektem to chyba nie grzech śmiertelny.
Każdy ma swoje podejście i oczekiwania co do sceny RM. Dla mnie to zawsze fajniej oglądało się progress, niż gotowe produkty. Myślę, że jest okej :)

X-Techu twoje bezkompromisowe opinie są zawsze mile widziane, jest to dla mnie inna perspektywa. Po przemyśleniach z częścią rzeczy się zgadzam ale nie z wszystkim, tak jak z wyżej wymienionym cytatem. Kwestia perspektyw.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 368
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

Post autor: Kitabake »

21Q4 & 22Q1 "Ciepło, cieplej, gorąco!"
Obrazek Obrazek

Przemyślenia
Nadszedł czas na robienie lochów z drobnymi zagadkami, dodatkowymi mechanikami.
Świat poza lochami już jest w większości gotowy. Co prawda brak NPC-ów, dialogów itd. ale mapki już są :)

Region Pyrokar:
Wyspy Pyrokar to miejsce położone dosyć blisko cywilizacji, lecz wystarczająco daleko,
by wyrzuty magmy nie stanowiły zagrożenia. Obszar wulkaniczny Pyrokar nieustannie
nawiedzany jest przez deszcze magmy i eksplorując ten region trzeba chować się
do pobliskich jaskiń, by nie zginąć. Pod samym wulkanem znajdują się lochy, na których
eksploracji będzie nam zależeć.
Wokół wulkanu prawie wszystko jest martwe i napotkamy tylko nieliczne oznaki życia
i potwory kryjące się w jaskiniach.

Mapy zrobione:
W 21Q4 zrobiłem, wyspy z wulkanem i część mapek w wulkanie.
Obrazek
(zaznaczona mapa wejścia do wulkanu). Sam wulkan składa się z wejścia, naturalnych tuneli i właściwych lochów.
Map w podziemiach wulkanu 85% map zostało już stworzone.

Wejście do wulkanu.
https://i.imgur.com/o06NdoJ.jpg- mapa w większej rozdzielczości
Obrazek

Wulkan - Mapa pojawiła się w pierwszym trilerze '"CE:CR" i teraz została poprawiona.
https://i.imgur.com/kWRWCbO.jpg - mapa w większej rozdzielczości
Obrazek

Wulkan 2 - Mapa pojawiła się w jednym z konkursów i teraz została przeniesiona do Chaos Element.
https://i.imgur.com/QorvydT.jpg - mapa w większej rozdzielczości
Obrazek
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 368
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

Post autor: Kitabake »

2023
Obrazek
Przemyślenia
Ciężki rok w pracy, low energy i efekty są jakie są. Coś jednak ruszyło się do przodu.

Dwie kolejne mapy, które pojawiły się w pierwszym trilerze '"CE:CR", troszeczke rozszerzone:
1)Sbur-Zdar wejście, w grze mapa używa panoramy i mgły :P. Na każdym piętrze jest drobna mechaniczna zagadka. Coś ustaw, przełącz, znajdź właściwą drogę - takie tam...
Obrazek

2)Glasingor - końcówka planszy prowadząca na sam dół starożytnego miasta. Tu panoramy nie ma, jest mrocznie i zimno :)
Obrazek

3)Poboczna lokacja - kolejna mapa, która pojawiła się w jednym z konkursów i teraz została przeniesiona do Chaos Element.
Obrazek
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 368
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

Post autor: Kitabake »

2024
Obrazek
link do obrazka: https://images2.imgbox.com/1b/e7/3dysoZ0T_o.png

Przemyślenia
Zbliżam się do końca robienia map, następnym etapem będzie event-owanie głównego wątku fabularnego. Na razie jeszcze muszę dokończyć naszkicowane mapy, i dorobić brakujące. Tym razem chciałem przełamać twórczą blokadę i zająłem się szkicowaniem map, a nie wypełnianiem detalami. Kilka map zrobiłem do końca, ale najważniejsze jest szkicowanie i mechaniki.

Następnym razem postaram się przygotować, jak wyglądały by wielkościowo lochy, gdyby były na mapie świata jako mapy obok siebie. Szczerze to narobię tych map, a później pokazuję na prawdę małą część tego co zrobiłem. Oczywiście wg. mnie to jest ok, bo jest to wierzchołek góry lodowej ale może wygląda to jak bym pokazywał, że troszeczkę zrobiłem przez te lata. A tak na prawdę jest to duży projekt i fajnie będzie zobaczyć skalę tych wszystkich lochów.

Zamieniam nazwę Pyrokar na Volganoth, bo nazwa wywołała za dużo uśmiechu ze strony fanów Gothic-a :D

Dwie pierwsze mapy, które pojawiły się w pierwszym zapowiedzi '"CE:CR", troszeczkę rozszerzone, do tego bonusowo wejście do Winfahrar jako mapa nr. 3. Mapy te są częścią kompleksów starożytnych miast. Po długim czasie, od wielkiej katastrofy, część z tych miast jest nie do poznania. Katastrofa najbardziej dotknęła Soldaris i Winfahrar, gdzie można powiedzieć że miasta zamieniły się miejscami.

1)Soldaris wejście - w tych "lochach"/mieście nie będzie większych kombinacji raczej. Chyba jako jedyne starożytne miasto będzie bez zagadki. Może w czasie wątku fabularnego jeszcze coś się wymyśli w tym mieście związanym z elementem światła.
Obrazek
Duża mapa:
https://imgbox.com/XeIutadN

3)Undulen dodatkowa lokacja - motywem głównym Undulen jest źródło i izometria, z tym drugim będą związane zagadki w tej lokacji. Oczywiście chodzi tu także o element wody.
Obrazek
Duża mapa:
https://imgbox.com/VLfMyy2u

2)Winfahrar wejście - jednolita architektura ruin na powierzchni całego świata jest źródłem spiskowych teorii, w Winfahrar dowiemy się prawdy na ten temat. Moją inspiracją dla tego miasta są "Backrooms", do tego hasło "w tym mieście wiatr się zatrzymał".
Obrazek
Bezpośredni link:
https://imgbox.com/b8pBDksR
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Michu

GF2022 - Dema (msc 2); GF2020 - Peł. Wer. (msc 3); GF2019 - Dema (msc 1); GF2010 - Dema (msc 1); GF2008 - Peł. Wer. (msc 3) Zap. (msc 2); GF2007 - Peł. Wer. (msc 1) Dema (msc 1) Zap. (msc 3); KCII (msc 1); TARKA1 (msc 1); TASC6 (msc 3); TACO#1 (zwyc.)
Posty: 1173
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
Lokalizacja: Piła/Poznań
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

Post autor: Michu »

Fajnie, że nie poddajesz się z tym projektem! Trzymam za niego kciuki. Mapy wyglądają bardzo fajnie.
Obrazek
ODPOWIEDZ